Gjest O'hara Skrevet 4. november 2009 #661 Del Skrevet 4. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 4. november 2009 #662 Del Skrevet 4. november 2009 Uff, ille med angst når den ikke vil slippe taket. Skjønner at du blir sliten av det. Godt at den har sluppet taket da. Skjønner stresset med julegaver, jeg for min del blir stresset bare av å tenke på det - jeg hater å handle julegaver. Hvis man da i tillegg har mange å kjøpe til blir jo julegleden nesten borte. Vurderer å lage gaver i år jeg da, som et lite bidrag til noe som nå anses å være uvanlig og en aldri så liten protest til alt det kommersielle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2009 #663 Del Skrevet 4. november 2009 Mocci Deilig høstruskevær ja, men nå kunne det jammen meg løye Og synes du det er deilig å gå tur i dette været vi har om dagen? Regn er greit nok, men fy for en vind. Trives best inne jeg da Ha en fin kveld Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. november 2009 Forfatter #664 Del Skrevet 6. november 2009 Skjønner stresset med julegaver, jeg for min del blir stresset bare av å tenke på det - jeg hater å handle julegaver. Hvis man da i tillegg har mange å kjøpe til blir jo julegleden nesten borte. Vurderer å lage gaver i år jeg da, som et lite bidrag til noe som nå anses å være uvanlig og en aldri så liten protest til alt det kommersielle... Ja tell me about it. Jeg syns det er så synd at hele julegleden skal bli borte i alt kjøpemaset, men det er jo ofte det som skjer. Det er vel bare å fastslå at julen blir ikke den samme som når man var barn. Jeg virkelig savner å kjenne på den ekstatiske gleden. Jeg har pleid å lage noe spiselig i gave til svigers tidligere år, men vet ikke om jeg har ork til det i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. november 2009 Forfatter #665 Del Skrevet 6. november 2009 Deilig høstruskevær ja, men nå kunne det jammen meg løye Og synes du det er deilig å gå tur i dette været vi har om dagen? Regn er greit nok, men fy for en vind. Trives best inne jeg da Jeg er ikke noe spesielt glad i vind jeg heller, men da Snoppen ville ha meg ut på tur så kunne jeg ikke si nei :rødme: Jeg tilbringer nok tid i soafen som det er Jeg må som regel alltid gå med lue da jeg får utrolig lett øreverk av vind, selv den svaleste sommerbris kan gi meg øreverk, utrolig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. november 2009 Forfatter #666 Del Skrevet 6. november 2009 Da var det freddan igjen, syns ikke det er lenge siden sist fredda. Ukene bare raser av gårde uten mål og mening, tenk for hvert sekund som går så blir man eldre, uffa kan ikke tenke sånn. Jeg irriterer meg også over fotball showet som skal være ikveld, heldigvis går det ikke utover hellige gullrekka Jeg får vel heller se på opptak av European Music Awards 09 som gikk av stabelen igår, *gleder seg* Ellers er det min tur til å ta helgehandlingen idag, så da blir det litt vindushopping itillegg til matvare handlings, ikke dumt det på en fredda. Ellers vil jeg ønske dere alle en svinaktig god helg! (sitat fra morroklumpen av en sjef, han er god på ordspråk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. november 2009 #667 Del Skrevet 6. november 2009 Mocci Sier du faktisk lue? Synes det fleste her sier hue jeg, og det er noe jeg synes er rart. Hos oss har vi lue på hue, mens dere har hue på hovet Eller noe sånt. Her blir det X-factor i kveld med nytt på nytt i pausen og selvsagt fotballshow etterpå Ha en kjempefin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 6. november 2009 #668 Del Skrevet 6. november 2009 Ja tell me about it. Jeg syns det er så synd at hele julegleden skal bli borte i alt kjøpemaset, men det er jo ofte det som skjer. Det er vel bare å fastslå at julen blir ikke den samme som når man var barn. Jeg virkelig savner å kjenne på den ekstatiske gleden. Jeg har pleid å lage noe spiselig i gave til svigers tidligere år, men vet ikke om jeg har ork til det i år... Enig, de forventningene jeg hadde da jeg var barn er bort, men ikke glemt. Faktisk føler jeg det litt sånn i forkant av julen, men det forsvinner raskt når stresset kommer. Men det er vel et barns privilegium å få lov til å være forventningsfull og bekymringsfri. Ja, endelig og plutselig er det fredag igjen. Tiden går fort. Jeg begynner visst å bli gammel. Bryr meg verken om gullrekka eller fotball, men finner sikkert noe å se på for det Uansett – ønsker deg en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. november 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 9. november 2009 Mocci Sier du faktisk lue? Synes det fleste her sier hue jeg, og det er noe jeg synes er rart. Hos oss har vi lue på hue, mens dere har hue på hovet Eller noe sånt. Jeg sier faktisk "hua" da. Men skrev lue for å gjøre det forståelig for alle Ja me har hua på håve, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. november 2009 Forfatter #670 Del Skrevet 9. november 2009 Da var det nok en ny uke. Helgen har vi tilbrakt ute for det meste, vi har rakt løv til den store gullmedaljen. Det tok oss 5timer nonstop jobbing på lørdagen og 4t nonstop jobbing på søndagen, urk. Drepende kjedelig arbeid og forholdsvis tungt også men guud så deilig når vi er ferdige. Heldigvis er det kun en helg i året, tror ikke jeg hadde maktet mer... Lørdagskvelden endte opp med forferdelig hodepine som førte til at jeg gikk og la meg i 10 tiden.....så mye for den avslappende lørdagskvelden. Søndagen ble heldigvis hodepine fri dag men føler ikke at jeg har fått slappet noe av denne helgen, fikk liksom aldri den helgefølelsen nei. Droget av en kropp er også mørbanket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 9. november 2009 #671 Del Skrevet 9. november 2009 Får håpe du får en strålende uke! Jeg er imponert over alt dere får gjort i løpet av en helg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. november 2009 Forfatter #672 Del Skrevet 10. november 2009 Får håpe du får en strålende uke! Jeg er imponert over alt dere får gjort i løpet av en helg jeg! Jo takk som byr, men nå er det slaraffenliv heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. november 2009 #673 Del Skrevet 10. november 2009 Mocci Håper du får en fin dag i dette flotte været vi har nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. november 2009 Forfatter #674 Del Skrevet 10. november 2009 Hmmm og jeg som trodde jeg hadde fått kontroll på Pc spill besettelsen min, uhm ikke helt nei. Siden juli har jeg vært i en tilstand av glorious spillfri sfære, men bobla brast da min kjære lillebror nevnte et spill forleden dag. Igår kjøpte han det omtalte spillet og jeg kommer trolig til å kjøpe det idag . Jeg kan simpelthen ikke la være da jeg har så utrolig mange spillhøydare fra den samme spillprodusenten, Baldurs Gate 1 og 2, Icewind Dale for de spillinnvidde Det nye spillet er visstnok den åndelige oppfølgeren av Baldurs Gate 2, say no more. Imidlertid er dette et singelplayer game hvor jeg vil være i full kontroll over hvor mye tid jeg vil bruke på spillet til envher tid, i motsetning til onlinerollespill som er mye mer forpliktende i og med at man spiller med/mot ekte mennesker der ute. Har man først sagt ja til en gruppe i et onlinespill, da kan man ikke bare stikke fra den sånn helt uten videre, selv om det skulle intreffe RL aktiviteter på samme tid. Snoppen har i sikte et first person shooter spill som lanseres denne uken, mulig vi kommer til å ha en spillehelg nå til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 10. november 2009 #675 Del Skrevet 10. november 2009 Hehe, ja, spill kan være moro det Selv holder jeg meg langt unna, jeg kan fort bli hekta så for å ikke bruke all min tid på slikt, så synes jeg det er greit å ikke prøve engang... Egentlig så synes jeg det er moro å registrere at det blir flere og flere jenter som spiller. Lenge har det jo vært en veldig guttegreie... Godt jenter også kommer innpå banen Ha en suuuuuuuper dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 10. november 2009 #676 Del Skrevet 10. november 2009 Deilig å være ferdig med ”høstjobben” av alle høstjobber, å rake løv da Gjorde det mye frem til jeg flyttet hjemmefra - er vokst opp på en eiendom med en del løvtrær. Men som tenåring var det om å gjøre å slippe unna dette. Men det er klart, det gikk jo utover økonomien dersom jeg ikke gjorde det.. Spillegal ja.. Nå kjenner ikke jeg til de spillene du nevner, men jeg kjenner til hvordan det er å bli hekta. Jeg kan bli hekta på enkle gratis onlinespill jeg da... Tar mye tid... Men er veldig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. november 2009 Forfatter #677 Del Skrevet 11. november 2009 Hehe, ja, spill kan være moro det Selv holder jeg meg langt unna, jeg kan fort bli hekta så for å ikke bruke all min tid på slikt, så synes jeg det er greit å ikke prøve engang... Egentlig så synes jeg det er moro å registrere at det blir flere og flere jenter som spiller. Lenge har det jo vært en veldig guttegreie... Godt jenter også kommer innpå banen Ja det er utrolig gøy med spill, har vært hekta på spill siden den første Commodore 64 kom i hus. Ja å spille ses jo på som en guttegreie men det er faktisk flere og flere jenter som spiller nå for tiden, The Sims er jo veldig poulært blant jenter ( dog har jeg aldri spilt det selv, det er litt for søtt for meg (bygge hus, starte familie, karriere etc i en fiktiv verden.) Nei eventyrspill er det eneste som duger. Onlinerollespill slik som WoW og Lord of the rings trekker også mange jenter, jeg har faktisk spilt sammen med flere damer som har vært i 40årene. Deilig å være ferdig med ”høstjobben” av alle høstjobber, å rake løv da Gjorde det mye frem til jeg flyttet hjemmefra - er vokst opp på en eiendom med en del løvtrær. Men som tenåring var det om å gjøre å slippe unna dette. Men det er klart, det gikk jo utover økonomien dersom jeg ikke gjorde det.. Ja kjenner til det der med å være tenåring og plikter, det var jo pyton. Jeg fikk heller ikke lommepenger, mine foreldre forventet at oss barna skulle bidra uten noen som helst form for kompensasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. november 2009 Forfatter #678 Del Skrevet 11. november 2009 Nok en ny dag i emning, trøtt som ei strømpe her men det er vel ikke annet å forvente når man ikke er i seng før kl 00.30. Uffa virkelig ikke lurt å ta fatt på et nytt spill midt i uka *note to self* Deilig med slike kalde høstdager syns jeg, har satt ut solsikkefrø til småfuglene som spiser med hjertens lyst, det er så koselig å titte på dem fra kjøkkenvinduet. Alltid like spennende å se om det dukker opp noen mer sjeldne arter enn den vanlige kjøttmeisa. Igår var jeg heldig da jeg fikk se to spettmeiser, det var artig. Men sekunder senere lusket pus forbi treet og fuglene forsvant som dugg for solen, heldigvis var ikke pus på birdie nam nam oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2009 #679 Del Skrevet 11. november 2009 Innom med en :klemer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 11. november 2009 #680 Del Skrevet 11. november 2009 Åh! *må huske å kjøpe frø til fuglene* Her er det frost ute, og jeg tenker på småfuglene! Ellers, ha en super dag mocci! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå