Gå til innhold

Noen jenter som spruter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nettopp oppdaget dette fenomenet og sett en del videoer, og synes det er sinnsykt opphissende å se på. Er det mange jenter her inne som spruter? Eller klarer å sprute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I'm guilty ;)

Skrevet

Joda, er ikke noe problem det.

Skrevet

Samme her, men jeg skulle gjerne vært det foruten. Blir så mye kliss!

Skrevet

Så sinnsykt tøft! Spruter dere skikkelig mye og hardt? Blir dere opphisset av det? er litt nysgjerrig jeg :lur:

Skrevet (endret)

Jeg spruter ja, men det blir så mye at det blir så vått og litt ekkelt :frown: Kjæresten elsker det, men jeg blir litt flau over at det kommer så mye, så jeg tør noen ganger ikke la det komme helt ordentlig. Jeg blir ikke opphisset av det, men kjæresten min blir det. Det er jo fint for meg også, for jeg blir ekstra våt :)

Endret av MonicaØH
Skrevet

Kan bli veldig mye til tider, og da blir det bare ekkelt :P Det tenner meg ikke så alt for mye, ikke kjæresten heller for den del.

Skrevet

det er jo bare sååå opphissende :gjeiper: men får dere orgasme hver gang dere spruter eller kan dere sprute bare ved å "trykke"?

Skrevet

Nei, jeg har ennå ikke opplevd dette :)

Gjest KateW
Skrevet

Altså, det at man spruter er selve orgasmen. Så man kan ikke bare presse ut, det er som når en mann kommer. Det skal mye til å presse ut sperm uten en orgasme, vil jeg anta.

Og man blir ikke opphisset av å sprute, man blir opphisset, får orgasme OG spruter.

Dette for å forklare litt, altså.

Skrevet

Jeg har enda ikke opplevd dette, men jeg har lest et sted at det er noe de fleste jenter kan lære seg.

Noe jeg har veldig lyst til.

Leste at det var noen kjertler like ved g-punktet som fyller seg opp. Men fremdeles skjønner jeg ike helt hvordan jeg skal få til dette.. Hadde vært ganske tøft om det skjedde en gang da..

Også lurte jeg egentlig på hvordan konsistensen er på det jenter spruter ut:p

Gjest KateW
Skrevet

Konsistensen varierer, jeg tror det er vanligst med klar, ren væske. Den kan variere litt utifra hva man har drukket eller spist, på samme måte som resten av kroppen responderer på dette.

Hovedtrikset er å stimulere G-punktet, helst at partner gjør det, krøkkete å komme til selv. Og ikke gi seg uansett hva du sier eller gjør...

Skrevet
Konsistensen varierer, jeg tror det er vanligst med klar, ren væske. Den kan variere litt utifra hva man har drukket eller spist, på samme måte som resten av kroppen responderer på dette.

Hovedtrikset er å stimulere G-punktet, helst at partner gjør det, krøkkete å komme til selv. Og ikke gi seg uansett hva du sier eller gjør...

Tusen takk =)

Men hvordan er da neste skritt fra vanelig orgasme til orgasme med sprut.. hva kan man selv gjøre?

Gjest KateW
Skrevet (endret)

Hm... Fokusere all følelse på hvor sinnsykt deilig det er å komme? For meg var det iallefall sånn at da jeg klarte å ikke tenke på noe annet enn den fysiske gleden/tilfredsstillelsen/følelsen så kom orgasmene mye sterkere.

I tillegg er dette en orgasme som konsenterer seg veldig om områdene rundt åpning og i vagina, så flytt fokus dit, om du forstår.

Du vil kjenne utrolig sterke sammentrekninger, og som hele underlivet "presses" fram og ut, og i disse frampresskrampene, så vil spruten komme... Det er stas...

Endret av KateW
Skrevet

Angående disse frampresskrampene som KateW snakker om, så er de ofte så kraftige at man presser ut det som måtte finnes av gjenstander i skjeden. Pulekompisen min ble litt overraska da dildoen plutselig skjøt fart ut av meg :fnise:

Angående konsistens på spruten, så pleier den som regel å være klar og "vannete", men jeg har også opplevd at den har vært hvitaktig og mer spermaktig i konsistens.. Men det skjer bare når det har vært lenge siden jeg har hatt en sprutorgasme.. :klø:

Gjest KateW
Skrevet

Krhmt, ja jeg har øhm presset ut en hel mann noen ganger også jeg, og spesielt dersom vi er i en posisjon hvor jeg har føttene på skuldrene hans, så har kombinasjonen av press og spark forflyttet ham flere km i luftlinja.

:fnise:

Skrevet

Effektiv høytrykkspyling det ;)

:ler:

Gjest white tiger
Skrevet

synes å huske at jeg leste noe om at jenter spruter fra urinrøret...? har vært litt bekymra for at jeg spruter fra feil plass.. :fnise:

men ser jo her at jeg må ha lest feil..

har fått til å sprute i noen måneder nå og jeg gjorde iallefall ikke noe for å få til å sprute. plutselig så skjedde det bare. ble litt sjokka egentlig. stimulerte ikke g-punktet en gang.. bare klitoris.

Gjest KateW
Skrevet

Når du først får det til, så er det lettere senere. Jeg får det av å være kåt nok. Samme hvor jeg stimuleres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...