Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

:vinke: Mocci

Blir spennende med MGP i kveld, og om du og jeg har ulik smak nok en gang :ler: Hipp hurra for ulikhetene :hoppe:

Etter 2 delfinalene synes jeg fremdeles Maria sin er den beste :jepp:

Ha en fin lørdag Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har intensjoner om å kjøpe færre filmer... *blakk*

Jeg har ikke slike intensjoner men burde kanskje.... :sjenert:

:jepp: Det har jeg også! Vi kjøper altfor mye dvd'er; jeg burde blitt flinkere til å ikke kjøpe filmer jeg ikke vet så mye om - det ligger mye dårlig og støver ned på boden her. Så flink du er som systematiserer, mocci, så flink er ikke jeg :sjenert:

Skal dere se på MGP i morra? Jeg har litt lyst til å høre låta til A1 og også Mira Craig, så vi kommer vel til å myse litt på det, tenker jeg.

Jeg har som sagt ingen intensjoner om å kjøpe færre filmer. :)

Åja MGP er bankers!! :jepp: Jeg syns Mira sin låt var nydelig, synd hun ikke gikk rett til finalen. A1 gikk rett til finalen gitt, likte sangen da. :)

Blir spennende med MGP i kveld, og om du og jeg har ulik smak nok en gang :ler: Hipp hurra for ulikhetene :hoppe:

Etter 2 delfinalene synes jeg fremdeles Maria sin er den beste :jepp:

Tror nok muligens vi fortsatt har ulik smak, her var favorittene Mira og A1 låta var jo heller ikke så verst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var MGP unnagjort for ikveld. Jeg heiet på Mira, virkelig synd at hun ikke gikk rett til finalen. Ikke akkurat noen bombe at A1 og Didrik wannabee Josh Groban gikk videre til finalen. A1 låta var jo ikke så verst, men Didrik, ja kjempesøt men gørrkjedelig sang. Han når ikke Josh Groban til støvlene en gang.

Dagen har ellers gått med til nedsaging av trær på eiendommen, gikk unna med pappa på besøk med motorsag :) samt å legge inn dvd samlingen på PC, phew litt av et arbeid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så også på MGP i kveld; det var en ganske god delfinale synes jeg. Likte flere låter, men synes det var greit at A1 og Didrik gikk videre jeg. Likte Didrik veldig godt jeg da, så da er vi litt uenige der, mocci ;) Men Mira sin låt var også god - litt spesiell og flott.

Kjekt med disse pappaene, ja :) Greit å kunne få litt hjelp av og til!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte uplanlagt opp med å se på MGP igår jeg og. Enig at Mira sin låt var tøff, tøffere enn A1 sin!

Vet ikke med faren din, men min pappa elsker alt tre-arbeid. Hogge ved er vel yndlingsaktiviteten hans (bortsett fra å jogge da selvfølgelig). Hyggelig med hjelp iallefall!

Ingen intensjoner om å kjøpe færre filmer her heller :sjenert: Men må nok heller kjøpe et ny hylle snart, den gamle er full...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så også på MGP i kveld; det var en ganske god delfinale synes jeg. Likte flere låter, men synes det var greit at A1 og Didrik gikk videre jeg. Likte Didrik veldig godt jeg da, så da er vi litt uenige der, mocci ;) Men Mira sin låt var også god - litt spesiell og flott.

Ja but its ok to agree to disagree. :fnise: Det er som sagt helt ok at dere ikke mener det samme som meg, verden hadde blitt et utrolig kjedelig sted hvis alle skulle mene det samme. :jepp:

Vet ikke med faren din, men min pappa elsker alt tre-arbeid. Hogge ved er vel yndlingsaktiviteten hans (bortsett fra å jogge da selvfølgelig). Hyggelig med hjelp iallefall!

Her er det faktisk Snoppen som er den store tree-hugger loveren. :ler: Han storkoser seg med å høgge ved, sier det er en fin måte å ta ut litt aggresjon på. :) Ikke det at han har noen grunn til å gå rundt sinna, men vi har vel alle behov for å blåse ut litt steam en gang iblant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det mandda igjen allerede, usjameg. La meg ikke før kl 01.00 i natt :Gjesp::Gjesp: , ble sittende oppe for å se ferdig en kostymedrama serie, en serie som forøvrig var ganske så trist slik at Snoppen måtte trøste meg. :rødme:

Imorgen skal jeg endelig til gynekolog for UL undersøkelse. Jeg har faktisk kjent en del til smertene i det siste, de kom tilbake for fullt i romjulen og nå i januar har de vært sånn av og på, kjente ganske mye i helgen faktisk. :tristbla:

Jeg håper inderlig at jeg får en avklaring, jeg blir utrolig engstelig når jeg ikke vet hva som forårsaker smertene. Kan ikke fri meg fra å bekymre meg for at noe alvorlig skal være fatt. :sukk:

Jeg har også fått vite at en kollega på samme alder som meg er gravid for første gang og venter tvillinger. Nå er jeg den eneste på arbeidsplassen som er i fast forhold og ikke har barn......kjenner presset ja... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Håper virkelig gynekologen kan gi deg noen svar, ikke gøy å gå rundt med slike tanker :klem:

Syns du er heldig som har kollegaer som er rundt samme alder som deg, selv om du kanskje føler det blir ekstra press på deg. Her refererer de bare til "da de ble besteforeldre" (og det er gjerne en stund siden) når de snakker med meg... jaja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper du får noen etterlengtende, avklarende og ikke minst beroligende svar hos gynekologen i morgen. :hug:

Skjønner og kjenner til presset på arbeidsplassen ja, men det gikk fort over. Det blir som det blir sa jeg. :roll:

Derimot hadde jeg en liten nedtur da den siste av alle venninnene min fikk barn - den fikk jeg kjenne litt på. :forvirret: Ikke at det vekket noe større savn eller noe, men det var litt rart likevel. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mocci

Delvis enig denne gangen jo :jepp: Men jeg likte Didrik veldig godt da og ville ha han til finalen. Han og Mira. Så ville jeg har A1 til andre sjansen.

Har aldri hatt så stor sans for Mira sin musikk, men den låta var spesiell og fin :jepp:

Men fremdeles er Maria Haukås Storeng min favoritt.

Lykke til hos gynekologen i morra Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper gynekologen finner ut av det i morgen og at det ikke er noe veldig galt.

Jeg kjenner også til dette med press om å få barn fra arbeidsplass og fra andre. Det med press fra kollegaer stoppet brått når vi fikk oss hund :fnise: Men nå er jeg heldig da, for nå jobber jeg sammen med flere damer litt eldre enn meg som ikke har barn de heller.

En :klem: til fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er heldig som har kollegaer som er rundt samme alder som deg, selv om du kanskje føler det blir ekstra press på deg. Her refererer de bare til "da de ble besteforeldre" (og det er gjerne en stund siden) når de snakker med meg... jaja :ler:

Det er faktisk rimelig forgubbet på arbeidsplassen min også, vi er 3 stk som er i 30årene, og vi er ca 40 ansatte her. De som jeg faktisk kjenner best er alle i en alder av 50-60, de kunne vært mødrene mine. :fnise: Flere av dem er også besteforeldre, det blir uansett mye snakk om barn og barnebarn i lunsjen.

Jeg har egentlig ikke kjent på noe press tidligere, vi har jo heller ikke ønsket oss barn så veldig lenge, har hatt et veldig avslappet forhold til det. Men kjente det stakk litt nå da hun kollegaen min ble gravid.

Skjønner og kjenner til presset på arbeidsplassen ja, men det gikk fort over. Det blir som det blir sa jeg. :roll:

Derimot hadde jeg en liten nedtur da den siste av alle venninnene min fikk barn - den fikk jeg kjenne litt på. :forvirret: Ikke at det vekket noe større savn eller noe, men det var litt rart likevel. :sjenert:

Ja I know the feeling. Jeg har heller aldri hatt noe stort ønske om å få barn, faktisk mislikte jeg barn i flere år. Det er kun det siste året at vi faktisk begynte å tenke tanken, noe som kan skyldes at jeg ikke akkurat er ung lenger sånn i fertilitetssammenheng. I hodet mitt er jeg 25 da, if that counts. :fnise:

Delvis enig denne gangen jo :jepp: Men jeg likte Didrik veldig godt da og ville ha han til finalen. Han og Mira. Så ville jeg har A1 til andre sjansen.

Har aldri hatt så stor sans for Mira sin musikk, men den låta var spesiell og fin :jepp:

Men fremdeles er Maria Haukås Storeng min favoritt.

Så kjekt at du likte Mira! :) Jeg tror imidlertid A1 kommer til å vinne hele greia, så får vi se om jeg har rett. :)

:klem: Håper gynekologen finner ut av det i morgen og at det ikke er noe veldig galt.

Jeg kjenner også til dette med press om å få barn fra arbeidsplass og fra andre. Det med press fra kollegaer stoppet brått når vi fikk oss hund :fnise: Men nå er jeg heldig da, for nå jobber jeg sammen med flere damer litt eldre enn meg som ikke har barn de heller.

Heh her hjalp det ikke med å skaffe seg hund, tror de fleste av mine kollegaer har "gitt meg opp" når det gjelder barn. :fnise: Heldigvis er det ingen som spør meg direkte om når vi har tenkt å få barn, det hadde føltes veldig ubehagelig. Det er jo heller ingen av dem som vet at jeg hadde en SA i august.

Lykke til i morgen!

Tuusen takk for alle gode klemmer fra dere alle :klemmer: , er veldig spent på hvordan det går imorgen og hvordan det foregår. Jeg har ikke vært hos gynekolog tidligere, har kun vært hos fastlegen for å ta celleprøve. Heldigvis har jeg ikke angst for gynekologiske undersøkelser, antar jeg må ta en innvending UL, vel det kan vel ikke være verre enn å ta celleprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos gynekologen. Hun kunne ikke se noe gæli hos meg, alt var i skjønneste orden både med livmor og eggstokker, faktisk sa hun at jeg hadde noen nydelige egg. :ler:

Hun var ikke fullt så begeistret over underlivet mitt, utbrøt, næmmen hva har du gjort jente, huden er helt rød og irritert. :rodme:

Og jeg som hadde lagt hele sjelen min i å rydde opp i urskogen der nede siden jeg skulle brette meg ut, slik at det nå mer eller mindre er ørkentilstander. Jeg kunne visst spart meg det arbeidet. :fnise:

Det var iallefall ingen grunn til at jeg ikke kan gjennoppta prøvingen. :hoppe: Hun kunne ikke si noe om hva smertene skyldes, men uansett er det ifølge henne ikke noe alvorlig og heller ikke relatert til livmor/eggstokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med en gynekolog som kommer med sånne spontane kommentarer :ler:

Det var vel en lettelse å høre at det ikke var noe å bekymre seg for :klemmer: ?

Skal du til videre utredning for andre muligheter for dine vondter?

Men da er det bare å sette i gang da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for at dere kan kjøre i gang med prøving igjen :tommel: Også nydelige egg da du, det må da bety noe bra :fnise:

Ja I know the feeling. Jeg har heller aldri hatt noe stort ønske om å få barn, faktisk mislikte jeg barn i flere år. Det er kun det siste året at vi faktisk begynte å tenke tanken, noe som kan skyldes at jeg ikke akkurat er ung lenger sånn i fertilitetssammenheng. I hodet mitt er jeg 25 da, if that counts. :fnise:

:jepp: Akkurat som meg det. Vi har også hatt et kjempeavslappa forhold til det å få barn og jeg har aldri hatt det som noe høyt ønske, men så tenkte vi at vi iallefall kunne gi det et forsøk. Jeg er 22 i hodet jeg, forresten :ler:

Heldigvis er det ingen som spør meg direkte om når vi har tenkt å få barn, det hadde føltes veldig ubehagelig. Det er jo heller ingen av dem som vet at jeg hadde en SA i august.

Igjen kan jeg bare :jepp: til det du skriver; akkurat det samme her og! Her holder jeg kortene tett til brystet og det føles veldig greit!

God :klem: til deg, blir spennene å følge med her inne framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ingen som spør meg direkte om når vi har tenkt å få barn, det hadde føltes veldig ubehagelig. Det er jo heller ingen av dem som vet at jeg hadde en SA i august.

På en måte kan jeg si meg enig. Det er ingen nå lenger som spør eller hinter lenger (bank i bordet ;)), MEN det hender jeg får spørsmål av folk som jeg knapt nok kjenner, som jeg ikke har noe med og som i hvert fall ikke har noe med det å gjøre. :snurt: Vel, det blir som det blir, sier jeg da. OG det er jo sant :)

Så fint at det gikk fint hos gynekologen, deilig å få en avklaring :)

Da kan det forhåpentligvis bare gå en vei :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, "nydelige egg" :ler: Høres ut som et bra besøk hos gynekologen, i hvert fall - bra det ikke var noe galt. Men rart med de smertene, da? :klø:

Spennende med prøving fremover! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...