mariab Skrevet 26. mai 2009 #1 Del Skrevet 26. mai 2009 Den kom visst denne boken allikevel Så får vi se hvor lenge den varer. Kjenner jeg meg selv rett kommer det til å skravles om litt mer enn bare shopping her Skriv i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 26. mai 2009 Kan vel begynne med mine siste kjøp Høye sko fra Nelly.com Bukse fra Cheap Monday (Nelly.com) Og svart blazer fra Vero Moda, har ikke bilde dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mai 2009 Eksamen i morgen! Tenk at jeg ikke stresser i det hele tatt Tenkte å legge meg nå, og prøve å få lest over notatene før jeg sovner.. Kanskje panikken kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. mai 2009 #4 Del Skrevet 26. mai 2009 Jippi! Gratulerer med dagbok Og masse lykke til på eksamen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. mai 2009 #5 Del Skrevet 27. mai 2009 Lykke til på eksamen! Likte skoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. mai 2009 #6 Del Skrevet 27. mai 2009 med bok og greier Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 27. mai 2009 #7 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer med dagbok =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. mai 2009 #8 Del Skrevet 27. mai 2009 Velkommen og gratulerer med dagbok. Håper eksamen i dag gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 27. mai 2009 Takk takk folkens! Føler faktisk eksamen gikk ganske så bra, uten at jeg tør å håpe på all verden. Nå skal jeg sove! Dagens innkjøp Noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. mai 2009 #10 Del Skrevet 27. mai 2009 Takk takk folkens! Føler faktisk eksamen gikk ganske så bra, uten at jeg tør å håpe på all verden. Nå skal jeg sove! Dagens innkjøp Noen som har prøvd? Skal det feires i dag da? Utrolig deilig følelse å være ferdig med eksamen, husker hvordan det var! Har ikke prøvd den nei, hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja i dag blir det feiring Gjett om! Det er en musserende vin med ekte jordbær.. Han på polet lovde at den ikke var kvalmende, bare frisk og god. I såfall er det kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 27. mai 2009 #12 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer med bok Ble ingen eksamensfest på meg, men jeg venter spent på rapport - både fra festen, vinen og eksamen I need details! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 28. mai 2009 #13 Del Skrevet 28. mai 2009 Håper du koste deg maaasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. mai 2009 #14 Del Skrevet 28. mai 2009 Den vinen har jeg hørt rykter om også. Må definitivt prøve den, for det høres jo ut som en perfekt sommervin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei jenter! Ikke lett å ha sommerferie, går i ett her. Eksamensfesten var ingen højdare.. Folk var såpass slitne og fulle og surrete. Men var jo koselig, selv om det utestedet der... Jeg klarer det virkelig ikke! ANYWAY! Kvelden begynte med privat-time på frisørsalongen der vi (jeg) drakk jordbærvin og fjaset og koste oss. (Vinen var ok, smakte ikke syntetisk jordbær i det hele tatt, men jeg kan tenke meg den er myyye bedre iskald!) Så forvant vi på vorspiel hos en med-studine der jeg drakk enda mer vin. Bottom line: Kvelden var helt ok, jeg var sliten og drakk altfor mye men ble aldri noe særlig full også spydde jeg når jeg kom hjem (for mye informasjon, kanskje?) Kjedelig. Men føler i hvertfall eksamen gikk ganske bra. I dag har jeg ryddet hele leiligheten, vært uggen, vært på faddermøte (dalieo! fadderuken blir gøøy!), og avsluttet dagen med filmkveld hos en venninne Herlig. Når jeg kom hjem hadde kjæresten hatt vors her og jeg måtte rydde hele leiligheten igjen. Kunne jo latt det stå igjen til han kom, men jeg klarte ikke legge meg med rot. I følge Freud har jeg nok en fiksering i det anale stadiet. Merker dette ble en helt utrolig rotete post. Sorry jenter. Jeg er dødstrøtt. Ps: jeg fikk pakken fra Nelly og skoene er sweeeeeet. Buksa var altfor stor og rar fasong så den sendte jeg tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. mai 2009 #16 Del Skrevet 29. mai 2009 Wohoo til fadderuke Ikke så veldig woho til spying etter utgåing Been there done that, off. De skoene var skikkelig kule! I fjor tenkte jeg at gladiatorsandaler/sko var såå stygt og det skulle jeg aldri gå i, men i år vil jeg ha ALT gladiatorinspirert Jeg henger etter tror jeg. Hvor høye er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke så veldig woho til spying etter utgåing Been there done that, off. off, nei.. aldri mer!! (tsss ) De skoene var skikkelig kule! I fjor tenkte jeg at gladiatorsandaler/sko var såå stygt og det skulle jeg aldri gå i, men i år vil jeg ha ALT gladiatorinspirert Jeg henger etter tror jeg. Hvor høye er de? Ja jeg var egentlig ikke ute etter noe gladiatorsk (?) i utgangspunktet, men falt for de De er 11 cm.. Men er litt platå framme så er ikke så ille. Har ikke prøvd å gå med de over tid enda, så er veldig spent på om det lar seg gjøre. I dag kjøpte jeg den samme buksen som du dalieo og desperate, var det parkside den het? Likte den godt, avslappet og kul. Og på salg til 199 Nå har jeg 20,83 kr igjen på kortet D: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. mai 2009 #18 Del Skrevet 30. mai 2009 Gratulerer med dagbok! Har lyst til å henge meg med jeg. Er Nelly en bra nettbutikk? Bildet av skoene kom ikke opp, godt mulig de var så fine, at de har blitt utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 30. mai 2009 Gratulerer med dagbok! Har lyst til å henge meg med jeg. Er Nelly en bra nettbutikk? Bildet av skoene kom ikke opp, godt mulig de var så fine, at de har blitt utsolgt. Hei og !! Bare å henge seg med Jeg har bare kjøpt hos Nelly en gang men syns foreløpig det funket bra. Kjapt og enkelt å bestille, mange fine klær og sko og fikk pakken etter 3 dager. Veldig bra. Har sendt tilbake et plagg da, så vet ikke helt hvordan det går med det foreløpig men skal holde dere oppdatert. --- I dag har jeg vært på jobb for første gang på over en måned, og er nå dødstrøtt! Rart å tenke at jeg skal slutte der nå etter to år og begynne et nytt sted Men jeg vet jo at det er for det beste, er stress for meg å måtte reise en time til jobb.. Trist alikevel :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 31. mai 2009 #20 Del Skrevet 31. mai 2009 Bare innom og hilser på et nytt 'fjes' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå