Gå til innhold

Besk/bitter smak ved spising/drikking


HellCat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tannkrem og munnskyllevann som inneholder sink kan også gi en rar smak i munnen.. Type de som skal hjelpe mot dårlig ånde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest gjest

syykt. søkte tilfeldigvis på "bitter smak i munnen" for å finne en forklaring på den bitre smaken i munnen.. og jeg også, som aldri spiser pinjekjerner, spiste nettopp det i forrige uke.

tusen takk:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg har vært plaget med besk smak i munnen ved spising og drikking i to dager. Skjønner nå hva det er. Laget blåbærpai med pinjekjerner for to dager siden. Jeg har aldri opplevd noe lignende tidligere, men blåbærpaien var utolig god.

Artig, jeg spiste litt gamle pinjekjerner for 2 dager siden selv og har akkurat like symptomer. Kunne ikke skjønne hva det var, men ser jo sammenhengen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har vært plaget med besk smak i munnen ved spising og drikking i to dager. Skjønner nå hva det er. Laget blåbærpai med pinjekjerner for to dager siden. Jeg har aldri opplevd noe lignende tidligere, men blåbærpaien var utolig god.

Så utrolig vittig. Jeg har gått med dette i snart fire dager nå, og søkte derfor på nett for å finne ut av om andre hadde skrevet noe om det. Jeg spiste også pinjekjerner her om dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har opplevd det samme. På samme tidspunkt som dette plaget meg gikk jeg til akupunktør. Jeg spurte henne om hva det kunne være, hun satt noen nåler og det forsvant! Det skyldes ganske sikkert matvareintoleranser.

Ja, der har vi svaret.Men nå blir det aldri mer pinjekjerner på meg. Trist, fordi det smaker såinnmari godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

For fjerde dagen på rad er jeg plaget med å få en bitter og kjemisk smak i munnen hver gang jeg spiser eller drikker noe. Kan best sammenligne det med smaken en får på tunga hvis en får parfyme eller hårspray i munnen.

Aldri opplevd noe lignende tidligere, men har noen av dere erfart dette eller vet noe om det?

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei,

Kan det gjelde andre nøttetyper også, eller bare pinjekjerner? Jeg har ikke spist pinjekjerner, men valnøtter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...