Dixie Skrevet 24. juli 2003 #21 Del Skrevet 24. juli 2003 Men Lillian... Hadde ikke han allergiske naboen en sønn................. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. juli 2003 #22 Del Skrevet 24. juli 2003 *viiibrrrrrrreeeeeeeeeeeerrrrrreeee* Nei, får det dessverre ikke til... Prøv litt til da !!...kom igjen ......du greier vel å vibrere sånn bare bitte litt vel hæ.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #23 Del Skrevet 24. juli 2003 Synes vel at han...ser litt sånn stivogstrunk ut, jeg. Littegrann...anspent, kanskje? Også er han så BLÅ! Anstrengt og blå. Som et bilde på døra på et herretoalett. Tror kanskje han trenger å mykes opp littegrann. Ikke FOR mye dah. Det skjønte dere vel. Men litt, littegrann bare. *spraye littegrann Obsession på Trøffel-avatar* Lener meg tilbake, og sjekker om det rykker litt i'n! *vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #24 Del Skrevet 24. juli 2003 Bankende, blått hode!!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #25 Del Skrevet 24. juli 2003 Jo...synes å ane noe der ja. Prøve litt til? *kile avatar bittelittegrann i siden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #26 Del Skrevet 24. juli 2003 Au... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #27 Del Skrevet 24. juli 2003 Ser man det, ser man det!!! Der endret farven seg littegrann! *glad* Fra blå...til mer blårød nyanse ! Ser bedre ut nå, trøff. Mye bedre. At du tør! *prøver en gang til...kile littegrann under høyre nestborteste tå...kilekilekile...* Og...vente! Med beina i kors og avventende mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. juli 2003 #28 Del Skrevet 24. juli 2003 Følge nøye med ...skjer det ikke noe nå tro?? hihi.............jo ...såg det !!! hihi ..går rette veien dette .......kom igjen da Trøffel - ikke hold igjen ..du ønsker da vel å bli en uimotståelig sexmaskin? - med følelser så klart gjem alle flasker med jean paul for menn - ellers så blir jeg ikke til å styre her !!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #29 Del Skrevet 24. juli 2003 grrrmmppphhihihiiiihhhhhhhOST ...fankern, det kiler flere steder... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. juli 2003 #30 Del Skrevet 24. juli 2003 Fordi det muligens ville vært like dyrt å lage som å leie seg en giggolo? Vinning opp i spinning? (hehe) Du spør da om de rareste ting.... :D Tips: Kjøp en oppblåsbar og bruk superglue for å få på guleroten med batterier...eller agurk da, siden det er hundedager... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #31 Del Skrevet 24. juli 2003 .....og sandalen vippende elegant på tærne......Husker du????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #32 Del Skrevet 24. juli 2003 IIIK Skvatt! Hoste litt til da, trøff. Det....var så spesielt på en måte Bevegelsene når den hostet. Som et...solid...sjokkrykk, hvis du skjønner. *vifte litt med fjær under nesen* Kunne vært kjempeschtilig å kjent et nys også. Får du prestasjonsangst? Likte den blårøde tonen jeg! Skal pønske ut mer rødmefremkallende ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #33 Del Skrevet 24. juli 2003 Maiken skrev: Kunne vært kjempeschtilig å kjent et nys også. Vet hva du mener......Orgasme er akkurat som et nys, bare MYYYYYE sterkere..... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #34 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: *lister seg til DAGENS NEVROSER i stedet* Kjenner det rykker både her, hit og der, nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 24. juli 2003 #35 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: *lister seg til DAGENS NEVROSER i stedet* Kjenner det rykker både her, hit og der, nemlig! hehehe der ble du avslørt !!! blåser det opp litt jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #36 Del Skrevet 24. juli 2003 :o Nå ble'n jo helt LILLA!!! Sett på makan! Ble snytt for nyset. Avbrutt nys...er jo bare såååå frustrerende. *sippe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #37 Del Skrevet 24. juli 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. juli 2003 #38 Del Skrevet 24. juli 2003 Kan noen beskrive et glimrende virtuellt nys for meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 24. juli 2003 :o Trøffelhelten........... Hm......... Er for sliten i dag, jeg........ Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #40 Del Skrevet 24. juli 2003 Tror d er d som menes m en NYSEFONTENE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå