OppNed Skrevet 24. juli 2003 #41 Del Skrevet 24. juli 2003 Hva med en...nysende lysfontene? Hørtes ikke det schtilig ut? En lysende nysfontene...*drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #42 Del Skrevet 24. juli 2003 Hva med en...nysende lysfontene? Hørtes ikke det schtilig ut? En lysende nysfontene...*drømme* Drømmer du om Aris Behn? "ikke FOR mykt..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #43 Del Skrevet 24. juli 2003 Eller som overanstrengt vibrator med kropp: Rist som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #44 Del Skrevet 24. juli 2003 Rist som Faen!!! Knall! Nei, drømmer ikke om Aris Behn! Akkurat nå drømmer jeg om to...stive...strunke...blå...eller nærmere sagt blårøde...nysende...nysefontener! Tjah...*ser på neglene mine*...lurer på å be om forhøyet bonus i dag! Synes jeg jobber fryktelig hardt for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #45 Del Skrevet 24. juli 2003 Bare pass på å ikke få Behn i halsen.....kan fort bli en 'nære-døden-opplevelse' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #46 Del Skrevet 24. juli 2003 Jepp; noen skulle fortalt Märtha akkurat dét Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 25. juli 2003 #47 Del Skrevet 25. juli 2003 Var borti kontakta en gang jeg... skal f... meg si det vibrerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. juli 2003 #48 Del Skrevet 26. juli 2003 Var det ikke du som ville bli samurai i ditt neste liv?? :blunke: du må vel ha litt erfaringer å dele vel hæ?? hihi..............eller husker en overtrøtt virgo feil i disse natte timer - eh morgentimer ...? Vibreeeeeerreeee vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 26. juli 2003 #49 Del Skrevet 26. juli 2003 Kom på at du nå får også menn hos http://realdoll.com/. Så her får du faktisk både kropp og pikk... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 26. juli 2003 #50 Del Skrevet 26. juli 2003 EN mann mot 11 damer? :o Er vi så enkle vi damer da? Tar til takke med en prototyp, mens gutta får velge mellom flere for å sikre at også de blir fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 26. juli 2003 #51 Del Skrevet 26. juli 2003 Er selvfølgelig enig med deg. De har dessverre bare 1 mann hittil. Men jeg vet de holder på å utvikle flere modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #52 Del Skrevet 26. juli 2003 :o :o :o :o :o :o :o :o :o Herregud...hadde Charlie ligget i senga mi uten at han hadde sagt ifra at han lå der, ville jeg ha dødd av skrekk! Flata rett ut. Besvimt som ei padde. Omfavnet gulvet med nesa ned. Tatt et teatralsk stunt, lagt hånda over panna og gispet høyt og segnet om :o Han...mannen...dokka så jo steindød ut! Så jo ut som et LIK! Med DEN staken! Du snakker om! *BLE faktisk overrasket nå altså. Har aldri sett en slik før* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #53 Del Skrevet 26. juli 2003 Hehehe..... Couldn't agree more, Maiken! Jeg tror at jeg heller hadde valgt en enslig liten vibrator enn....den... DER! :o Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #54 Del Skrevet 26. juli 2003 Ja, ikke sant at han var nifs, Lillian :o :trenger beroligende klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 26. juli 2003 #55 Del Skrevet 26. juli 2003 Kan se ut som om de har brukt litt mere tid på damene ja. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 26. juli 2003 :sender en beroligende, om enn skjelven klem til Maiken: Jeg tror kanskje han så litt...dau..ut? Og ikke minst litt....usnill..... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #57 Del Skrevet 26. juli 2003 :skjelvende trøsteklem grådig mottatt: Takk, Lillian. Det gjorde virkelig godt. Ja, han stirret liksom så...intenst. Som om han så NOE i meg som ingen før har sett, hvis du skjønner. Tror du...tror du...Charlie føler sympati når vi blir tørste??? Hva med kroppstemperaturen forresten...lurer på om Charlie er fryktelig...kald, på en måte. Om det er lurt å ha littegrann klær på'n, så han ikke fryser for mye. Eller har de puttet varmekabler inni'n også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 26. juli 2003 #58 Del Skrevet 26. juli 2003 Huff... skulle aldri ha nevnt den nettsiden. Beklager jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #59 Del Skrevet 26. juli 2003 Jævla godt spørsmål, Maiken..... Om han er kald......Ugh!...Da blir han jo enda mer....dau? :o Jeg tror ikke Charlie er den rette for meg..Jeg følte liksom ikke....sitringen.... Sympati når vi blir tørste? *tenke hardt* Jeg håper ikke det....Håper han heller er en som faktisk går når vi tenker at vi vil det.....For jeg vil ha ham vekk fortere en svint.... *brent seg fast på netthinnen* Tror du han...kan komme også? Sprute? Hva spruter han da? Silikon? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. juli 2003 #60 Del Skrevet 26. juli 2003 Fy for diskriminering ja......bare ta d man får, uten så mye som et eneste alternativ......Hva om kjemien ikke stemmer m akkurat m her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå