Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

:vinke:

I'm bækk!

Høres ut som en helt fantastisk tur, så herlig!

Jeg er helt handicappet når det kommer til shopping, men hadde nok vært en racer på sightseeing (eller bare gatevimsing). Godt dere koste dere, og at det gikk bra med voffse i kennel!

Haloisen Bippe, kjekt å ha deg tilbake :) Ja det var en underbar tur, det hele føles som en drøm. :) Ja det var en lettelse at voffse klarte seg så bra på kennel. Hun er så goood! :rodmer:

Hei Mocci! Høres ut som dere hadde en knalltur til det store utland - så utrolig deilig! Gøy med "litt" shopping da, og iallefall når gavene blir så godt tatt imot! Og ja, det er alltid fantastisk deilig å komme hjem til firbeinte venner - har hund jeg og. Rart så avhengig man blir av å ha hund, nå som jeg har hatt det så lenge kan jeg vanskelig se for meg et liv uten ... :rodmer:

Heisann Krysanti! Kjempehyggelig med besøk i boken min! :) Åh, så kjekt at du har hund også, hvilken rase har du? Jeg kan heller ikke tenke meg et liv uten en firbent venn, hun er substitutt barnet vårt enn så lenge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blæh for en pyton helg. :tristbla: Det hele begynte da jeg våknet igår morges med tendenser til dott i ene øret. Vanligvis så pleier det å gi seg etter en liten stund men det gjorde ikke det igår. Lure meg gikk igang med olje i øret og øreskylling da det muligens er ørevoks som gir dottfølelsen. Men fytti, jeg ble jo bortimot døv etter behandlingen og ikke fikk jeg ute noe voks heller... :sukk: Det er virkelig ekkelt, holder på å klikke. :bond: Jeg har helt enda mer olje i øret og er nå maksimalt døv med øresus, skal prøve en ny skylling senere. Hvis ikke den behandlingen gir resultater så drar jeg til legen imårra, jeg går ikke et minutt lenger med dette enn jeg må. Makan til ubehagelig! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått til lille bulledamen!

Takker og sender et lite nuss fra voffse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O lykke, jeg kan høre igjen! :) Den siste oljeseansen var veldig effektiv, fikk ut proppen *phew* Veldig greit med Snoppen som personlig "sykepleier". :) Han spylte meg i øret, tror ikke jeg hadde klart det selv, syns nemlig det er så ekkelt å få vann i øret.Nå hører jeg bedre enn på lenge, plutselig er alle lyder så skarpe. ;) Må vel ta neste øre kommende helg, er nok litt proppings der også. Jeg har aldri hatt problemer med ørevoks tidligere men dette har kommet etter at jeg begynte å sove med ørepropper......noe jeg aldri hadde begynt med hvis det ikke var for det forbannade skurtreskeverket som Snoppen starter opp hver natt.

Som om ikke det var nok at jeg var midlertidig døv igår, så klarte jeg også å få meg et ufrivillig bad utendørs. Da vi gikk på tur så skulle vi krysse en liten elv, jeg skled på den glatte snøen og plumpset ut i elva med hele meg.....resten av turen måtte tilbringes i søkkvåt varmedress og klissvåte sko....... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Plumping er ikke moro, selv om jeg må innrømme at jeg tror det nok var et komisk syn å se deg ta selve plumpingsen da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Må være utrolig kjipt å bade ufrivillig, men kan ikke annet enn å flire litt her jeg sitter... Litt ondskapsfull form for humor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at hørselen er tilbake :jepp: og satser på at det blir en stund til du bader igjen (hvis ikke du er isbader da) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :vinke:

Litt uheldig helg, ja. Dott i øret og gjennomvåte klær er ubehagelig. :(

Ikke særlig stas noe av delene. ;) Gjennomvåte klær kan jeg overleve men dott i øret er veldig ubehagelig. Jeg er utrolig letta for at jeg fikk årnings på øret. ;)

Uff. Plumping er ikke moro, selv om jeg må innrømme at jeg tror det nok var et komisk syn å se deg ta selve plumpingsen da. ;)

Ja, Snoppen lo godt han. :fnise: Det var noen forbipasserende også som fikk seg et blinkskudd. :fnise: Jeg lo selv også, det hele var jo så dumt. Jeg kjente at jeg skled men kjempet liksom ikke i mot heller for å holde balansen, neida bare seilte så fint fremover. :ler2:

:fnise:

Må være utrolig kjipt å bade ufrivillig, men kan ikke annet enn å flire litt her jeg sitter... Litt ondskapsfull form for humor :ler:

Bare LE du. :erter: Jeg lo godt selv også, godt at jeg kan bidra med litt humor i hverdagen. :)

Bra at hørselen er tilbake :jepp: og satser på at det blir en stund til du bader igjen (hvis ikke du er isbader da) :fnise:

Jepp, er ingen isbader for å si det slik. :) Dessuten når jeg først skal bade så foretrekker jeg å gjøre det uten varmedress. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg hos veterinæren med Una. Hun skulle ta 1års vaksinen og samtidig få en siste sjekk av foten. Hun ble helt friskmeldt, veterinær kunne verken se eller kjenne noe til vridningen i kneet. Hurra for at det har ordnet seg selv! :)

Jeg fikk også tilbud om å blir med på Londontur. Søstern har noen ekstra dager fri (turnus) i begynnelsen av mai, hun skal besøke søskenbarnet vårt som bor i London. Jeg kunne gjerne tenkt meg en Londontur men det er så som så med finansene. Da Snoppen fikk høre om dette så sa han NEI og mente jeg burde innlegges på shoppingrehab. :ler: Jeg er enig i at det blir litt i overkant med to major shoppingturer på så kort tid, får jo ikke lagt meg opp noe pæng heller. ;) Dessuten kjenner jeg meg selv så godt at drar jeg til London så klarer jeg ikke å styre meg.... :sjenert:

Dessuten er det kjipern å reise på tur med stramt budsjett, blir ikke helt det samme.....

Nei jeg får ha turen til gode enn så lenge....Jeg unner søstern turen da, hun har ikke vært på skikkelig shoppingtur siden før hun ble mamma, bortimot 5-6 år siden.

Dessuten når søstern var så flink å sende med meg handleliste så kan jeg også gjøre det samme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut å stå over London-turen, selv om det er kjipt... Som du sier, er jo kjekt å ha litt lommepenger hvis man først skal på en sånn tur da!

Fin tirsdag hos mocci i dag? :kaffekopp:

:hoppe: litt for friskmeldt voffse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuurk, propper i ørene er fryktelig! Bra de gikk vekk! Jeg har en Border Collie tispe og en Shetland Sheepdog tispe, vi er en fin liten flokk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres fornuftig ut å stå over London-turen, selv om det er kjipt... Som du sier, er jo kjekt å ha litt lommepenger hvis man først skal på en sånn tur da!

Fin tirsdag hos mocci i dag? :kaffekopp:

:hoppe: litt for friskmeldt voffse!

Vel, egentlig er det ikke så vanskelig å stå over en Londontur, jeg vil bare tilbake til Edinburgh nå jeg. :sjenert: Er dypt forelsket i byen :strix: , likte meg så utrolig godt der! Dessuten har jeg funnet ut i etterkant at det er flere ting og tang som vi gikk glipp av når vi var der, tilbake skal jeg i hvertfall! :) har kjempelyst på en tur til høsten men vi får se....

Uuurk, propper i ørene er fryktelig! Bra de gikk vekk! Jeg har en Border Collie tispe og en Shetland Sheepdog tispe, vi er en fin liten flokk! :hjerte:

Åh, høres ut som en skjønn gjeng! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg en god nyhet! :) Det jobbes med å opprette og anlegge en ny hundepark i kort avstand fra mitt bosted. :hoppe:

Faktisk kan jeg spasere dit. :)

Parken skal være et område hvor man kan ha hundene løse hele året uten å være til sjeanse for noen. Det vil koste en del å leie et skogsområde så det vil kun være medlemmer av en nyopprettet klubb som vil få tilgang til parken. Akkurat det syns jeg er rett og rimelig, det koster masse å holde en slik park ved like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for hundepark! Vovsen får nok sosialisert seg masse i en slik park :jepp:

Ja, det blir masse sosialisering for både tobeinte og firbeinte! Me like! :jepp: Kjempekjekt å skravle med andre hundegærninger. ;)

:hoppendeglad:

Så kult at det blir hundepark i nabolaget!

Ja, det er kjempestas!! Jeg håper inderlig at prosjektet realiseres, det hørtes ut som utleier av skogsområdet var veldig positiv. Nå kommer det ann på om kommunen har noen innvendinger...

Å, hvorfor har jeg ikke fått med meg dette med hundepark i området?!

Det er ikke så mange som vet om det enda, jeg fikk melding på FB da jeg er medlem av en hundegruppe der. Det stod også en artikkel på trykk i avisen i går (regionsavisen), der kan du lese masse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...