mocci Skrevet 3. august 2010 Forfatter #1281 Del Skrevet 3. august 2010 Høres ut som en fin ferie Campinghytter har jeg sett mange av, og syns det er veldig greit. Det er jo ikke om å gjøre å være innendørs i den hele tiden da.. Shopping med mannen er håpløst,ja! Han lar meg kikke litt i butikker, men blir så rastløs at jeg ikke får roen til å finne noe jeg liker... Syns du var flink som fant deg såpass mye Campinghytter er ok, man tilbringer jo vanligvis ikke så mye tid på hytta heller når man er på ferie, blir jo mest for å ha et sted å sove. Samme opplevelser som deg når det gjelder shopping med Snoppen som påheng, jeg klarer heller ikke å finne roen med en særdeles rastløs Snoppen som surmuler. Heh ja heldigvis fant jeg noe da, men det gikk i et rasende tempo. Ja, det gjelder å være effektiv når man har med mannen på shopping, det har jeg også lært meg! Men Gøteborg er en god by å ta med en venninne til ja, jeg har vært på jentetur dit og da ble shoppinga tatt på alvor Jepp har planer om en fruentimmer tur for meg og søstern, det skal bli stas, tror hun kommer til å elske Gøteborg. Og da skal det shoppes i stooor stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. august 2010 Forfatter #1282 Del Skrevet 3. august 2010 Ikke så mye å melde herfra, nyter late dager hjemme, har fortsatt drøye to uker igjen av ferien. :veslejenta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. august 2010 #1283 Del Skrevet 3. august 2010 Drøye to uker igjen? Høres himmelsk ut! Halv uke igjen her, og faktisk er tanken på litt hverdag igjen helt grei. Ikke akkurat jobbinga kanskje, men kosthold, trening, studier etc skal bli godt! Håper dere koser dere, og NYTER ferien videre! Noen store planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2010 #1284 Del Skrevet 3. august 2010 Det hørtes ut som en koselig tur!! Og jeg er MISUNNELIG på dine fortsatt to uker ferie!!! Mine tre gikk alt for fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. august 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 4. august 2010 Håper dere koser dere, og NYTER ferien videre! Noen store planer? Nei ingen planer faktisk, bare nyte slaraffenliv hjemme. Snoppen har ikke mer ferie så det er bare jeg og voffe som kan nyte late dager sammen. Idag har jeg stort sett tilbrakt dagen i sofaen i godt selskap med Dexter, har snart sett ferdig sesong 1, spesiell og til tider sær serie men liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. august 2010 #1286 Del Skrevet 5. august 2010 Deilig med hjemmeferie også da Jeg hadde jo også det mens samboeren jobbet og det var ikke så aller verst det, nei Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 6. august 2010 #1287 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg syns også Dexter var en litt snodig serie, men likte den. Likevel holdt det med en sesong, så ikke helt hvordan det kunne skje så mye nytt... Hvis du ser flere sesonger må du fortelle om du likte de Slaraffen-ferie er det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg syns også Dexter var en litt snodig serie, men likte den. Likevel holdt det med en sesong, så ikke helt hvordan det kunne skje så mye nytt... Hvis du ser flere sesonger må du fortelle om du likte de Ja har såvidt begynt på sesong 2. Snoppen har nemlig lastet ned alle 4 sesongene så da må jeg nok følge serien videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1289 Del Skrevet 9. august 2010 Usj for en uke jeg har lagt bak meg. Har vært skikkelig dårlig, kroniske mageproblemer som virkelig har slått til for fullt igjen. Heldigvis har jeg ferie, hadde ikke klart å jobbe i den tilstanden jeg er i for tiden. Men kjempekjipt å bli så dårlig i ferien, klarer ikke å gjøre noe. Håpet mitt er å bli frisk til jeg begynner i jobb igjen om en uke. Det rare er at jeg mistenker at jeg reagerer på folat tablettene jeg tar, hadde samme problem sist gang jeg tok folat men da fant jeg et annet merke som jeg tålte. Men nå ser det ut til at jeg ikke tåler dem heller, så fortvilende! Jeg MÅ jo ta folat nå som jeg er prøver, men jeg klarer ikke å ta dem når jeg blir så elendig. Jeg ble nemlig skitdårlig med en gang jeg begynte å ta dem og det har fortsatt hver dag jeg har tatt dem, selv nå etter at jeg sluttet å ta dem, er magen fullstendig opprørt. Sist gang jeg var like dårlig var for flere år siden, blir veldig bekymret for at dette er tilbakeslag for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 #1290 Del Skrevet 9. august 2010 Uff.Blir du så dårlig, ville jeg heller enten prøvd å finne en annen folat, eller ventet til pinnen sa gravid før jeg begynte. Nå var jo G en overraskelse, så folat i forkant var det lite av, men jeg startet med en gang vi visste han var på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. august 2010 #1291 Del Skrevet 9. august 2010 Huff, høres virkelig ikke bra ut det der altså! Er det noen annen måte du kan få i deg folat på? Kan jo ikke være bra at du blir så dårlig heller? Hvor livsviktig er folat? (har ikke peil...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2010 #1292 Del Skrevet 9. august 2010 Folat er for å forebygge ryggmargsbrokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1293 Del Skrevet 11. august 2010 Uff.Blir du så dårlig, ville jeg heller enten prøvd å finne en annen folat, eller ventet til pinnen sa gravid før jeg begynte. Nå var jo G en overraskelse, så folat i forkant var det lite av, men jeg startet med en gang vi visste han var på vei. Ja jeg skal prøve et annet merke så snart magen har roet seg sånn noenlunde. Hvis ikke det heller funker så blir jeg helt opprådd. Jeg kan ikke ta noe som gjør meg så dårlig, da vil jeg overhode ikke fungere i hverdagen med tanke på jobb og normal livsførsel. Det er mulig jeg kan forhøre meg hos fastlegen om hvordan jeg skal gå frem. Huff, høres virkelig ikke bra ut det der altså! Er det noen annen måte du kan få i deg folat på? Kan jo ikke være bra at du blir så dårlig heller? Hvor livsviktig er folat? (har ikke peil...) Det er anbefalt fra myndighetshold å ta folattilskudd under graviditet ( 3 første mnd) for å forebygge ryggmargsbrokk. Jeg har ikke peiling på hvor stor sjansen er for å få barn med denne sykdommen hvis man ikke tar folat, men det ble da normale barn av oss med mødre som ble gravide på 70-tallet. Da var det ingen som hadde hørt om folat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1294 Del Skrevet 11. august 2010 Heldigvis er formen oppadgående, ser ut til at magetrøbbelet kun var forbigående *phew* så lenge jeg ikke pusher folat......Jeg syns det er helt merkelig at jeg skal reagere slik på det vitaminet, det er helt unormalt, et vannløselig vitamin og alt. Idag har dagen gått med til å shine opp inngangspartiet på huset. Jeg har plantet lyng og barlind i en krukke samt en koselig spade med velkommen skilt på som jeg fant på et lokalt hagesenter. Det ble riktig så bra, endelig et innbydende frontparti igjen. Dessuten har jeg spandert på meg en slik innomhus kjeledress, bedre kjent som onepiece. Det er salg på noen hos OBS, microfleece, kjempebehagelig å ha på. Snoppen er derimot ikke fullt så begeistret for kledningen, påstår at jeg går rundt i en stor sekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 #1295 Del Skrevet 11. august 2010 Godt å høre at formen er bedre! Synes du skal ta en liten prat med fastlegen ja, kanskje vedkommende har noen gode tips? Er jo uholdbart at du skal bli så dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. august 2010 #1296 Del Skrevet 14. august 2010 Hmm.. jeg har også lurt på om jeg skal skaffe meg en onepiece, så kan man variere koseplaggene litt Håper du har en nydelig lørdags morgen Mocci! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. august 2010 #1297 Del Skrevet 14. august 2010 Æsj, kjedelig å bruke ferien på å være så dårlig - godt at du er bedre nå. Jeg ville hørt med fastlegen ang. folat - det kan jo hende det finnes andre måter å få det i seg på? Onepiece kommer nok ikke på denne kroppen, selvom det ser utrolig behagelig ut. Kunne vært digg å hatt en når jeg skal ha permisjon - da kan jeg jo matche babyen og Men jeg er så redd for at noen skal stå på døra og at jeg må åpne ikledd en sånn en Håper helga er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2010 #1298 Del Skrevet 16. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. august 2010 #1299 Del Skrevet 16. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. august 2010 Forfatter #1300 Del Skrevet 16. august 2010 Hmm.. jeg har også lurt på om jeg skal skaffe meg en onepiece, så kan man variere koseplaggene litt Onepiece anbefales, har ikke kjent maken til behagelig plagg, overhode ingenting som strammer noen steder. Virkelig et kosemose plagg! Onepiece kommer nok ikke på denne kroppen, selvom det ser utrolig behagelig ut. Kunne vært digg å hatt en når jeg skal ha permisjon - da kan jeg jo matche babyen og Men jeg er så redd for at noen skal stå på døra og at jeg må åpne ikledd en sånn en Jeg bor et stykke utafor allfarvei, derfor har vi sjelden uventet besøk på døra og dermed er det fritt fram for onepiece! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå