Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke uvanlig å oppleve det du gjør, samtidig skjønner jeg jo bekymringen. Mest sannsynlig er jo alt vel med spiren. Er du veldig usikker og bekymret, kan du snakke med legen din om det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :hug:.

Håper ting er bedre, at alt går bra og at første arbeidsdag etter ferie og sykemelding (riktig det eller...?) har vært grei.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Penicillin er egentlig skikkelig juling for kroppen som kan sette seg i magen, jeg håper det bare er det du har kjent. Krysser fingrene her nå, håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du - så fin ticker du har fått deg forresten :)

Aaaaw så koselig å høre Tante Brun :klemmer:

Formen er ok :) Igår ringte jeg legen for å avtale time for svangerskapskontroll, fikk time først når jeg er i uke 10. Uken før skal jeg innom legekontoret for å ta blodprøver og andre tester. Jeg forhørte meg også angående min nyrebekkenbetennelse samt den brune utfloden. Jeg skal levere en urinprøve for sjekk i slutten av uka, det skulle visst gå noen dager uten pencillin før man tester urinen for bakterier. Jeg skulle ta kontakt med legekontoret hvis jeg fikk betydelig mer brun utflod, men det har heldigvis ikke kommet mer :)

Jeg planlegger også å ta en tidlig UL i uke 11-12 grunnet min alder.

Jeg stakk også innom servicekontoret i kommunen igår for å avgi min forhåndsstemme for valget, jeg vet jo ikke hvordan formen kommer til bli fremover, for å være på den sikre siden så valgte jeg å forhåndsstemme, er kjempespent på valgresultatet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde da ikke du var så gammel? ;) Neida. En ekstra sjekk grunnet alder er nok ikke så dumt. Hvertfall ikke hvis det føles best for deg.

Valget, ja. Er spent jeg også. Vi blir nok å stemme på selve dagen, men vi drar tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at formen er blitt bedre :)

Jeg har tenkt på å forhåndsstemme jeg også, men jeg er på mange måter litt usikker på hva jeg skal stemme, så jeg tror jeg skal bruke tiden frem til valget på å tenke meg litt mer om.

Dessuten, gammel?? Du? Er ikke du på min alder da? Eller er du yngre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo 34 da :sjenert: Alle som er over 35 får jo tilbud om tidlig UL på det offentliges regning...jeg er jo bare ett år yngre :) Jeg må jo selvsagt stå for kostnaden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34? Det er jo ingen alder!!!! :nigo:

Greit med tidlig UL. Skal du ta fostervannsprøve også?

Håper ellers dagene er farer fint avgårde med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mocci

Så godt å høre at det er bra med deg :klemmer:

Hadde også tenkt litt på å forhåndstemme, men bare hvis svineinfulensaen skulle ta helt av, og det har den jo heldigvis ikke gjort.

Synes det er litt høytidlig å stemme på selve dagen, men hadde jeg vært usikker på formen så hadde jeg stemt på forhånd, for stemme vil jeg :)

Jeg er også kjempespent på resultatet. Vi er egentlig noen skikkelig a-mennesker som legger oss tidlig, men valgnatta sitter vi oppe :jepp:

Ha en fin kveld Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff er sååå trist.. :trist: .....Etter å ha vært så bekymret i det siste for mulig SA/MA så tok jeg en graviditetstest ikveld og den viste IKKE GRAVID...... :cry:

Følelsene mine er totalt kaos.......:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Ojda :klem: føler med deg!

Håper du finner formen din igjen og finner ut av ting, i hvert fall, ønsker deg en så god helg som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem:

Er ikke noen ekspert, men mener å ha lest at en SA/MA innebærer mye blod, og at det er liten tvil i hva som skjer.

Og tester kan absolutt vise feil...!

Har du legetime snart?

Håper du finner ut av dette så snart som mulig, ikke noe gøy å gå rundt med sånne tanker :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått legetime kl 14 idag, er sååå leeenge å vente :(

Min fastlege er ikke tilstede idag så fikk time hos en mannlig lege istedet, håper jeg slipper å ta en GU. Det skulle vel ikke være nødvendig, det er jo en UL jeg må ha for å kunne se om jeg har mistet eller om det fortsatt er et embryo tilstede.

Jeg vil tro at det er en form for SA jeg har hatt i og med at testen viste negativt, ved en MA så vil tester vise positivt i flere uker etterpå fordi kroppen tror at man fremdeles er gravid. Uansett det er bare en UL som kan gi svaret.......det er vel lite trolig at jeg får UL før på mandag.......Uff dette blir en stri helg å komme seg gjennom.....er helt utkjørt følelsesmessig, orker ikke mer nå.... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære.... :troest:

Ikke noe særlig dette da. Håper du får svar på ting idag, så slipper du i hvert fall uvissheten.

Ønsker deg en så god helg som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...