Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #41 Skrevet 29. mai 2009 Nei jeg tror ikke det er mulig. Men tror at urinen kan komme ut når du føler at det blir løst. Velbegrunnet kommnentar, selvsagt tisser man når man har sex, at jeg aldri har tenkt på DET!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. juni 2009 #42 Skrevet 4. juni 2009 Heija! Jeg har noen spørsmål, jeg... Føler meg litt teit som må spørre, men likevel Er det helt sikkert at det er orgasme når man spruter? For jeg kan sprute flere ganger i løpet av en økt, jeg... Uten å nødvendigvis ha de helt ekstreme krampetrekningene hver gang... ...uff, som dere sikkert skjønner, jeg har tydeligvis ingen venninner jeg kan spørre....
Gjest KateW Skrevet 5. juni 2009 #43 Skrevet 5. juni 2009 Det er ikke uvanlig å ha mange orgasmer i løpet av en økt. Mine orgasmer varierer i intensitet, og noen ganger er de sterke og jeg spruter, noen ganger ikke like sterke og jeg spruter, noen ganger spruter jeg ikke i det hele tatt, osv. Syns ikke du skal "definere" bare nyte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå