Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Så bra at dere fikk booket noe da! Det ser sikkert helt greit ut! Når er det dere skal av gårde igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det går sikkert an å oppgradere eller noe slikt om det er helt for jævlig!

Det går sikkert bra! :jepp:

Ja får håpe det for Snoppens del. :fnise: Ellers kan denne snuppa her bli særdeles grinete. ;) hehehehehe neida, men da skal iallefall jeg bestemme overnatting neste gang vi er på tur. :jepp:

Så bra at dere fikk booket noe da! Det ser sikkert helt greit ut! Når er det dere skal av gårde igjen??

Ja håper det er sånn noenlunde standard slik at jeg ikke får helt dånedippen. ;) Vi reiser siste uken i Juli.

:hallo:

Bedre sent enn aldri! :ler:

Står bra til?

Her står det utmerket til, sett bort fra at ferielysten har tatt meg og jeg som må slite 3 uker til..... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så har feriefølelsen rammet meg hardt og brutalt også... To uker igjen på jobb, men jeg kunne glatt gått ut i ferie på sekunder :ler: Felles skjebne felles trøst? :sjenert: Vi får trøste oss med at det er FREDAG :danser: og HELG :duskedame: i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie?!

Her må jeg vente til i august... :filer:

Du får prøve å trøste deg med at høsten blir litt kortere da.. :troest:

Skal du på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen trøst, så har feriefølelsen rammet meg hardt og brutalt også... To uker igjen på jobb, men jeg kunne glatt gått ut i ferie på sekunder :ler: Felles skjebne felles trøst? :sjenert: Vi får trøste oss med at det er FREDAG :danser: og HELG :duskedame: i det minste!

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er rammet av feriefeber. ;) Ja thank god for weekends! :hoppe:

Ferie?!

Her må jeg vente til i august... :filer:

Ouch! og jeg syns det er leeenge til jeg skal ha ferie.... :sjenert:

:hoho: Ja til finværet nordpå!! :hoho:

Men ja, nå er det helg!! :bolledeig:

London here I come!! :duskedame:

Hehehehehe kanskje været nordpå endrer seg. får håpe det!:)

Heldige deg som skal til London! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig mandda....NOT. ;) Helgen har vært stille og rolig, stort sett viet til husarbeid som skulle vært tatt for lengst.....

Igår var jeg så smart at jeg la ut på tur med voffe med det jeg trodde var litt luft i magen, men som viste seg å være menssmerter fra helvete. Noen ganger er det ikke så lett å skille smertene, iallefall ikke i begynnelsen....... :gjeiper:

Anyways det var så vidt jeg klarte å fullføre turen, til tider klarte jeg nesten ikke å fote meg, det var så jævlig vondt. Vanligvis pleier jeg å ta smertestillende i forkant, ellers blir jeg som en pleietrengende. Heldigvis hadde jeg Snoppen med meg slik at jeg slapp å kjøre hjem, vi hadde tatt min bil for anledningen. Resten av ettermiddagen/kvelden ble tilbrakt i sengen for min del. :tristbla: Heldigvis mye bedre idag men kjenner det litt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var voldsomme menssmerter du får :overrasket:

Høres ikke noe gøy ut !

Håper jobbdagen går fort unna sånn at du kan hjem og slappe litt av igjen. Hvor lenge pleier det å vare?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Høres ut som noen skikkelig kjipe menssmerter! Forbaska kjipt det der altså...

Hvordan er mandagen ellers?

Er snart helg... *trøster seg selv litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var voldsomme menssmerter du får :overrasket:

Høres ikke noe gøy ut !

Håper jobbdagen går fort unna sånn at du kan hjem og slappe litt av igjen. Hvor lenge pleier det å vare?

Jupp jeg har hatt slike menssmerter helt fra puberteten, helt grusomt, man blir rett og slett invalid så lenge det står på. :( Vanligvis pleier jeg å kontrollere smertene sånn noenlunde med smertestillende men det fordrer at jeg tar pillene ved første tegn til smerter, ellers virker de ikke....

Når jeg går på p-piller eller minipiller så har jeg omtrent ingen smerter, rart det der. :klø:

Smertene er på første dag og tredje dag, men tredje dag er det ikke så ille at jeg må ta smertestillende.

Auauauauau!

Så kjipt med slike menssmerter! :troest: Håper det er bedre i dag.

Jepp kjiipern, men det gikk mye bedre igår, heldigvis bare noen blaff her og der.

:troest:

Høres ut som noen skikkelig kjipe menssmerter! Forbaska kjipt det der altså...

Hvordan er mandagen ellers?

Er snart helg... *trøster seg selv litt*

Hhehhee har ikke startet nedtelling til helgen enda...;) Mandagen ellers var som forventet, en trøtt affære. :ler2:

Huff, så kjipt med smerter. :troest:

Takk for trøst. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke varer hele perioden. Har hørt om de som blir totalt sengeliggende i en uke.....

For meg er slikt uforståelig, for jeg kjenner det nesten ikke i det hele tatt.

Men, snart er det ferie for dere!! :bolledeig:

Ha en skikkelig super dag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk. Jeg fikk kjenne på slike smerter ved sist runde. Skitvondt i rygg og mage. Mannen måtte holde seg hjemme fra jobb ene dagen. Smertestillende hjalp ikke det spøtt.

Det er vel sånne smerter som er typisk for en del med PCOS, men jeg har ettersigende flotte eggstokker, så ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var forrige runde på sykehuset var legen der klar på at jeg har PCOS (men jeg har ikke fått noen diagnose), alt kan tyde på det; vanskelig med å bli gravid, ofte cyster, ustabile sykluser ++

Men jeg kjenner altså lite....? :klø:

Altså, jeg kan ha smerter, men ikke slik at jeg blir sengeliggende eller må ta smertestillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på P-sprøyta i mange år, primært på grunn av smerter og kraftige blødninger (hatt det helt suverent mens jeg gikk på sprøyta!). Nå har jeg sluttet på sprøyta, og er i gang med smertestillende på nærmest månedlig basis... Noe forbaska shit altså! Men men, trøsten skal visst være at kroppen fungerer... :rolleyes:

Håper du får en finfin tirsdag, Mocci!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også svært ustabile sykluser, problemer med kviser og sånn, så det hadde ikke vært rart om jeg hadde hatt pco(s). Men den gang ei. Hadde jo noen syke blødninger sist også. Det er IKKE normalt å pløye gjennom en rosa ob i timen!

Men jeg ble jo faktisk gravid. Uten å prøve. På første eggløsning etter prevensjonsslutt. Tåler jo ikke hormonprevensjon, ei heller kobberspiral, så jeg har ikke så mange alternativer. Både jeg og søstrene mine er av typen som blir gravid bare man tenker tanken omtrent. Skjønner at det er sårt for alle som strever at noen har detslik. Samme med min mor. En sprukket gummi = barn nummer tre, en glemt pille= meg (nummer 4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg bruker å si det at dere kan prise dere hellig dere som blir lett gravid, men det er vel ikke barebare det heller ;) Noe galt, og godt, kan man vel finne med alle "diagnoser" :)

Jeg slipper jo å ta noen former for prevensjon, for det har ikke noe for seg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...