Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Da var det allerede mandda... :grine:

Som vanlig beinkaldt og idag hadde til og med ytterdøren på jobb frosset fast, slik at den automatiske låsen ikke funket lenger. Heldigvis slapp jeg å vente lenge ute da en kollega med god gammeldags nøkkel dukket opp kort tid etter. Hmm jeg har enda ikke sjekket om vi fortsatt har tilgang på vann i bygget, det har nemlig frosset hver dag i det siste selv om rørleggere har jobbet på spreng. Sist uke måtte vi bruke toalettet hos nabobedriften, er ikke akkurat så holdbart i lengden. Så mye for å ha kontorer i brakkebygg, er jo bare sånn ca 4 år til nybygget skal stå ferdig...

Forresten fikk dere med dere årets første MGP delfinale? Følger dere med på slikt eller er det bare jeg som er ihuga MGP fantast? :)

Mine favoritter på fredag var Lene Aleksandra og Bjørn Johan Muri, men ingen av dem nådde dessverre opp, men for å si det slik, sjelden at mine favoritter er de samme som folkets. :fnise:

Heavy Metal bidraget som gikk rett til finalen, grøss og gru!!!!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undertegnede har ikke sett på MGP på maaange år. Har ikke interessert meg lissom..

Men jeg hørte en kommentar om at det var bra at det heavy-metal bidraget gikk videre, for det viste bredden eller noe... :klø:

Denne gangen kræsjer det med et par andre program, SYTYCD på TVN og Korslaget på TV2. Her endte vi opp med å se på førstnevnte, det har jo gått en stund lenger, og det er dessuten mye fin dans å se :)

Det er bra med dagens tv-tilbud som gir noe for ebhver smak :Nikke:

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hurra for Snoppen som fyller år idag! :bursdag::bursdag::hoppe:

Velkommen etter Snoppish, han er ett år yngre enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: til Snoppen!!

MGP... Følger dårlig med ja.... Annet enn at jeg ser i avisen hvem som vinner og slikt..

Ha en super dag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mocci

Og :bursdag: til Snoppen som fyller år i dag :bursdag:

Joda, jeg ser på MGP, og selv om jeg ser vi har forskjellige favoritter er vi iallefall enig om at det metal bandet aldri skulle vunnet. Men jeg sa det til Ulvemannen, at bare vent, den der går videre.

Jeg hadde en favorritt og det var Maria. Den sangen synes jeg blir finere og finere for hver gang jeg hører den :)

Ha en fin dag Mocci, og nå er det jo litt mildere iallefall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag: til snoppen !

Jeg er fortsatt ikke lei av den voldsomme kulden, mest fordi det er så utrolig fint vær i tillegg. Blå himmel og klar luft. Men jeg holder meg mest inne selv om :)

Edit: snoppen + mocci ble visst snoppi i hodet mitt...

Endret av Kanei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: til snoppen :) Du får gjøre litt ekstra krus på han i dag da!

Ja, jeg følger litt med på MGP - har igrunn alltid synes det er litt morsomt. Jeg håpet litt på Bjørn Johan Muri, men jeg synes fremføringen hans var litt bleik. Så egentlig hadde jeg ingen store favoritter, synes sangen til Maria var kjeeeedelig :Gjesp:, men jeg har bare hørt den et par ganger da.

Jeg har litt forventninger til A1, de skal jo være med på en av delfinalene og de bør jo ha en god låt!

Ha en fin kveld og en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt morsom detalj...det er ikke bare din snoppen som har bursdag i dag, men mannen i dette huset også. :)

wow, så kuult da! :) Du får gratulera han så masse med dagen! Steinbukker er likandes karer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeez, her har det vært en actionpack kveld, fikk besøk av politiet for et par timer siden. De skulle vite korteste vegen opp på fjellknausen som ligger bak gården min, bygdas høyeste fjell. :)

To personer satt værfast på fjellet og politi patruljen skulle prøve å få dem ned. En halv time senere hører jeg helikopterdur over hustaket og nysjerrig som jeg er, løper jeg ut på tunet. Helikopterduren er øredøvende og lyskasterne som leter søkende over fjellet gjør at det hele oppleves som helt surrealistiskm, akkurat som på film. :) Klart og pent vær gjør at jeg har fri sikt til helikopteret der det manøvrer seg langs fjellveggen. Jeg ser også et eller annet som blir firt ned to ganger, i etterkant er dette vistnok en redningsmann. :) Hele redningsoperasjonen er over på få minutter, helt utrolig å ha sett!

Jeg tror det er første gang i historien at det har vært redningsaksjon her på bjerget. :)

Både lokal tv og lokal avisen har storyen:

http://www.aftenbladet.no/lokalt/1143081/J...helikopter.html

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogalan...aeren/1.6943194

After all, det var jeg som informerte politiet om hvordan de skulle ta seg opp til fjellet. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

After all, det var jeg som informerte politiet om hvordan de skulle ta seg opp til fjellet. :nigo:

Ja, hvem vet hvordan det hadde gått uten din hjelp ;) Sikkert spennende å se på så kort avstand ja!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: snoppen + mocci ble visst snoppi i hodet mitt...

Morsomt! :ler2: Vi lo godt både Snoppen og jeg da vi leste dette. :)

Ja, jeg følger litt med på MGP - har igrunn alltid synes det er litt morsomt. Jeg håpet litt på Bjørn Johan Muri, men jeg synes fremføringen hans var litt bleik. Så egentlig hadde jeg ingen store favoritter, synes sangen til Maria var kjeeeedelig :Gjesp:, men jeg har bare hørt den et par ganger da.

Jeg har litt forventninger til A1, de skal jo være med på en av delfinalene og de bør jo ha en god låt!

Enig i at fremføringen til Muri var tam, han kunne gjerne vist seg mer frem. :) Sangen til Maria var et eneste stort gjesp ja. :jepp:

A1- det kan jo bli spennende. :)

Steinbukk er bra! Selv for en vannmann som meg. :)

Så bra! Steinbukker visstnok perfect match for en jomfru som meg. :)

Jeg sendte en stemme på Lene Alexandra, men det hjalp jo ingenting... :sukk:

Jeg sendte faktisk 2 stemmer på lene A! Utrolig digg å se at vi er flere som liker sangen hennes. :jepp: Har nemlig inntrykk at at omtrent ingen vil vedkjenne seg at de kan like noe fra Lene A...

Ja, hvem vet hvordan det hadde gått uten din hjelp ;) Sikkert spennende å se på så kort avstand ja!

Det var jo mest på fleip jeg skrev den kommentaren, :ler2: og heldigvis gikk jo alt bra til slutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoppen vil gjerne takke for alle de koselige bursdagshilsnene fra dere, thank yous! :helen:

Dessuten kom jeg til å tenke på at den der anonymiteten min kan jeg vel se langt etter nå som jeg har postet nyhetsartikler fra mitt hjemsted... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kom jeg til å tenke på at den der anonymiteten min kan jeg vel se langt etter nå som jeg har postet nyhetsartikler fra mitt hjemsted... :gjeiper:

:fnise: Men du kan jo slette dem fra innlegget ditt etter et par dager da, så ligger de iallefall ikke der for evig.

Det er litt vanskelig det der med anonymiteten her inne. Særlig den funksjonen hvor man kan lese alle innleggene fra en bruker tenker jeg litt på; for hvis noen leser alle mine innlegg samlet, tror jeg nok det er fullt mulig å kjenne meg igjen. Ikke at jeg ikke står for alt jeg skriver her inne, men jeg liker ikke helt tanken på at noen jeg kjenner leser det jeg skriver her inne. Samtidig blir det litt tamt med egen dagbok om man skal tenke på det hele tida og!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig det der med anonymiteten her inne. Særlig den funksjonen hvor man kan lese alle innleggene fra en bruker tenker jeg litt på; for hvis noen leser alle mine innlegg samlet, tror jeg nok det er fullt mulig å kjenne meg igjen. Ikke at jeg ikke står for alt jeg skriver her inne, men jeg liker ikke helt tanken på at noen jeg kjenner leser det jeg skriver her inne. Samtidig blir det litt tamt med egen dagbok om man skal tenke på det hele tida og!

Ja du har helt rett. Jeg tror også det er en smal sak å kjenne meg igjen hvis man leser alle innleggene mine, men håper og tror at ingen har interesse av eller orker å pløye gjennom alt jeg har skrevet. :fnise: Jeg pleier vanligvis ikke tenke så mye på det og tror definitivt det hadde blitt en megetsigende dagbok hvis jeg skulle ta hensyn til anonymiteten til enhver tid. :enig: Jeg skriver heller ikke noe jeg ikke kan stå for uavhengig om det er på nettet eller i andre sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner og lokalisere deg mer og mer Mocci :jepp: Tror ikke du befinner deg langt unna der som Ulvemannens sønn m/fam bodde for noen år siden.

God helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...