Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. juni 2009 #21 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har testet ut et par nettdatingsider, og nylig avsluttet jeg et bekjentskap jeg fikk der, da han var skuffende merkelig. Vi utvekslet noen meldinger nå og da over 5-6 måneder, og han hadde bilde av seg selv ute, mens jeg ikke viste noen bilder av meg selv (anonymitet er ok). Han holdt på interessen selv om han hadde et forhold i mellomtiden, så det er tydeligvis ikke vanskelig å bli kjent med menn selv uten bilde. Vi møttes så på en privatfest, og han ble glad, jeg ble skuffet. Tror det ofte er slik, at minst en blir skuffet over den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2009 #22 Del Skrevet 1. juni 2009 Hei.. Jeg lurer litt på hva folk her inne synes med å møte folk på nettet? Å ta steget fra å snakke på nettet til å faktisk møtes? Har vel hatt både gode og vonde opplevelser med det. Men kan en faktisk finne en vetig fyr der? Finnes masse vettuge karer. Du må bare ikke la deg blende av alle lekkerbiskene på veien. Nettet er en plass som senker grensen for å ta kontakt. Dette igjen fører til at et fåtall skikkelieg heite manfolk flørter med et stort antall kvinner på nett. Det igjen gjør at veldig få seriøse menn har en sjangs til å få kontakt med kvinner på nett, mens majoriteten av kvinner blir fucked over av et fåtall heite karer. Slik sett bidrar nettdating til å produsere dessillusjonerte menn og kvinner. Så om en som kvinne bruker vettet og ikke driter i menn som er bare middels i bilde og profil så _kan_ en være heldig. men mest sannsynlig så vil du bli feid over av et par grisefine mann og ende opp med å mene at alle menn er bare ute etter én ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #23 Del Skrevet 1. juni 2009 Finnes masse vettuge karer. Du må bare ikke la deg blende av alle lekkerbiskene på veien. Nettet er en plass som senker grensen for å ta kontakt. Dette igjen fører til at et fåtall skikkelieg heite manfolk flørter med et stort antall kvinner på nett. Det igjen gjør at veldig få seriøse menn har en sjangs til å få kontakt med kvinner på nett, mens majoriteten av kvinner blir fucked over av et fåtall heite karer. Slik sett bidrar nettdating til å produsere dessillusjonerte menn og kvinner. Så om en som kvinne bruker vettet og ikke driter i menn som er bare middels i bilde og profil så _kan_ en være heldig. men mest sannsynlig så vil du bli feid over av et par grisefine mann og ende opp med å mene at alle menn er bare ute etter én ting. Med vettug fyr, så mener man jo ikke bare en som er seriøs, men rett og slett en som er ok å være sammen med også. Jeg har møtt flere fyrer fra nettet, og mange er hyggelige og ordentlige, men også fare for å møte noen som er skikkelig snåle også. Playere har absolutt ikke vært noe problem for min del i hvertfall når det gjelder nettdating. Problemet ligger nok heller i at man ikke vet hvor god kjemi man har før man møtes, så man gjerne må møte mange før det blir klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juni 2009 #24 Del Skrevet 1. juni 2009 Problemet ligger nok heller i at man ikke vet hvor god kjemi man har før man møtes, så man gjerne må møte mange før det blir klaff. Ja, helt sant. Stor forskjell på kommunikasjon på nett og hvordan kjemien er i det virkelige liv..Tror det lønner seg å møte folk på en "mini" date, fort som mulig, bare over en kaffe eller noe..Man merker nok fort om kjemien også er til stede in real life da, og da slipper man å ha bruk si 1 måned på sms og msn prating for så å skjønne at det er helt uaktuelt 5 minutter inn i første date.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #25 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, helt sant. Stor forskjell på kommunikasjon på nett og hvordan kjemien er i det virkelige liv..Tror det lønner seg å møte folk på en "mini" date, fort som mulig, bare over en kaffe eller noe..Man merker nok fort om kjemien også er til stede in real life da, og da slipper man å ha bruk si 1 måned på sms og msn prating for så å skjønne at det er helt uaktuelt 5 minutter inn i første date.... Ja, sant det. Jeg pleier alltid å avtale en kort date første gangen, så kan man heller bli litt lenger hvis det er veldig hyggelig. Ofte blir det et glass vin er noe på første date, middag og sånt er uaktuellt. Noen har jeg brukt lang tid på å bli kjent med, og noen har jeg møtt tidlig, men å bruker opp masse tid og bygge alt for store forventninger er ikke lurt. Jeg har inntrykk av at mange gutter her tror problemet til oss jenter er at vi bare møter playere, men en god del gutter på nettet er ganske rare, og det er i hvertfall de jeg er ganske redd for å møte på. Som regel adde jeg de på facebook på forhånd så jeg får et ganske godt bilde av hvordan de er som person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juni 2009 #26 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har inntrykk av at mange gutter her tror problemet til oss jenter er at vi bare møter playere, men en god del gutter på nettet er ganske rare, og det er i hvertfall de jeg er ganske redd for å møte på. For min del tror jeg ikke det er noe unormalt stor andel av playere på nett egentlig, ser man igjennom bilder på noen av datingssidene er det jo ikke 100 "Brad Pitt" typer å velge mellom, er vel en forsåvidt jevn blanding av folk sånn som det er ellers i samfunnet..Tror det heller kan være en større andel av gutter som har litt problemer med å ta kontakt med det motsatte kjønn i "real life", som føler seg mer komfortable på nett...Møter man så disse guttene, kan det nok være gutter som trenger litt mer tid på å få vist hvem de er, og ved første øyekast fremstår som smånervøse eller "rare" og at jenter da automatisk gir de en 2 minutters date og baserer alt sitt inntrykk på det, så da kan man vel kanskje få inntrykk av at det er mange "rare" der...Men blir uansett helt feil om man har veldig fordommer mot folk på nett, at man tenker at det er noe feil med enhver gutt/jente som er på en datingside, og at personen begynner i en motbakke hvor han/henne er nødt til å jobbe for å bevise at en er "normal"...tenker man sånn tror jeg man like godt kan styre unna dating på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. juni 2009 #27 Del Skrevet 1. juni 2009 Ser man igjennom bilder på noen av datingssidene er det jo ikke 100 "Brad Pitt" typer å velge mellom, er vel en forsåvidt jevn blanding av folk sånn som det er ellers i samfunnet..Tror det heller kan være en større andel av gutter som har litt problemer med å ta kontakt med det motsatte kjønn i "real life", som føler seg mer komfortable på nett... Exactly. Det perfekte er å ha antennene IRL, og så ha nettdatingsider på si som en sjekker en gang i blant om det har kommet inn noen nye normale, så har man alltid noe på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juni 2009 #28 Del Skrevet 1. juni 2009 For min del tror jeg ikke det er noe unormalt stor andel av playere på nett egentlig, ser man igjennom bilder på noen av datingssidene er det jo ikke 100 "Brad Pitt" typer å velge mellom, er vel en forsåvidt jevn blanding av folk sånn som det er ellers i samfunnet..Tror det heller kan være en større andel av gutter som har litt problemer med å ta kontakt med det motsatte kjønn i "real life", som føler seg mer komfortable på nett...Møter man så disse guttene, kan det nok være gutter som trenger litt mer tid på å få vist hvem de er, og ved første øyekast fremstår som smånervøse eller "rare" og at jenter da automatisk gir de en 2 minutters date og baserer alt sitt inntrykk på det, så da kan man vel kanskje få inntrykk av at det er mange "rare" der...Men blir uansett helt feil om man har veldig fordommer mot folk på nett, at man tenker at det er noe feil med enhver gutt/jente som er på en datingside, og at personen begynner i en motbakke hvor han/henne er nødt til å jobbe for å bevise at en er "normal"...tenker man sånn tror jeg man like godt kan styre unna dating på nett... Nei, det er vel ikke det at man har noen spesielle fordeler med noen på dett. Men de fleste har nok opplevd en eller annen nettdate som de har lidd seg gjennom fordi man overhodet ikke følte seg komfortabel sammen med daten. Det er i hvertfall den situasjonen jeg har vært mest redd for å havne i. Heldigvis har jeg lært av mine feil og blitt ganske kritisk, så nå er de fleste jeg møter fra nettet ganske allrighte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 1. juni 2009 #29 Del Skrevet 1. juni 2009 Men de fleste har nok opplevd en eller annen nettdate som de har lidd seg gjennom fordi man overhodet ikke følte seg komfortabel sammen med daten. Har nok det ja...ingen drømmesituasjon. Men da kan man bare finne på noe plutselig og stikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 1. juni 2009 #30 Del Skrevet 1. juni 2009 Gjorde det forrige helg med ei jeg traff på fylla da...møtte ho sammen med ei venninne og stakk fra henne på hard rock Ho så ikke ut som jeg huska og var tvers igjennom kjedelig, so i had to cut her loose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå