Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er selvsagt takknemlig for å slippe all den sorgen, frustrasjonen og de utfordringene ufrivillig barnløshet fører med seg i parforholdet. Det å slippe å høre år ut og år inn de samme spørsmålene. Skal dere ikke ha barn snart, når kommer det en liten hos dere, hører vi lyden av små barneføtter snart...etc., etc. det må være så vondt, når en så gjerne vil, men ikke akkurat alltid vil dele med hele verden at en faktisk ikke har fått det til enda.

Så mange tar det for gitt, at det bare er å slå seg sammen, så blir det barn av det. Akkurat den holdningen har ikke jeg, så jeg er glad for at G faktisk kom som en overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er få av oss som kan bestemme selv, så vi får bare leve med den "skjebnen" vi har fått utdelt og gjøre det beste ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJelpes hvor hjelpesløs man blir uten internett. :gjeiper:

og ikke minst hvor godt humør man blir i også... :kjefte:

Jeg kom hjem til inget nett igår og hadde i samme stund satt Snoppen på flyet nordover. Skrekk og gru!

Fikk først tak i han på sen nattestid og etter lengre tid med sjekk av rutere og switcher and God knows...så kom han frem til at det måtte være noe galt fra internettleverandørens side (Telenor) Fasttlf virket heller ikke , vi har IP telefoni.

Jeg ringte Telenor imorges, de kjente allerede til feilen, var visstnok brudd på en kabel, visste ikke hvor lenge det ville ta før feilen ble fikset.....

Vi får inderlig håpe at nettet er tilbake når jeg kommer hjem fra jobb, hva skal jeg ellers ta meg til nå når Snoppen er borte.... :gjeiper:

Jeg er gressenke for to uker nå, Snoppen er hjemme på besøk hos sine foreldre i nord norge. Jeg valgte å bli hjemme med lille voffe da svigermor er allergisk mot hunder og det er heller ikke noe alternativ å sette en liten valp på kennel, ei heller sette bort et tisse og bæsje inne - bite monster til familie/venner.

Jeg skal jobbe hele perioden han er borte også for så å ta en uke ferie sammen når han er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yay yay yay! Nettet kom tilbake i går formiddag! og da var tilværelsens balansegang igjen stabil. :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Bippe, jeg har det bra etter forholdene. ;) Jeg er nemlig gressenke i en to ukers periode, Snoppen har flyktet nordover til opphavet. :) Gressenketilværelse er noe jeg pleier å nyte men ikke fullt så mye denne gangen, helt utslitt etter å ta meg av valpen helt alene. :fnise: I helgen har hun vært helt umulius, skikkelig opprørsk og igår på tur så gikk innkallingen til helvete, hun nektet å høre og fant seg nye familier hele tiden som hun la seg på hjul etter.....*FRUSTRERT* Måtte bare le av en kommentar jeg fikk, " hun sørger iallefall for å holde matmor i god form" der jeg sprang rundt som en tulling. :ler: Godbiter funket heller ikke, selv pølse spyttet hun ut igjen, makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun nektet å høre og fant seg nye familier hele tiden som hun la seg på hjul etter.....*FRUSTRERT* Måtte bare le av en kommentar jeg fikk, " hun sørger iallefall for å holde matmor i god form" der jeg sprang rundt som en tulling. :ler:

:ler: Høres kjent ut. Vi har hatt noen sånne runder vi og. Jeg får fortsatt stadig høre "er han ute og lufter mor, ja", for det kan jo vitterlig se sånn ut med et beist på 40 kg som trekker i båndet når det passer sånn :fnise:

Gressenketilværelsen kan være grei den, jeg har jo det rett som det er pga turnusjobbing til sambo. Kan forstå at 14 dager alene med en hyper valp er slitsomt da :klem: Men dere får sikkert gode dager og!

Jeg er forresten innom bloggen din og kikker rett som det er, masse flotte bilder du legger ut der :) Men jeg er ikke registrert som bruker og da får jeg ikke lagt igjen noen kommentar til deg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Høres ut som en stri tørn med valpen om dagen! Skikkelig trassalder :fnise:

Håper det går seg kjapt til, og at hun kan vise seg fra sin beste side også!

:søvn: trøtt i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten innom bloggen din og kikker rett som det er, masse flotte bilder du legger ut der :) Men jeg er ikke registrert som bruker og da får jeg ikke lagt igjen noen kommentar til deg :sjenert:

Så kjekt å høre at du liker bildene. :) Jeg skal ha endret på innstillingene slik at ikke registrerte også kan poste. Du kan jo prøve å legge igjen en kommentar, gi meg et vink hvis det fortsatt ikke er mulig.

:ler:

Høres ut som en stri tørn med valpen om dagen! Skikkelig trassalder :fnise:

Håper det går seg kjapt til, og at hun kan vise seg fra sin beste side også!

Ja hun har visst kommet i trassalderen, det er litt styr da men forhåpentligvis kommer vi begge helskinnet gjennom den perioden. Tro det eller ei men hun har mange positive sider også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde jeg en underlig opplevelse hos frisøren. Jeg syns nemlig hun oppførte seg til tider litt småfrekt. Greit nok at frisører er programmert til å sludre om whatever men da hun begynner å kommentere latteren min, sier at den er en smule over the top/anstrengende/overengasjert da må jeg si at jeg ble en smule fornærmet. :glare: For deretter å spørre meg rett ut hvorfor jeg ikke bruker sminke?! Jeg har overhode ikke noe venninneforhold til min frisør, så jeg syns ikke det passet seg med slike personlige spørsmål/kommentarer.Mulig det er bare jeg som er "hårsår" da. :sjenert: On the bright side så må hun jo føle seg trygg på meg/komfortabel siden hun slenger ut slike kommentarer/spørsmål, man kan jo forsøke å se det positive i enhver situasjon. ;) Anyways hun er flink til å klippe så jeg forlot salongen relativt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig snåle/teite kommentarer fra en frisør! Seriøst??

Hva har latteren din med hårklippen å gjøre? Du må da få le akkurat som du vil? Og hva bryr det henne om du bruker sminke eller ei? Du kan ha 1000 gode grunner til ikke å bruke sminke, men en fremmed person som frisøren har vel ikke en eneste god grunn til å spørre? :dåne: Ærlig talt....

Godt du ble fornøyd med klippen uansett! Det er nå tross alt det viktigste, selv om man selvfølgelig skal slippe å være fornærmet når man forlater frisøren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg, det var unødvendige kommentarer. Teit!

Synes ikke du er hårsår for det.

Vet ikke om jeg hadde orket å gå tilbake, til tross for at hun var flink, eventuelt så hadde jeg sagt noe, tror jeg... :sjenert:

Ha en super dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du overreagerer ikke. Frisøren burde vite bedre enn å komme med slikt, uansett hvor komfortabel hun måtte være med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk greit å kommentere på bloggen din nå :tommel:

For en frisør :hakeslepp: Du overreagerer ikke, jeg ville ikke likte å få sånne kommentarer, nei. Det er da rett og slett litt uprofesjonelt, synes jeg! Jeg synes igrunn pratinga til frisører er oppskrytt og nyter de som har vett til å holde kjeft!

Håper du nyter gressenke-dagene med valpen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere deler min oppfatning angående frisørens uttalelser. Jeg bryr meg katten om at hun impliserer at jeg ikke ser ut uten sminke men det gikk litt mer innpå meg at hun kritiserte latteren min, er liksom ikke så mye jeg kan få gjort med den. Men syns ikke hun var den rette til å kommentere latteren min, hun høres jo ut som en hest/gris selv når hun ler, men jeg kunne da aldri fått meg til å si det til henne, whats the point liksom?. Dessuten syns jeg ikke latteren min er så ille som hun vil ha det til.....har til og med fått høre at latteren min er herlig, so up yours frisørnek! :ler:

Hun er ikke min faste frisør altså, da min faste er ute i permisjon.

Jeg er enig med deg Pusla, liker best at frisører holder kjeft. :gjeiper: Så bra at det funker å legge igjen kommentarer på bloggen min. :hoppe:

Unipuni valpen fant på et nytt sprell igår, gjørmebad! Har en mistanke om at hun gjorde med overlegg slik at hun måtte ta en dusj, hun nemlig elsker å dusje! :ler2:

Idag er det øs pøs ute :regn: så da passer det fint med filmvisning hos søstern, er utrolig kuul den der private kinosalen deres, aldri så lite misunnelig jeg... :sjenert:

På programmet står Chanel, jeg har sett den før og har kjøpt filmen, mens mamma og søs ikke har sett den tidligere. Den er vel verdt å se to ganger for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...