Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Så trist at du mistet din forrgie :tristbla: Er forferdelig, men hjelper veldig med en ny ;) Ja, er min første :)

Hun er også brindle med hvit bryst, har intrykk av at mange har det hvite brystet. Så stilig med sånn hvit stripe i pannen :tommelopp:

Jeg har også forelsket meg i denne rasen, hun er så utrolig grei å ha med å gjøre på alle mulig måter. Men joda, kan være rampete ja. Hun er utrolig leken, og så absolutt ingen "lap dog" vi går lange turer hver dag, noe hun liker svært godt. Men hun sliter litt når det blir varmt :( Så da går vi tur på kveldene.

Eneste vi sliter litt med er at hun ikke er så glad i å være alene, det går helt fint, men vi merker at hun ikke liker det. Hvordan er det med din? Pleier den å være alene?

Ja, brindle og hvitt bryst er den mest vanlige fargekombinasjonen. Min første bulle var litt uvanlig siden hun ikke hadde hvitt bryst men brindle all over. Det første jeg la merke til ved min siste, var den hvite stripa i panna, utrolig søtt! Alle sa at den kom til å forsvinne etterhvert som hun ble eldre, men den er fortsatt tilstede om enn litt mindre i størrelse. :):rodmer:

Leken, Tell me about it! Vår er helt gal, hun tar alt som invitasjon til lek. Vi kan ikke sette oss ned på gulvet før hun begynner å lekebite i hendene våre, løper for å hente en leke eller legger seg ned og begynner å rulle rundt, litt av et syn, kan ikke annet enn å le. :ler:

Bullene tåler ikke så mye varme, det er best å ta det rolig på dagen og heller gå tur når det er litt kjøligere. For øvrig liker min også å gå tur, hun storkoser seg! :)

Min takler utmerket å være alene, men så har jeg trent masse på det også. Jeg begynte treningen fra første stund og det gikk veldig bra, hun pep ikke selv de første 5 minuttene alene. Men før jeg begynte alene hjemme treningen for fullt så gikk jeg ut og inn av rommene i huset uten å gjøre noe vesen ut av det. Noen ganger fulgte hun etter meg, andre ganger ga hun blaffen.

Min er alene i eget rom på dagtid når vi er på jobb og hun sover alene i det samme rommet på natten. Nå hun er sliten og trett pleier hun å tusle ut på det samme rommet for å legge seg. :) Det er her hun sover absolutt best. :)

Jeg tror det helt greit for henne å være alene, jeg merker ikke noe til at hun ikke liker det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu hei, endelig litt sårt tiltrengt PC tid. Jeg har stått på hue i vaskebøtta i dag, har vasket alle vinduene i første etasje, både innvendig og utvendig, en helsikes jobb! Holdt på i godt og vel 4t......, er skikkelig lei nå og ikke motivert for kjøkkentjeneste (lage middag). Det skal bli godt å slange seg i sofaen ikveld, ekstra herlig å slappe når man har stått på hele dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skal si du har vært flink i dag! Høres absolutt ut som en tøff jobb, regner med du er sliten nå. :)

Også vil jeg ha hund! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også vil jeg ha hund! :grine:

Sorry ikke meningen å nøre opp under lengselen. :)

Beklager at jeg ikke har spilt lotro i det siste, det har vært så mye annet på tapetet, har litt dårlig samvittighet ovenfor deg... :sjenert: Satser på at jeg får spilt litt i kveld, etter jeg har vært hos frisøren. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

God morgen, mocci!

Hørt noe mer angående nye pc'en? Er jo moro å få nytt leketøy i hus!

Håper tirsdagen blir finfin, mocci! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiller når du har tid, ikke stress med det. Spilling skal være gøy, ingenting annnet. Jeg har jo trengt tid til å komme meg opp på en level som er "brukandes". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

God morgen, mocci!

Hørt noe mer angående nye pc'en? Er jo moro å få nytt leketøy i hus!

Håper tirsdagen blir finfin, mocci! :klem:

Det leketøyet ser ut til å vente på seg....... :filer: Til en forandring er det bekreftet dato 15, altså imorgen...

