Gå til innhold

Gavetips til gutt på 8?


SuperNova

Anbefalte innlegg

Tantungen min fyller snart 8 år - han er gutt, opptatt av dinosaurer og planeter og sånt, og fotball. Er ellers en helt normal 8-åring, så vidt jeg har registrert. (Bortsett fra at han selvsagt er verdens søteste unge, da.)

Jeg må sende en gave i posten, og vil så gjerne kjøpe en ting! Kunne selvsagt sendt penger, men det blir så upersonlig.

Jeg er for øyeblikket helt blank. Trenger tips til noe som egner seg å bli sendt med post!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen som har et tips? :grine:

Det er jo mange som har barn her - hva tror dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er veldig opptatt av planeter, kunne du i alle fall ha funnet et sett med selvlysende planeter i lekebutikken! Det har guttene mine hatt, og når de blir klistret opp i taket, blir det ganske stilig når lyset er slukket for natten, og stjerner og planeter fremdeles lyser opp i mørket!

Det er flatpakket og lett å sende, og vil du gi ham noe mer, kan du jo finne en liten bok på emnet, eller rett og slett legge oppi en 50 eller 100 lapp i tillegg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hva med pokemon kort, er han like interessert i det som samtlige gutter er her på stedet?

Ellers har de mange gode bøker om dinosaurer eller om planeter som kunne vært av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pokemon fortsatt pop, altså? Herregud, jeg føler meg gammel :ler: , klarer ikke følge med på hva som er in og ut for disse ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvlysende stjerner og planeter har ungene mine i taket oxo, og d er helt topp. :briller: Ellers går d an å få kjøpt pokemonblad som han kan klistre pokemon-klistremerker inni. En pk. med klistremerker koster 5 kr. det er megapopulært her blant gutta. Kanskje han liker Digimon???det er masse muligheter her :briller: ....lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Digimon er ut for tiden....

Pokemon er in og de fleste gutter i den alderen liker Lego Bionicle.

Akkurat den alderen er litt vanskelig, da har de liksom evig nok helikopter, biler, busser, gravemaskiner og fly.....

Min sønn ble 7 i juni og da var det mye lego og penger.

Rent bortsett fra det begynner de da å bli litt opptatt av klær. Jeg har med stor lykke kjøpt tøffe t - skjorter og gitt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte silkeboxere til tantebarnet mitt på 8 eller 9 ..?

Men han ønsket seg det da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe "Barnas Leksikon" til han. Det fikk jeg når jeg var like gammel. Flotte oppslagsverk for nysgjerringe små, med svært gode forklaringer og masse bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på 7 år har samlet på Lego Bionicle i to år nå. Han og hans kompiser elsker dette, og det blir faktisk lekt med også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for en pakke selvlysende planeter til å ha i taket (hvem sitt forslag var nå det igjen? :ler: ) og en silkeboxer i tillegg! Min niåring synes silkeboxere er helt knall! Masse bra utvalg på H&M!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs jo på hvor mye du har tenkt å legge i gaven da.

Han er opptatt av dinosaur, hva med sengesett eller gardiner? Flere figurer?

Gi han et abb på et dinosaurblad? Kinobillett?

Har han hørt om Tsatsiki? Gutten med svensk mor og gresk far som bor i Hellas, pappa blekksprutfikser som han får hilse på m mer. Utrolig morsom og spennende. Finnes i bøker, film osv. Dette er en slager.

Film neste lørdag på tv 2, Tsatsiki, anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forslag:

Du kan lage en personlig t-skjorte til han!!

Kanskje en med fotball eller dinosaur som tema?

Da kan du feks kjøpe en plain t-skjorte på HM, litt maling som er egnet for dette på en hobby butikk, og deretter er det kun fantasien som stopper deg! (Hvilket det kanskje var i utgangspunktet også?)

Koster ikke all verden, ei heller i porto!

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...