Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

Gratulerer med Una :klemmer: Så gøy med en ny valp. Gleder meg til å se bilder.

Og kjolen var kjempefin og etter å ha truffet deg så bare vet jeg at den blir super på deg :)

Ha en fin helg Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med valp! Og Una er et fint hundenavn :jepp: Det ble endel valpe- og hundesnakk i dagboka mi også når vår vofs var i hus, husker jeg. Nå er det bare gravidsnakk, stakkars vofs :fnise:

Kjempefin kjole også!

Jeg skal iallefall følge med her framover - det er jo så morsomt og herlig med valp da :rødme:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Una :klemmer: Så gøy med en ny valp. Gleder meg til å se bilder.

Og kjolen var kjempefin og etter å ha truffet deg så bare vet jeg at den blir super på deg :)

Mange takk! :) Gleder meg vilt til å få Una i hus. :jepp:

Aaaaaw du er jo søt da (kjolekommentar). :klemmer:

Så herlig med valp! Og Una er et fint hundenavn :jepp: Det ble endel valpe- og hundesnakk i dagboka mi også når vår vofs var i hus, husker jeg. Nå er det bare gravidsnakk, stakkars vofs :fnise:

Jeg skal iallefall følge med her framover - det er jo så morsomt og herlig med valp da :rødme:

Hehehee ja dere får bare si fra hvis det blir i overkant mye valpe/voffesnakk her. :) Ja jeg kan ikke tenke meg et liv uten en vofs ved min side. De siste ukene har vært trasige, savnet etter Bullefrøken ligger der fortsatt. Tror nok jeg vil savne henne selv om vi får Una i hus. :sukk: Men savnet blir nok lettere å håndtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kun to kvelder igjen i frihet før vi får en ny liten firbent tass i hus. :hjerter_rundt:

Helgen har gått med til innvielse av terassen, hurra! samt forberedelser til knøttet skal flytte inn. Veldig trist og vedmodig å pakke bort sakene til Bullefrøken, vi flyttet dem bare ned i kjelleren, følte ikke for å kaste noe enda, det er for tidlig.

Deilig vær i helgen men dagens sludd er jeg ikke med på altså. :sur: Hallo vi er i Mai måned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig snodig vær idag ja!

Vi kjørte til byen idag, gjennom snøbyger og helt blå himmel om hverandre :klør:

Syns vårværet kunne holdt seg mer stabilt!

Snart valp :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Gleder meg til å se bilde av Una :hund: For du legger vel ut et bilde eller 5 på FB?

Nå er det bare en dag igjen og jeg kan tenke meg at dere gleder dere :strix:

Skjønner jo godt at det er vanskelig å rydde bort Bullefrøken sine ting, det er jo ikke lenge siden.

Men tenker det kommer til å hjelpe med en liten skjønn valp :hjerter_rundt: Selv om dere såklart aldri kommer til å glemme Bullefrøken.

Ha en fin dag Mocci :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilde av Una :hund: For du legger vel ut et bilde eller 5 på FB?

Nå er det bare en dag igjen og jeg kan tenke meg at dere gleder dere :strix:

Skjønner jo godt at det er vanskelig å rydde bort Bullefrøken sine ting, det er jo ikke lenge siden.

Men tenker det kommer til å hjelpe med en liten skjønn valp :hjerter_rundt: Selv om dere såklart aldri kommer til å glemme Bullefrøken.

Å jadda bilder kommer i stort antall, be prepared! :) og ikke bare på FB, har nemlig opprettet en blogg også som skal ta for seg bullerier og andre diller. :nigo:

Ja her er gleden enorm, det kribler i hele kroppen av forventning, spenning, nervøsitet.

Bullefrøken er daglig i mine tanker, tror aldri jeg kommer helt over tapet av henne, var så ufattelig glad i henne!! Men selvsagt har jeg masse kjærlighet å gi til lille Una, har rom for begge i hjertet mitt. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei, der har jammen enda en KG dagbok venninne havnet i lykkelige omstendigheter. :hoppe: Jeg har på følelsen at jeg kommer til å være sistemann ut..... :rodme:

Jeg kunne jo gjerne tenkt meg et vår/tidlig sommerbarn så vi får nok hive oss rundt i sommer. :ler2:

Ellers er Dagen endelig her, lille Una skal bli med oss hjem idag, gleder meg noe helt vannvittig, det kribler i hele kroppen av forventning og nervøsitet. Jeg er veldig spent på hvordan det første døgnet vil passere, må nok forberede meg på litt sår klynking fra et lite knøtt. Hun vil nok savne sine kullsøstre/brødre samt de tobeinte foreldrene. :) Jeg gleder meg iallefall vilt til å bli kjent med henne, gud hvor herlig det skal bli med litt voffeliv i huset igjen!

Som nevnt har jeg nylig opprettet en blogg, ikke her på KG eller andre fora, men en virkelig blogg på blogspot, scary! :ler2:

Ser ut til at jeg er litt av en netteksibisjonist, alternativt netthore. :flau:

Jeg har jo allerede utforsket FB så da er det på tide å prøve noe annet. Jeg ser for meg at en blogg henter det beste fra både dagbokskriving og FB, en komplett løsning. :) Jeg vil legge ut en lenke til bloggen når jeg har lagt ut mer innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å få Una i hus i dag :hoppe:

Jeg husker godt da vi var og hentet Den Lille Sorte for 3 år siden. Han kastet opp og mens vi lurte på hva i all verden vi skulle gjøre med det, så hadde han spist det opp... :ler: Det er bare rett og slett herlig å ha hund i hus!

Og jeg har ingen tro på at dere blir sistemann ut, det bare føles slik :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for at Una er i hus hos dere nå!! De første dagene er veldig spesielle ja, håper dere storkoser dere, selvom det sikkert også byr på noen utfordringer.

Husker at vofs fant seg til rette veldig fort. Etter et par timer tissa han på gulvet for deretter å ta rennafart og skli i det :ler:

Håper dere storkoser dere og at du snart legger ut link til bloggen din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å få Una i hus i dag :hoppe:

Jeg husker godt da vi var og hentet Den Lille Sorte for 3 år siden. Han kastet opp og mens vi lurte på hva i all verden vi skulle gjøre med det, så hadde han spist det opp... :ler: Det er bare rett og slett herlig å ha hund i hus!

Ja oppkast er namme namm. ;) Helt enig - hund i hus er supert! :)

:hoppe: for at Una er i hus hos dere nå!! De første dagene er veldig spesielle ja, håper dere storkoser dere, selvom det sikkert også byr på noen utfordringer.

Husker at vofs fant seg til rette veldig fort. Etter et par timer tissa han på gulvet for deretter å ta rennafart og skli i det :ler:

Håper dere storkoser dere og at du snart legger ut link til bloggen din :klemmer:

Hehehehe ja da har vi fått Una vel i hus, og ja det er deilig å bade i eget tiss. ;):jepp: Kjenner til fenomenet. :ler:

Bloggen er noe forsømt, har ikke hatt tid til å dulle med den, I wonder why? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg litt tid til KG, har gått rundt i "puppytåke" de siste dagene, har ikke fått gjort så mye annet enn å ta meg av alle Unas behov. :)

Una er såå skjønn, jeg er helt forelsket. :rødme: Men også krevende men det er jo slik valper er, mye de må lære.

Hun har allerede tilpasset seg utrolig bra, har nesten ikke klynket gjennom natten og natt til idag hørte jeg ikke et knyst en gang. *stolt* Forhåpentligvis kan jeg flytte tilbake til soverommet igjen, har sovet på en madrass i gangen, ikke så langt fra valpegrinden hvor Una er om natten og om dagen når vi begynner på alene hjemme treningen. Litt tissing og bæsjing inne har det blitt, men det regner jeg med vil fortsette en stund fremover. Vi tar henne med ut ofte, men det er ikke til å unngå at det skjer uhell inne.

Jeg tror hun liker seg hos oss, har tatt noen race rundt i huset, det er så herlig å se på! :) Ellers er favorittsysselen hennes å bite på absolutt alt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, så herlig :hjerte: Una høres ut som en helt normal valp, ja. Det er slitsomt, men så er dem jo så skjønne og morsomme også da. Litt tissing inne må man bare regne med, husker at jeg fotfulgte vofs overalt hvor han gikk :fnise:

Hvor lenge skal du/dere være hjemme med henne nå?

Kos dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig :hjerte: Una høres ut som en helt normal valp, ja. Det er slitsomt, men så er dem jo så skjønne og morsomme også da. Litt tissing inne må man bare regne med, husker at jeg fotfulgte vofs overalt hvor han gikk :fnise:

Hvor lenge skal du/dere være hjemme med henne nå?

Jeg skal være hjemme med henne til midten av juni, to uker ferie og to uker med hjemmekontor. :nigo:

Nå ligger hun og sover så søtt slik at jeg sniker meg til litt sårt savnet nettsurfing. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Kjekt med ny valp i hus!

Jupp kjempekjekt men gurimalla så travelt også. ;) Forøvrig kan dere se bilde av Una som min nye avatar. :)

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...