Imidlertid er en ny harddisk på vei, sendt idag. Snoppen kom frem til at jeg må ha en ny harddisk som systemdisk for windows 7, den var visst noe treg og gammel den jeg har fra før ;)

Så det som skulle være en oppgradering "light" har vel ekspandert til full og vel så det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiller når du har tid, ikke stress med det. Spilling skal være gøy, ingenting annnet. Jeg har jo trengt tid til å komme meg opp på en level som er "brukandes". :fnise:

Godt å høre. :) Satser som sagt på en spillerunde i kveld, skal til frisøren kl 07.45, regner med at jeg er hjemme sånn 9nish. :) Håper vi ses ingame da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert, vi skal antagelig opp til husverten og ta en kaffe i kveld. Så er det å lese til muntlig som er på torsdag. I helgen (uvisst hvilken dag) skal vi også til et vennepar av oss. Så denne uka er faktisk jeg litt travel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert, vi skal antagelig opp til husverten og ta en kaffe i kveld. Så er det å lese til muntlig som er på torsdag. I helgen (uvisst hvilken dag) skal vi også til et vennepar av oss. Så denne uka er faktisk jeg litt travel. ;)

Godt å høre at jeg ikke er alene om å være travel da. ;) Men da ses vi når vi ses, ikke verre enn det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er leketøyet mitt på vei! :hoppe:

Jeg bestilte fra Komplett som har pick up point i nærheten av mitt bosted, genialt det der, får varene mye raskere enn om de blir sendt med posten. Men det fordrer jo at man må hente varene selv, men det gjør jeg gladelig hvis jeg kan få pakken raskere. :)

Da skal det bli henting imårra og PC mekking i helga, gleder meg! :hoppendeglad:

Igår ble det også tid til litt spilling, gøy å være tilbake i Lotro verdenen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whee, så herlig! Så spennende med nytt leketøy! :hoppe:

Blir nok litt spilling på meg i helga, hvis du har tid til å løsrive deg fra nye PCen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whee, så herlig! Så spennende med nytt leketøy! :hoppe:

Blir nok litt spilling på meg i helga, hvis du har tid til å løsrive deg fra nye PCen. ;)

Vel det blir ikkeno spillings på meg før den nye PCen er på beina, spiller nemlig på den stasjonære. Har satt Snoppen (nattdyr)på saken så da blir det mekking både dag og natt. ;) Satser på at det blir litt spillings på meg også. Takk for sist forresten! (ingame) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epla.no er mitt nye yndlingssted, utrolig hvor mye fint folk lager! :jepp: Nå er jeg i prosess med å bestille meg en kjole, spesialsydd for meg, thats a first! :) Veldig spennende. :)Jeg fant også noen nydelige hundehalsbånd i retro stoff, må nok kjøpe et slikt til voffsefrøken. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whee! Montere, reparere, korrigere...

Så ut til å være mye fint på epla.no, ja. Kanskje jeg bestiller meg noe derfra etterhvert.

(Og takk for sist, ja).

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud bedre for et hekkans arbeid å få opp den nye PCen! :frustrert: *phew*

Det gikk veldig greit å montere delene i kabinettet og installasjonen av Windows 7 gikk også smertefritt. Hardwaren som jeg har satt sammen etter eget hode funket med en gang *stolt*. :danse:

MEN.......

å installere alle programmene og spillene på nytt gikk til slutt bra men fy søren så mange problemer som oppstod underveis, manglende filer både her og der. Snoppen viste seg overlegen som problemsolver, jeg hadde ALDRI fått det til selv ihvertfall. Men det ble til tider ampert i heimen, jeg lettere hysterisk over alle feilmeldingene og spill som ikke funket...... :rodme: og Snoppen surpomp AS pga min hysteria...... :krangle: :krangle:

Å skifte operativsystem er tilnærmet skilmissegrunn her i denna heimen. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli tante igjen! :hoppe: Min søster kom med gladnyheten igår. :) Jeg har alltid sagt at jeg skulle joine henne på runde nr 2, så nå er det bare til å hive seg rundt i halmen. :fnise: Det hadde vært kjekt å gå preggies og ha permisjon på samme tid som søstern. :jepp: Søstern blir omtrent preggie bare mannen hennes kaster et blikk på henne, slik er det ikke her i heimen, Snoppen må jobbe litt mer for det. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Ohh, i det noen sier "operativsystem" så skjer det en automatisk kortslutning i hjernen min :fnise: Godt det er noen som kan sånt. Jeg blir småfrenetisk bare når enkle oppdateringer tar litt lenger tid enn vanlig og får lyst til å ringe noen og/eller bruke svenskeknappen... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...