Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Sen ferie er genialt. Du får BÅDE rolige dager på jobb fordi alle er på ferie, og egen ferie. Blir ikke stort bedre enn det. :nigo:

Ja, så sant så sant! :jepp: Her er det VELDIG rolige dager, får gjort mye som har ligget på vent men samtidig er det litt kjedelig med omtrent ingen eposter eller tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her får jeg ikke gjort så mye, bare surrer :flau:

Grattis med 100 sider forresten! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten google+ invites hvis noen vil ha? :) Send meg en PM med din e-post adresse så fikser jeg resten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google+ er genialt, liker det godt allerede, jeg. :hoppe: Håper det blir stort!

Og gratulerer med 100 sider! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med 3 venner på Google+ har jeg ikke kommet skikkelig i gang ennå, men det går seg nok til etterhvert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

:kaklehone: <--- var kjapt ute med en liten epost til mocci :flau:

Det var jo bare hyggelig det Bippe, anytime! :) Absolutt ikkeno å være flau over, hadde gjort det samme selv. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google+ er genialt, liker det godt allerede, jeg. :hoppe: Håper det blir stort!

Og gratulerer med 100 sider! :nigo:

Jeg har ikke satt meg inn i Google+ enda...... :sjenert: Har registrert meg and thats it..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 3 venner på Google+ har jeg ikke kommet skikkelig i gang ennå, men det går seg nok til etterhvert :nigo:

Det gjør det helt sikkert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gaaaaah: virker ikke multisitat lengre?? Utrolig irriterende..... :sur:

Det er altså ikke for å fylle opp dagboka at jeg svarer hver enkelt med et nytt innlegg...... :fnise:

Juhuu, bare EN uke igjen til ferie! Men først HELG, noe som alltid er velkomment. :)

Tabris: Jeg har forresten kommet over en nettradiostasjon dedikert til Middle Earth, utrolig mye fin musikk der, spiller bare musikk som passer til stemningen og miljøet i Middle Earth. :hjerte:

http://middleearthnetwork.com/#

På lørdag skal jeg følge en livesending fra samme radiostasjon hvor man skal diskutere Lotro cosmetics, alt fra wardrobe, dyes og outfits. :hoppe:

Den lotro nerdingen min har visst nådd et nytt level....... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se så, nylig returnert fra flyplassen for å sende Snoppen nordover. Nå blir det just the two of us, Voffse og meg i et par uker, gleder meg aller mest til å sove UTEN ørepropper!! :fnise:

Jeg ankom kontoret kl 06.30 etter å ha svippet Snoppen til flyplassen, tror det blir en trøøøøtt dag.... :Gjesp: :Gjesp:

Heldigvis siste uke på jobb før ferie, skal bli utrolig herlig, sliter virkelig med å finne motivasjonen....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme alene? Betyr det LotRO? :hoppe:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Var det svar godt nok. :fnise:

Nå kan jeg spille så mye jeg bare makter. :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det er jo naturlig at spillingen begrenser seg når Snoppen er hjemme, han vil jo gjøre andre ting sammen med meg enn å observere meg foran skjermen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awesome, takk for tips! *bookmarks Middle Earth Radio*

Nerdig er helt genialt. :smilbla:

Jeg har hørt mye på Middle Earth Networks i det siste, utrolig mye bra musikk! :) Jeg har faktisk bestilt meg en cd også, Music inspired by Middle Earth. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 100 SIDER :danser:

Så deilig at ferien nærmer seg :jepp: Selv er jeg nettop ferdig med min og skulle gjerne hatt mer av den :ler:

Btw, har du fremdeles problemer med multisitat? Har sett selv at jeg ikke får det til å fungere av og til, men da er det altså flere det gjelder - og ikke bare meg..

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...