Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

funker det å legge i silikon innlegg i bh, noen som har prøvd?

tenkte jeg skulle kjøpe en sommerkjole uten stropper, og da må jeg jo ha bh uten stropper,. men når man har små pupper, så forsvinner de ofte i sånne kjoler..

hva gjør jeg? :)

tar imot alle tips med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange typer innlegg på markedet som skal ha god effekt, hvor vet jeg dog desverre ikke.

Jeg svarte egentlig i tråden fordi jeg hørte på radioen at det å ha mye sex gjorde puppene litt større pga hormoner etc. Så det er jo verdt et forsøk :ler:

Skrevet

he he, takk :)

Gjest Fluksi
Skrevet

DU får kjøpt forskjellige innlegg til BH på Lindex, H&M osv.

Silikonputer og diverse diverse :P

Skrevet

Pass på at du kjøper deg skikkelige bh-er. Ikke bare kjøp alt på H&M. Noen ganger lønner det seg å spare litt penger og investere i undertøy dersom man har noen spesielle preferanser. La Senza har for eksempel nå pushup bh-er som er tilrettelagt de forskjellige størrelsene. Så effekten er forskjellig ettersom hvilken størrelse du er. Prøv litt slike ting.

Men det skal også sies at du ikke bør gjøre for mye heller. Jeg vet ikke hvor gammel du er eller om du er i forhold eller noe, men det kan være greit å være sikker på at man er utvokst før man begynner å bekymre seg. Og egentlig er det bedre å prøve å finne klær som ser bra ut selv om du ikke har så store pupper, heller enn å legge i masse innlegg og bli noe du ikke er. Det er min erfaring:)

Skrevet

jeg er 30, så den der fjortis fasen er jeg over ;:)

men skal på noen brylluper i sommer og sånn, og da er det fint med litt fyll i kjolen :)

Skrevet
jeg er 30, så den der fjortis fasen er jeg over ;:)

men skal på noen brylluper i sommer og sånn, og da er det fint med litt fyll i kjolen :)

Haha, det var ikke meningen dersom du tok det som kritikk eller veldig negativt. :)

Men da forstår jeg. Jeg ville gått for en skikkelig bh fra La Senza eller andre gode undertøysbutikker som har litt høyere pris og kvalitet. Innlegg kan ofte bli litt ubehagelige og vil ikke hjelpe til å holde bh-en oppe. Kjøp noe fint til deg selv som du blir fornøyd med og som har innebygget innlegg i stedet.

Skrevet
Haha, det var ikke meningen dersom du tok det som kritikk eller veldig negativt. :)

Men da forstår jeg. Jeg ville gått for en skikkelig bh fra La Senza eller andre gode undertøysbutikker som har litt høyere pris og kvalitet. Innlegg kan ofte bli litt ubehagelige og vil ikke hjelpe til å holde bh-en oppe. Kjøp noe fint til deg selv som du blir fornøyd med og som har innebygget innlegg i stedet.

he he, tok meg ikke nær av det, synes bare det var litt morsomt :)

men sånne silikoninnlegg, har du prøvd dette? tror de selger dette på sånne bedre undertøysbutikker..

eller hva med brystteip? holder dette puppene opp?

(jeg gir meg ikke) :)

men skal invistere i en god bh også ;)

Skrevet

he he, tok meg ikke nær av det, synes bare det var litt morsomt :)

men sånne silikoninnlegg, har du prøvd dette? tror de selger dette på sånne bedre undertøysbutikker..

(jeg gir meg ikke) :)

men skal invistere i en god bh også ;)

Skrevet

Selv har jeg kjøpt silikoninnlegg med en slags lim bak. Er litt dårlig til å forklare, men dette blir vel nesten som brystteip med silikon. Kanskje dette kan være noe for deg. kostet 169 kr på cubus.

Skrevet
Selv har jeg kjøpt silikoninnlegg med en slags lim bak. Er litt dårlig til å forklare, men dette blir vel nesten som brystteip med silikon. Kanskje dette kan være noe for deg. kostet 169 kr på cubus.

Selvklebende bh? Har en selv, og til mindre pupper fungerer det faktisk veldig bra. Jeg har vasket min mange ganger, og den sitter fortsatt godt. Hvis man danser og herjer så man blir skikkelig svett kan den dog skli ned. :ler:

Skrevet

mnånn bystteip, gjør dette at puppene liksom ser større ut av det som synes (over bh`n)eller bare at bh fylles mer ut... hvis dere skjønner! :)

jeg er ute etter noe som får puppene til å se større ut UNDER genseren, her passer kanskje silikoninnlegg best?

og så er jeg ute etter noe som løfter puppene i en stroppløskjole, så da vet jeg ikke om jeg skal gå for stroppeløs bh, eller brystteip??

hjelp meg gjerne :)

Skrevet

For meg hjelper en god pushup-bh med innlegg veldig godt. Men det er vanskelig å få tak i stroppeløs pushup. Men det finnes dog veldig mye nå i forhold til hva det gjorde da jeg kjøpte min stroppeløse. Brystteip har jeg ikke prøvd så det kan jeg ikke uttale meg om. Men for at puppene skal se større ut over bh-en må du ha pushup, og en skikkelig en.

Folka som jobber på La Senza er veldig flinke til å hjelpe forresten. Det er en annen skikkelig undertøysbutikk også hvor de er flinke, men husker ikke navnet på den.

Skrevet

Et annet tips er å ha god holdning. Det hjelper lite med all verdens push up BH'er dersom man er helt rund i ryggen...

Skrevet

noen med små pupper som har prøvd brystteip? :)

Skrevet

Jeg har prøvd brystape på små pupper. Men endte opp med å røske den av før jeg gikk ut døra, for det så bare dumt ut. Kjøpte sånne buede strips som skulle under puppen. Joda de løftet jo litt, men de formet det lille jeg hadde av pupp til en sånn spiss rar fasong. Se for deg Madonna på 80tallet, men i miniformat... ikke så fint. Men kanskje det funker om du har fastere pupper enn meg, og kanskje ikke så veldig tynt stoff i kjolen.

Gjest TheDutchess
Skrevet

Kjøp sånne.. silikon innlegg på lindex! Mener sånne som er fomet som pupper.. på en måte? De bruker jeg. Men.. pass på at du ikke prøver å "presse" puppene sammen. Min har nemmelig falt ut en gang når jeg gikk med DEN kløfta :sjenert:

Skrevet
og så er jeg ute etter noe som løfter puppene i en stroppløskjole, så da vet jeg ikke om jeg skal gå for stroppeløs bh, eller brystteip??

hjelp meg gjerne :)

Til stroppeløs kjole ville jeg først prøvd stroppeløs bh (de sitter best) med vatterte skåler og evt. innlegg av noe slag, men om det ikke passer under kjolen ville jeg kjøpt en selvklebende bh som ved riktig bruk både kan løfte og forme puppene mye bedre enn tape kan. (Men som jeg nevnte i mitt forrige innlegg; skal du på skikkelig rølpefest og danse deg gjennomsvett må du være klar over at bhen kan løsne. ;) )

Både Lindex og Cubus har rimelige varianter av helt ok kvalitet.

Skrevet

da skal jeg prøve det!!

det funker vel fint for stroppløse bh også det da? gleder meg :)

Skrevet

Hva funker fint for stroppeløs...? Du bruker ikke en selvklebende bh sammen med en stroppeløs, hvis det er det du mener? :klø: For ordens skyld; dette er hva jeg snakker om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...