Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva funker fint for stroppeløs...? Du bruker ikke en selvklebende bh sammen med en stroppeløs, hvis det er det du mener? :klø: For ordens skyld; dette er hva jeg snakker om.

he he,skrivefeil!

skjønte hva du mente, og gjett hva jeg har gjort i dag.. kjøpt meg stroppløs bh,hi hi! døds fin!

Videoannonse
Annonse
Gjest en mann på tretti
Skrevet

Hva med å være stolt av de puppene du har? Skal vedde på de er kjempedeilige! Damer uten BH i sommerkjoler er helt fantastisk! Feks. er Portia De Rossi godt eksempel på at å være seg selv er uendelig mer tiltrekkende enn f.eks. damer som Pamela Anderson.

Ingenting er mer sexy enn kvinner som elsker den kroppen de har.

Skrevet

Man kan være fornøyd, men likevel ønske å hjelpe fordelene litt ved spesielle situasjoner :)

Gjest hogwash
Skrevet
Man kan være fornøyd, men likevel ønske å hjelpe fordelene litt ved spesielle situasjoner :)

Sant så sant, MEN jeg håper det ikke er for å "lure" noen.

Noen ganger er kvinner litt for flinke til å forkle hvordan de egentlig ser ut, så når sparklingen i ansiktet forsvinner, brystinnleggene er borte og stay-in strømpebuksa er av tror man nesten ikke det er samme kvinne! :fnise:

Dog TS, håper du ikke tar dette som en beskyldning, bare tankene mine som vandret litt på morgenkvisten!

PS: Innleggene fra Lindex ser naturlige ut :fnise:

Skrevet
Sant så sant, MEN jeg håper det ikke er for å "lure" noen.

Noen ganger er kvinner litt for flinke til å forkle hvordan de egentlig ser ut, så når sparklingen i ansiktet forsvinner, brystinnleggene er borte og stay-in strømpebuksa er av tror man nesten ikke det er samme kvinne! :fnise:

Dog TS, håper du ikke tar dette som en beskyldning, bare tankene mine som vandret litt på morgenkvisten!

PS: Innleggene fra Lindex ser naturlige ut :fnise:

Det var nettopp det jeg også nevnte litt tidligere. Man bør ikke prøve å være noe man ikke er, men når man ikke lenger er 16 så kan man fint ta på seg en skikkelig pushup-bh når man vil se litt annerledes ut en dag. Det er jo helst den dagen man ikke sjekker mannfolk da ettersom det vil bli litt lureri. :)

Skrevet

he he,godt dere passer på meg :)

neida, ta det helt med ro... jeg er veldig fornøyd med kroppen min, og faktisk puppene også .. så da vet dere det :)

MEN, når man skal på sommerfester og brylluper og sånn, så er det fint at man ser LITT mer fyldig ut!

mannen min vet hvordan jeg ser ut fra topp til tå uansett :)

Skrevet
Ingenting er mer sexy enn kvinner som elsker den kroppen de har.

Må bare klappe litt for den setningen jeg :klappe: :klappe: :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...