Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra 20 sider allerede :bolledeig::hoppe: :hoppe: og jeg som trodde at ingen ville komme til å følge med her inne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Hurra for 20 sider!

Inne og tryller bort magevondt, slik som du wosjet bort mine vondter...

Håper du føler deg bedre idag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæggern......det ser ut til at jeg er "knocked up" :sjokkbla: sitter her på jobb helt utafor og fjern.... :sprettoy: lider av skrekkblandet fryd for øyeblikket.....OMG this is huge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig gøy !!!

:danser: Gratulerer med bolle i ovnen :danser:

(Hehe, jeg ser for meg deg sitte apatisk foran PC-skjermen i sjokk :fnise: )

Ja du har helt rett der, er jammen ikke mye jeg får gjort på jobben nei.... :fnise: Mange takk for hilsen vennen :helen::klemmer:

:kose:

aaaw kos på deg også Saeria :kose: Jeg følger i dine fotspor ;)

Så gøy :hoppe: Gratulerer :klem:

Mange takk for hilsen Ulva :klemmer:

Uæææææ! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer!!! Så fantastisk fint, så heldig du er :)

Mange takk for hilsen Missi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det jeg leser????????? :bolledeig:

åh gratulerer så ufattelig mye vennen :klemmer:

så moro :strix: :strix: der har du nok grunnen til at du har følt deg så dårlig i det siste :jepp:

masse gratulasjons :klemmer: fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva er det jeg leser????????? :bolledeig:

åh gratulerer så ufattelig mye vennen :klemmer:

så moro :strix: :strix: der har du nok grunnen til at du har følt deg så dårlig i det siste :jepp:

masse gratulasjons :klemmer: fra meg!!

aaaaw så søt du er Misohoney, mange takk :klemmer:

Gurimalla.... Næææ..... Ååååå..... :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så herlig!! Gratulerer!! :strix:

:klem:

Mange takk for koselig hilsen Tante Brun :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*treig i nøtta, jeg*

Gratulerer med spiren! :strix:

En smule treig vil jeg si , velkommen etter :erter: Men du kan jo alltids skylde på ammetåka ;)

Mange takk for koselig hilsen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.....im back ;) måtte bare ta litt timeout for å fordøye det hele, det gikk smokk på første forsøk og jeg som er ei gammal kjerring også :ler: Jeg var helt innstilt på at det kom til å ta tid men der tok jeg skammelig feil gitt......ser ut til at jeg lider av samme fruktbarhet som søstern, håper bare ikke at jeg er velsignet med tvillinger :dåne: Jeg får faktisk dårlig samvittighet for dere som har prøvd lenge uten å lykkes :sjenert: håper inderlig det lykkes for dere også snart :klem:

Snoppen skjøt blink på første forsøk ..... :rodme:

Jeg ble helt overveldet av det hele og angsten meldte sin ankomst, fikk nesten ikke ned en matbit igår og idag måtte jeg gå tidlig hjem fra jobb grunnet brekninger....det skyldes ene og alene angsten, jeg har normalt sett kontroll over den men denne siste nyheten fikk meg helt på tuppa. Jeg føler meg bedre nå heldigvis, men er ikke helt kvitt den....er også usikker på hvordan jeg skal forholde meg til mine jobbkolleager fremover......de har kanskje allerede begynt å lure når jeg ikke har vist meg i kantina de siste dagene samt buret meg inne på kontoret......syns det er så vanskelig å holde dette skjult når jeg føler meg elendig, det siste jeg vil er at det oppstår spekulasjoner.......what to do.... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...