mocci Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1741 Del Skrevet 18. mars 2011 God morgen! Mårnings Bippe! Skal bli deilig med helg, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1742 Del Skrevet 18. mars 2011 Endelig freddan! og ukens shoppingseanse etter jobb, blir for det meste vindustitting da, særlig nå som shoppingbudsjettet mitt er overskredet med god margin. Mulig jeg må kontakte Kristian Valen for en opptreden i Luksussmellen! Jeg er som sagt litt i overkant opptatt av klær, syns det er så morsomt! Elsker å sette sammen jobbantrekk men på hjemmebane går det i slække joggedresser. Etter utenlandsfarten har virkelig min obsession for klær tatt helt av, tror det må ha å gjøre med alle de nye merkene jeg oppdaget. Jeg har nå planer om å få garderoben min på nett eller på PC, da er det mye lettere å få oversikt over hva som finnes, :lettere overfylt klesskap: Snoppen har en liten kommede med sine klær mens jeg har et helt garderobeskap for meg selv. Dressen hans får henge i skapet mitt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. mars 2011 #1743 Del Skrevet 18. mars 2011 "Har du betalt regningane dine?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 18. mars 2011 #1744 Del Skrevet 18. mars 2011 Oi, så utrolig greit med hundepark! Hadde en der jeg bodde før, og det var spesielt praktisk for de som hadde hunder som er vriene å ha løse ellers; huskier og jakthunder og slikt no. Bare synd det ble endel kjekling og krangling mellom hundene, så jeg sluttet å gå dit - det var alltid så innmari mange der i forhold til størrelsen på området! Men det er jo et kjempetiltak, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1745 Del Skrevet 21. mars 2011 "Har du betalt regningane dine?" "vrir seg under det strenge blikket fra Valen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. mars 2011 #1746 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Med mitt reisebudsjett så skal du ikke se bort fra at det blir Luksussmellen her også... Men vi kunne jo begynne med å donere noen organer? Var ikke det "big business"? Endret 21. mars 2011 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1747 Del Skrevet 21. mars 2011 Oi, så utrolig greit med hundepark! Hadde en der jeg bodde før, og det var spesielt praktisk for de som hadde hunder som er vriene å ha løse ellers; huskier og jakthunder og slikt no. Bare synd det ble endel kjekling og krangling mellom hundene, så jeg sluttet å gå dit - det var alltid så innmari mange der i forhold til størrelsen på området! Men det er jo et kjempetiltak, uansett! Vi har allerede flere hundeparker i området, men de er veldig små og som du sier det blir lett kjekling mellom hundene. I tillegg er det veldig mange som slipper agressive hunder der.....Jeg har sluttet å gå der for å si det slik. Istedet går jeg i et stort skogsområde som er et av kommunens turområder, åpent for alle. Der er det anlagt både en bred grusvei og mindre stier. Dette området har siden 70 tallet blitt omtalt som hundeskogen fordi det er så mange som går tur med hundene her, hundefolket samles her. Hundene går løse hele året selv om båndtvangen er gjeldende fra april - august. Det er et helt fantastisk område, veldig sosialt både for hunder og eiere og området er enormt! Det er heller ikke inngjerdet naturlig nok. Så her fordres det at man har kontroll på innkallingen. ellers er det nok av veier hvor hunden kan stikke av. I det siste har det blitt et veldig anstrengt forhold til de nærmeste naboene som driver landbruksvirksomhet. Flere ganger har de opplevd å få dyra (både hester og kyr) sine jaget rundt av løse hunder, noen kyr mistet til og med livet da en hund jaget de utfor en skrent/stup. Jeg blir veldig sint når jeg hører slikt, det er et fåtall som ødelegger for alle oss andre når de slipper feks jakthunder løs i skogen uten noe som helst kontroll på de.... Iallefall så er man på jakt etter et nytt område hvor løse hunder ikke skal være til sjeanse for noen. Området blir i hvertfall 10 mål og det blir inngjerdet med 2 meter høyt gjerde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1748 Del Skrevet 21. mars 2011 Med mitt reisebudsjett så skal du ikke se bort fra at det blir Luksussmellen her også... Men vi kunne jo begynne med å donere noen organer? Var ikke det "big business"? Ja, skal vi se, man kan jo fint leve med bare en nyre.... Jeg har en til overs da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1749 Del Skrevet 21. mars 2011 Så var det på ann igjen...... Helgen har vært fin den. Ble ikke helt shoppestopp på meg, kjøpte et par pocketbøker og litt interiørsaker, et pyntefat og noe påskepynt. Kjekt med litt vårstemning i heimen. Ellers ble det masse turer med voffse og en del tid foran pc-skjermen. Fant nemlig en nettside hvor man kan legge ut garderoben sin, veldig morro! Man får virkelig en helt annen oversikt over hvor MYE klær man egentlig har.... Dessuten kan man lage egne outfits som man kan lagre til senere bruk også, veldig nyttig. Det er også veldig lett å se om man har for mange like plagg eller om det er noe som mangler. Jeg kjøper nemlig kun plagg som jeg kan kombinere med noe jeg allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 21. mars 2011 #1750 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Neimen, kan det hende at du bor der jeg bodde før kanskje? Isåfall likte jeg veldig godt å gå på H- stedet - og der er det ikke båndtvang på vinteren. Kanskje jeg bommer helt altså, men det hørtes så kjent ut ... Endret 21. mars 2011 av Krysanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1751 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Neimen, kan det hende at du bor der jeg bodde før kanskje? Isåfall likte jeg veldig godt å gå på Hstedet - og der er det ikke båndtvang på vinteren. Kanskje jeg bommer helt altså, men det hørtes så kjent ut ... Åh, hehehee du er SPOT ON! H-stedet er kjempefint å gå med hundene, har vært der mange ganger selv! Hmmm blir vel snart gjenkjent her inne.... Har du flyttet langt? Endret 22. mars 2011 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 21. mars 2011 #1752 Del Skrevet 21. mars 2011 Har flyttet noen timer lenger sør, men skjærer alt seg med meg og mannen flytter jeg nok tilbake igjen tror jeg. Trivdes såå godt der! Men jeg skal ikke røpe noen flere detaljer altså, du skal få ha boplassen din anonym enda! Kanskje redigere ut navnet på turplassen og? Jeg gjør det i mitt innlegg jeg, så kan du velge selv hva du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1753 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Har flyttet noen timer lenger sør, men skjærer alt seg med meg og mannen flytter jeg nok tilbake igjen tror jeg. Trivdes såå godt der! Men jeg skal ikke røpe noen flere detaljer altså, du skal få ha boplassen din anonym enda! Kanskje redigere ut navnet på turplassen og? Jeg gjør det i mitt innlegg jeg, så kan du velge selv hva du gjør Forstår godt at du trivdes her, whats not to like i mitt fylke. Jeg er født og oppvokst her og kunne aldri tenkt meg å flytte, faktisk bor jeg i mitt eget barndomshjem også. (Foreldrene mine har bygget seg nytt hus i byen mens jeg bor på landet) Jeg har bodd andre steder også da, et år på folkehøgskole på vestlandet og 3 år som student i Møre og Romsdal. Men det var aldri snakk om å ikke reise hjem etter endt utdannelse. Endret 22. mars 2011 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1754 Del Skrevet 22. mars 2011 Da var det dags for nok en tirsdagskino, helt genialt det tilbudet for Chess abonnenter, 2 for prisen av 1 på kino på tirsdagene. I kveld sparer vi faktisk 150 kr da filmen skal gå i luksussalen, NICE! Jeg og søstern skal se Black Swan, er veldig spent på den! Snoppen ble ivrig da han hørte at vi skulle på kino, men da han hørte hvilken film vi skulle se så var det ikke fullt så interessant lenger.....I woonder why... og filmen som er en thriller og alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. mars 2011 #1755 Del Skrevet 22. mars 2011 Kos dere på kino! Jeg så Black Swan for noen uker siden (på babykino selvfølgelig ) og det var en veldig rar film. Og balletten er ikke hovedgreia, for å si det sånn, så en mann kan nok overleve Jeg synes den var spennende, men ble litt skufa jeg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mars 2011 #1756 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvordan var filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. mars 2011 #1757 Del Skrevet 22. mars 2011 Kose dere på kino i kveld (tror du er litt tidlig ute med å spørre, Tabris )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. mars 2011 #1758 Del Skrevet 22. mars 2011 Oj, trodde det var i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1759 Del Skrevet 25. mars 2011 Kos dere på kino! Jeg så Black Swan for noen uker siden (på babykino selvfølgelig ) og det var en veldig rar film. Og balletten er ikke hovedgreia, for å si det sånn, så en mann kan nok overleve Jeg synes den var spennende, men ble litt skufa jeg egentlig. Jeg er nok ikke enig med deg, jeg syns filmen var helt fantastisk, noe av de beste jeg har sett på leeeeeeenge! Et virkelig kunstverk av en film! Natalie Portman var helt sinnsykt bra som ballerina. Jeg kan forstå at du syns filmen var rar, den er nok av det smalere slaget hvilket jeg pleier å like. Noen av scenene var dog litt i overkant (du forstår sikkert hvilke jeg mener). Hvordan var filmen? Som sagt utrolig bra!! Men dog av det smalere slaget. Kose dere på kino i kveld (tror du er litt tidlig ute med å spørre, Tabris )! Mange takk, vi storkoste oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1760 Del Skrevet 25. mars 2011 Ehm jeg skal visst på en tur nr 2 til Edinburgh denne våren...... Dere vet jo at søstern spurte meg om å bli med til London hvilket jeg takket nei til av ulike grunner. Hun skulle jo egentlig besøke vårt søskenbarn som bor i London men fikk aldri noe svar fra søskenbarnet når hun spurte om det passet....... Utrolig sløvt og skuffende av vårt søskenbarn at hun ikke gadd å gi en tilbakemelding, men det er litt typisk av henne også. Er ikke første gang for å si det slik. Så da spurte søstern mamma om hun ville være til London. Mamma hadde heller ikke så lyst til London, så hun foreslo at de to kunne dra til Edinburgh i stedet. På dette tidspunktet visste jeg ingenting om Edinburgh planene, jeg trodde som sagt at søster skulle til London. Jeg fikk imidlertid rede på dette da jeg og søstern gikk på kino. Jeg hadde jo snakket om at det hadde vært storveies med en jentetur til Edinburgh, bare oss jentene i familien, underforstått at jeg skulle være reiseleder/guide. Men jeg hadde ikke drømt om at den turen skulle foregå nå da.... Vel jeg nekter å la dem reise første gang til Edinburgh UTEN meg, det kommer ikke på tale! Det vil jo være mammas første tur til UK også, hun har ikke vært der før. Dermed skal søstern, mamma og meg på tur til Edinburgh i begynnelsen av mai. I motsetning til forrige tur så må jeg ta kostnadene av egen lomme men syns ikke det ble altfor gæli med 4000 per pers for flyreise og 3 overnattinger på hotell (vi skal ligge på triplet rom med en dobbeltseng og en enkeltseng). Nå har jeg booket hotellrom, kjøpt flybiletter og tog biletter. GOOD TO GO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå