Solknapp Skrevet 26. mai 2009 #1 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg har kjøpt en hvit kjole med rosa og lilla blomster, og trenger sko som passer til. Noen som vet hvor jeg kan få tak i rosa høyhælte pensko? Eller kanskje lilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 26. mai 2009 #2 Del Skrevet 26. mai 2009 Bianco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 27. mai 2009 #3 Del Skrevet 27. mai 2009 Jepp, Bianco har både rosa og lilla:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mine_* Skrevet 30. mai 2009 #4 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg har også sett det på bianco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadde Skrevet 31. mai 2009 #5 Del Skrevet 31. mai 2009 nelly.com har noen kule og billige, men de er kanskje litt mer tøffe og kjolen din hørtes ut som en sommerkjole. Men blir det ikke fort litt for sukkersøtt med rose/lilla sko til en slik kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juni 2009 Tusen takk for svarene, jeg skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juni 2009 nelly.com har noen kule og billige, men de er kanskje litt mer tøffe og kjolen din hørtes ut som en sommerkjole. Men blir det ikke fort litt for sukkersøtt med rose/lilla sko til en slik kjole? Den skal brukes i ett bryllup, så jeg ser ikke at det kan bli for sukkersøtt nesten..? Eller kan det bli det? Kjolen er hvit i bunnen, så jeg føler ikke at jeg har så mange valg. Den er stroppeløs, så jeg trenger sjal til også (i allefall til kirken)... Og da tenker jeg rosa sjal og sko. Men er usikker, og tenker at det får bli det jeg finner. En ting som er sikkert er kjolen, den er rålekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå