Gjest O'hara Skrevet 21. september 2009 #541 Del Skrevet 21. september 2009 Enkelte altså.... Jeg er sikker på at han/hun bare er en person som egentlig ikke vet noe... Synes ofte at f.eks TV2 Hjelper deg er program som overdriver en liten smule... Jaja, får håpe det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 22. september 2009 #542 Del Skrevet 22. september 2009 tror ikke jeg har tråden din på mine innlegg. nå har jeg det:) Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. september 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 23. september 2009 Min erfaring med sinte kunder/folk er å bare høre de ut uten å si noe, for da mister de ofte mye av piffen.. Dessverre funker det ikkke alltid... TV2 hjelper deg? Kan de belyse saken noe mer eller sette den i et annet og bedre (verre?) lys? Ja vedkommende hadde nok mye sinne og irritasjon som måtte ut, men det hele ble jo ganske usaklig da. Saken er i og for seg ganske alvorlig da vedkommende har fått helseskader etter en såkalt "kosmetisk" behandling. Jeg vil tro at det er hun som selv har tipset Tv2 om saken for å gjøre samfunnet oppmerksom på virksomheten samt legge press på virksomheten også. Tv2 hjelper deg setter da som oftest saker i et verre lys vil jeg si Enkelte altså.... Jeg er sikker på at han/hun bare er en person som egentlig ikke vet noe... Synes ofte at f.eks TV2 Hjelper deg er program som overdriver en liten smule... Jaja, får håpe det ordner seg Ja har da ikke hørt noe mer fra vedkommende, jeg sendte henne en e-post i etterkant av telefonsamtalen med en saklig forklaring fra min side. Det ser ut som den roet "gemyttene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 23. september 2009 #544 Del Skrevet 23. september 2009 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. september 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 23. september 2009 tror ikke jeg har tråden din på mine innlegg. nå har jeg det:) Hvordan går det med deg? Heia Letme, så utrolig kjekt å se deg i dagboken min Hjertelig velkommen skal du være -------------------------------------------------------------------------------------------- Joa det går etter forholdene fint med meg, men hadde en traumatisk opplevelse hos tannlegen idag Jeg lider av tannlegeskrekk og da jeg endelig har klart å finne meg en tannlege som behandler meg med respekt og humor, så gikk han over i pensjonistenes rekker nylig. Bare det å finne nye tannlege er vanskelig nok for meg, det tar en stund for meg å opparbeide ett tillitsforhold til tannlegen og jeg må også føle at tannlegen ikke fordømmer tannhelsen min som inntil nylig har vært et katastrofeområde i og med at jeg ikke gikk til tannlegen på en 5års periode. Isåfall skulle jeg til en ny tannlege idag, en ganske nyutdannet dame som var koselig nok hun altså, men kjenner jo ikke mine "hang ups" og "issues" når det gjelder tannbehandling. Isåfall måtte jeg jo ta bilder og hun klurte så sinnsykt med det hele at jeg endte opp med å brekke meg gang på gang på gang...... Hvis jeg er ekstra redd så tåler jeg omtrent ingenting i ganen min før jeg brekker meg....er så ekkelt å ha det sånn.....Enden på visen ble at hun måtte bruke "barnebilder" på meg, de er jo mye mindre og da gikk det helt fint. Jeg har fått ny time om en uke, gruer meg.....skal gjøre ferdig en rotfylling men slipper i det minste å ta bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 23. september 2009 #546 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Tannlegeskrekk eller skrekk uansett er ikke noe særlig. Nå har ikke jeg tannlegeskrekk, men jeg har mine ting, som for eksempel det å ta bilder. Jeg brekker meg og brekker meg. Aner ikke hvorfor. Tannlegen min synes det er så ille å se på, men jeg sier bare ”bli ferdig med det”. En gang ble det prøvd å spraye på sånn bedøvelsesspray, men det hjalp jo ikke på meg, ble heller verre. Det er noe med bilder - og ting langt bak i munnen. (får heller aldri pusset tungen pga det...) Men når først bilder er over, og jeg evt får bedøvelse så kan jeg finne på å sovne... Plutselig hører jeg ”gap opp”!! Uansett - den klinikken jeg går til nå er stor og landsomfattende (dog ikke i din by, så vidt jeg kan se), oppdaterte og flinke, og flere av de også spesialister på dette med tannlegeskrekk. De ligger vel også godt over gjennomsnittet på pris. Men det gjør ingenting så lenge jeg får den servicen jeg vil ha. Og jeg har gått til mange forskjellige opp gjennom årene... Det jeg vel prøver å si er at det kanskje går jo an å søkepå/lete etter noe sånt... Endret 23. september 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 23. september 2009 #547 Del Skrevet 23. september 2009 Heia Letme, så utrolig kjekt å se deg i dagboken min Hjertelig velkommen skal du være -------------------------------------------------------------------------------------------- Joa det går etter forholdene fint med meg, men hadde en traumatisk opplevelse hos tannlegen idag Jeg lider av tannlegeskrekk og da jeg endelig har klart å finne meg en tannlege som behandler meg med respekt og humor, så gikk han over i pensjonistenes rekker nylig. Bare det å finne nye tannlege er vanskelig nok for meg, det tar en stund for meg å opparbeide ett tillitsforhold til tannlegen og jeg må også føle at tannlegen ikke fordømmer tannhelsen min som inntil nylig har vært et katastrofeområde i og med at jeg ikke gikk til tannlegen på en 5års periode. Isåfall skulle jeg til en ny tannlege idag, en ganske nyutdannet dame som var koselig nok hun altså, men kjenner jo ikke mine "hang ups" og "issues" når det gjelder tannbehandling. Isåfall måtte jeg jo ta bilder og hun klurte så sinnsykt med det hele at jeg endte opp med å brekke meg gang på gang på gang...... Hvis jeg er ekstra redd så tåler jeg omtrent ingenting i ganen min før jeg brekker meg....er så ekkelt å ha det sånn.....Enden på visen ble at hun måtte bruke "barnebilder" på meg, de er jo mye mindre og da gikk det helt fint. Jeg har fått ny time om en uke, gruer meg.....skal gjøre ferdig en rotfylling men slipper i det minste å ta bilde.... Når du har slik tannlegeskrekk må du være helt ærlig med tannlegen din og fortelle om det med en gang du kommer inn. De fleste er veldig flinke på å ta vare på dem som ikke liker seg i stolen. Hvis ikke din tannlege kan det, så får du finne deg en annen tannlege som kan. Du kan ikke drive å være så redd for å gjøre noe så enkelt som å gå til tannlegen. Jeg er kresen på tannleger selv jeg, men jeg er ikke så redd som du. Jeg forstår deg absolutt litt likevel og håper at du finner en tannlege som tar bedre vare på deg. Ikke sett deg i stolen før personen har forstått hvor redd du er, det er som regel smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. september 2009 #548 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg kjenner meg så godt igjen i tannlegeskrekken. det er utrolig vanskelig å finne en god tannlege, og jeg vet at min kommer til å gi seg lenge før jeg er klar for at han skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. september 2009 #549 Del Skrevet 24. september 2009 Mocci Jeg har tannlegeskrekk. Var ikke hos tannlegen på 12 år, og måtte ha følge av Ulvemannen første gangen etter det Fikk tips om en tannlege som er ekspert på tannlegeskrekk og ringte han. Du må fortelle hvor ille det er når du ringer, sånn at de vet det der. Iallefall så er dette nå 4 år siden og tannlegeskrekk har jeg ikke lenger. Jeg gleder meg ikke, men jeg spyr ikke av skrekk heller. Hvis du vil vite hva han heter og holder til så send meg en pm Ha en fortsatt fin dag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. september 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 25. september 2009 Nå har ikke jeg tannlegeskrekk, men jeg har mine ting, som for eksempel det å ta bilder. Jeg brekker meg og brekker meg. Aner ikke hvorfor. Tannlegen min synes det er så ille å se på, men jeg sier bare ”bli ferdig med det”. En gang ble det prøvd å spraye på sånn bedøvelsesspray, men det hjalp jo ikke på meg, ble heller verre. Det er noe med bilder - og ting langt bak i munnen. Det er akkurat sånn jeg har det også, bilder og masse ting langt bak i munnen får meg til å brekke meg, samt mye vann hvis jeg ikke får svelget det unna......usj jeg får vondt i magen bare av å tenke på det.... Når du har slik tannlegeskrekk må du være helt ærlig med tannlegen din og fortelle om det med en gang du kommer inn. De fleste er veldig flinke på å ta vare på dem som ikke liker seg i stolen. Hvis ikke din tannlege kan det, så får du finne deg en annen tannlege som kan. Du kan ikke drive å være så redd for å gjøre noe så enkelt som å gå til tannlegen. Jeg er kresen på tannleger selv jeg, men jeg er ikke så redd som du. Jeg forstår deg absolutt litt likevel og håper at du finner en tannlege som tar bedre vare på deg. Ikke sett deg i stolen før personen har forstått hvor redd du er, det er som regel smart. Ja jeg fortalde det med en gang jeg kom inn døra, men strengt tatt så burde de vite om min skrekk da jeg fortsatt er på samme tannlegekontoret med samme tannlegeassistent, de har jo kjent meg i 2 år nå og jeg har gått der ofte, som regel en gang i mnd. Ja tror jeg skal se meg om etter en ny tannlege, jeg trenger noen som tar meg på alvor og setter av litt ekstra tid til behandlingen, hun her ble så stressa fordi jeg brukte så lang tid på å ta bilder......og i tillegg skulle hun mase og kjase om alt fra detaljer på røntgen bildene til pusserutiner.......akkurat det er det siste jeg er interessert i å høre om, får meg til å føle meg som et lite barn som skal lære å pusse selv for første gang.....For gods sake jeg er da voksen...... Mocci Jeg har tannlegeskrekk. Var ikke hos tannlegen på 12 år, og måtte ha følge av Ulvemannen første gangen etter det Fikk tips om en tannlege som er ekspert på tannlegeskrekk og ringte han. Du må fortelle hvor ille det er når du ringer, sånn at de vet det der. Iallefall så er dette nå 4 år siden og tannlegeskrekk har jeg ikke lenger. Jeg gleder meg ikke, men jeg spyr ikke av skrekk heller. Hvis du vil vite hva han heter og holder til så send meg en pm Ha en fortsatt fin dag Mocci Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 25. september 2009 #551 Del Skrevet 25. september 2009 Får håpe du har en fantastisk og tannlegefri dag Her blir det full rulle hele helgen, så du får ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 25. september 2009 #552 Del Skrevet 25. september 2009 Hm, høres ikke gøy ut med tannlegeskrekk Om jeg noensinne hadde noe snev av skrekk, ble den iallefall borte etter utallige reguleringstannlegetimer. Men jeg har forsåvidt aldri hatt hull heller, og ikke hatt noe å være redd for... Håper Ulva sin tannlege har litt mer forståelse for tannlegeskrekken din! God fredag og og god helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. september 2009 #553 Del Skrevet 25. september 2009 Uff, for en kjip opplevelse hos tannlegen Nå har ikke jeg tannlegeskrekk, men jeg synes jammen meg det er stress nok å gå til tannlegen likevel, så det må være fælt når man allerede har angst for det. Håper du finner en grei tannlege som tar deg på alvor! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. september 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 25. september 2009 Får håpe du har en fantastisk og tannlegefri dag Her blir det full rulle hele helgen, så du får ha en super helg! Ja det er vel nå til helgen du skal diske opp med storslagent middagskalas Ønsker deg en fortreffelig helg som kokke og vertinne, kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. september 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 25. september 2009 Nei nå er det jammen meg ta helg, ingen flere tannlegegreier skal få okkupere tankevirksomheten min, be lost dentists En gladnyhet idag, TR er tilbake for første gang etter SAen, faktisk ikke mer enn 4 uker etter. Det tyder på at syklusen min ikke er helt på bærtur heldigvis, nå kan man begynne med bebisplanlegging igjen Men skal vente 1-2 sykluser før jeg slipper til "gutta på gølvet", jeg vil gjerne være sikker på at kroppen er fullstendig restituert, er ganske så redd for en ny SA, samt at jeg kunne ha godt av å få på meg de siste kiloene jeg gikk ned, mangler fortsatt ca 2,5 kg......ser ut som det tar tid å få dem back on. Ellers fredda er beste dagen i uka, gullrekka here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. september 2009 #556 Del Skrevet 25. september 2009 Du har falt ut av mine innlegg.. l(enge siden jeg tittet innom,har nytt nick.) Her var det mye som hadde skjedd siden sist.... men godt å lese at du er ved godt mot,og at ting er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. september 2009 #557 Del Skrevet 25. september 2009 for TR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 26. september 2009 #558 Del Skrevet 26. september 2009 litt for TR og syklus i rute! Skjønner godt at du vil vente litt før du prøver på nytt, tar vel litt tid dette.. Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. september 2009 #559 Del Skrevet 26. september 2009 Godt og høre at syklusen din ikke her helt på bærtur Da er det bare og prøve igjen Håper du nyter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. september 2009 #560 Del Skrevet 27. september 2009 Innom for å ønske deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå