Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj, høres skummelt ut!

Ingen andre som har merka noe muffins med kontoene håper jeg?

Håper torsdagen blir fiiiiiiin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det må ha vært absurd å sitte og se på! :sjokkert: Fikk de gjenopprettet kontoen med alle karakterene på plass?

Ja, det føltes virkelig helt absurd og fortvilende at vi ikke kunne gjøre noe for å stoppe det! Vi prøvde å skremme vekk vedkommende ved å banne og steike i in game chatten, men det funket vel heller så der.... :sjenert:

Usj, høres skummelt ut!

Ingen andre som har merka noe muffins med kontoene håper jeg?

Håper torsdagen blir fiiiiiiin! :klem:

Ja, det var ikke noe særlig, syns utrolig synd på vennen vår som har mistet alle karakterene, flere high levels som h*n har brukt flere år på å bygge opp....

Jeg vet ikke noe mer enda, fikk ikke tid til å spille i går men har hørt om flere som har blitt hacket den siste tiden. I tillegg er spillets forumsider tatt ned, kan jo tyde på at spillselskapet er under angrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YaY! Trinny & Susannah fra " What not to wear" kommer til Norge i januar!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det skal lages en serie på 10 episoder hvor flere byer og tettsteder i Norge skal få besøk av damene. Jeg stiller meg fremst i køen som tilskuer hvis vi får fint besøk på min kanter. Jeg er ikke helt klar for å oute meg på TV, spesielt siden jeg er en god kandidat for Trinnys chicken fillets... :laugh:

Les mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YaY! Trinny & Susannah fra " What not to wear" kommer til Norge i januar!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det skal lages en serie på 10 episoder hvor flere byer og tettsteder i Norge skal få besøk av damene. Jeg stiller meg fremst i køen som tilskuer hvis vi får fint besøk på min kanter. Jeg er ikke helt klar for å oute meg på TV, spesielt siden jeg er en god kandidat for Trinnys chicken fillets... :laugh:

Les mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært moro med litt proff stylinghjelp, men IKKE på tv :sjenert:

Agreeed. :jepp:

Oj, skremmende, håper jeg ikke er hacket! :haar:

Ser ut til at de tidligere europeiske serverne har vært ekstra utsatt. Min venn har nå heldigvis fått tilbake alle karakterene, penger og eiendeler, men huset ser det mørkt ut for, hackeren solgte dette....

Turbin oppfordrer alle til å skifte passord, jeg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, startet dagen hos tannlegen.....det holdt på å gå helt gæli i dag, så close til å kaste opp har jeg ikke vært på lenge.... :spy:

Jeg har fortsatt vondt i magen etter opplevelsen, fytti altså! Skulle tro at jeg som har hatt månedlige besøk hos tannlegen siden i våres skulle være mer eller mindre kurert for skrekken, men dengang ei..... :sukk: Noen ganger har det gått veldig bra mens i dag var jeg helt på felgen... :unsure:

Helgen var heldigvis fin, lørdagen gikk med til shopping av orkideer da det var salgsutstilling her i området, utrolig mye fint!! :) Nå ble det heldigvis bare to planter på meg, har ikke vindusplass til flere, har 17 planter allerede.... :sjenert:

I tillegg har jeg to søte små som er importert fra Tyskland, Norsk orkideforening kjører fellesimport for medlemmene sine, veldig greit da det er litt av en papirmølle å importere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :klem: til deg for tannlegebesøk. Ikke noe gøy når det er slik. Har du mange turer igjen?

Hehe, her har vi ikke en eneste plante. S-mannen liker dem ikke, og jeg glemmer å vanne dem, så det er best å la være. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkideer er fine :)

Det høres slitsomt ut med tannlegebesøk når du har det sånn. Godt gjort at du klarer å komme deg dit! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i planter og orkideer jeg også. Men vindusplass? Snaut gitt... :sukk:

Høres ut som en skikkelig guffen tannlegevisitt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :klem: til deg for tannlegebesøk. Ikke noe gøy når det er slik. Har du mange turer igjen?

Hehe, her har vi ikke en eneste plante. S-mannen liker dem ikke, og jeg glemmer å vanne dem, så det er best å la være. :fnise:

Ehm vet ikke helt hvor mange turer jeg har igjen, det tar sin tid med rotfyllinger, hvor man gjerne må behandle samme tannen 2-3 ganger før den er ferdig..... :sjenert:

Jeg er også veldig dårlig på å vanne planter, derfor passer det meg utmerket med orkideer som jeg vanner 1 gang i uken, setter dem i vannbad for noen timer, gjerne natten over.

Orkideer er fine :)

Det høres slitsomt ut med tannlegebesøk når du har det sånn. Godt gjort at du klarer å komme deg dit! :klemmer:

Ja, jeg er ganske stolt av meg selv av å ha kommet så langt. Jeg har forferdelig tannlegeskrekk noe som har ført til at jeg ikke har vært hos tannlegen på flere år. Jeg klarte endelig å manne meg opp nå i våres, sikkert godt hjulpet av grusom tannpine som jeg hadde gått med i lengre tid.... :gjeiper:

Veldig glad i planter og orkideer jeg også. Men vindusplass? Snaut gitt... :sukk:

Høres ut som en skikkelig guffen tannlegevisitt! :klem:

Ja det er kjekt med mye vindusplass. Jeg syns mine vinduer er så koselige, sånn gammel stil med sprosser som deler vinduene i 4. Sånne vinduer krever litt blomster og planter ellers ser det veldig nakent ut.

Uff ja vil helst fortrenge hele tannlegeseansen igår, blir dårlig bare jeg tenker på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kjedelig at du hadde en dum opplevelse hos tannlegen igjen :klem: Håper det går bedre neste gang!

:ler: Er kandidat for de kyllingfiletene selv jeg, så vet ikke om jeg kunne deltatt på et slikt program på TV..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er kandidat for de kyllingfiletene selv jeg, så vet ikke om jeg kunne deltatt på et slikt program på TV..

Nei, jeg vil vel helst unngå at hele Norge får vite om min miss boobless tittel. :fnise:

:hallo:

Innom og hilser på sånn midtukes :nigo:

Såå koselig Bippe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe større viderverdigheter som har skjedd denne uken, går i samme tralten. ;) Jeg noterer meg at det har blitt merkbart kaldere, har fyrt i ovnen hver kveld siden begynnelsen av mnden. Da ligger meg og voffse strekk ut helt bedøvet av varmen. :fnise:

Vi elsker varme begge to mens Snoppen må kaste klærne, ikke at det gjør noe da. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg er innom og snikleser litt på deg, altså, men ikke alltid jeg legger igjen spor :)

Digg å fyre i peisen da, her er det vofs og sambo som må ut på verandaen mens jeg koser meg foran peisen :fnise:

Ha en fin torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...