Roadrunner Skrevet 25. mars 2011 #1761 Del Skrevet 25. mars 2011 Wow!!!! Så artig med ny tur avsted allerede! Er jo bare en drøy måned tli! Noe sier meg at det blir stramme uker økonomisk nå, for å spare så mye som mulig? Så moro! Nyt fredagen, og kos deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. mars 2011 #1762 Del Skrevet 25. mars 2011 Så herlig! Edinburgh høres ut som en fantastisk by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1763 Del Skrevet 26. mars 2011 Wow!!!! Så artig med ny tur avsted allerede! Er jo bare en drøy måned tli! Noe sier meg at det blir stramme uker økonomisk nå, for å spare så mye som mulig? Så moro! Nyt fredagen, og kos deg masse i helga! Jupp her blir det sparebluss for alle pænga.....bortsett fra den nye kofferten jeg kjøpte igår... Jeg har en gammel monsterkoffert som veier 8 kg (!) selv når den er helt tom. Måtte ha meg noe lettere slik at jeg ikke risikerer overvekt på flyet..... Dermed gikk det 2 lapper til ny koffert (måtte ha en stooor sak) Vel nå har jeg koffert for årevis fremover. Så herlig! Edinburgh høres ut som en fantastisk by. Edinburgh er helt vidunderlig! Håper mams og søstern kommer til å være av samme oppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #1764 Del Skrevet 26. mars 2011 Nå har vi vært ute i hagen hele dagen, kost oss med raking av løv fra bed og plen.... :gjeiper: Vel, en heller kjedelig jobb men det må gjøres. Alltid gøy å se hvor fint det blir etterpå da. I kveld skal vi besøke svigerinne for å hilse på lille tulla, hun har blitt 5 mnd allerede og er kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1765 Del Skrevet 29. mars 2011 Se så, fikk endelig karret meg til å oppdatere bloggen. Det var jammen meg på tide, legge ut bilder fra Edinburgh turen nesten 4 uker i etterkant er rimelig treigt. Ellers er det ikke så mye spennende som skjer her, det går no i den vanlige hverdagstralten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysanti Skrevet 29. mars 2011 #1766 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Åh, heldige heldige du - jeg vil også til Edinburgh! Jeg elsker storbyferie! My favourite kind of vacation Endret 29. mars 2011 av Krysanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #1767 Del Skrevet 30. mars 2011 Åh, heldige heldige du - jeg vil også til Edinburgh! Jeg elsker storbyferie! My favourite kind of vacation Samme her, storbyferie er midt i blinken! Edinburgh anbefales på det sterkeste! Jeg har faktisk aldri vært på en chartertur til syden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mars 2011 #1768 Del Skrevet 30. mars 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. mars 2011 #1769 Del Skrevet 30. mars 2011 Har aldri vært i syden jeg heller. Men er syk etter å oppleve Europa! God onsdag, sånn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. mars 2011 #1770 Del Skrevet 30. mars 2011 Åhh, det høres helt himmelsk ut med tur til Edinburgh! Forstår godt at sparingen er satt igang - og ny koffert er essensielt for å unngå overvekt Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1771 Del Skrevet 31. mars 2011 Har aldri vært i syden jeg heller. Men er syk etter å oppleve Europa! God onsdag, sånn ellers. Europa anbefales! Jeg var på interrail for noen år siden hvor vi var innom maaange land, fantastisk tur! Jeg har ikke beveget meg utenfor Europa da, kunne gjerne tenkt meg å oppleve USA men vegrer meg litt da det er så langt unna...... Asia og Afrika har jeg ikke noe lyst å dra til, hadde ikke overlevd en dag der pga maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1772 Del Skrevet 31. mars 2011 Åhh, det høres helt himmelsk ut med tur til Edinburgh! Forstår godt at sparingen er satt igang - og ny koffert er essensielt for å unngå overvekt Ha en fin dag! Gleder meg masse, operasjon sparebluss er satt i gang. Det blir min andre tur til Edinburgh denne våren faktisk. Tror jeg preiket litt for mye om første turen, noe som førte til at søstern og mamma ble helt gira på å dra dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. mars 2011 #1773 Del Skrevet 31. mars 2011 Asia hadde nok gått veldig bra, er mye forskjellig mat og kultur i Asia også Mye godt på Bali feks Afrika - der er drømmen et skikkelig safari... Åååå! Så stor verden - så mye å utforske, men så var det temaet penger, tid og prioritering da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1774 Del Skrevet 1. april 2011 Asia hadde nok gått veldig bra, er mye forskjellig mat og kultur i Asia også Mye godt på Bali feks Afrika - der er drømmen et skikkelig safari... Åååå! Så stor verden - så mye å utforske, men så var det temaet penger, tid og prioritering da Ehm jeg hadde nok havnet på nærmeste McDonalds.. Ja, safari høres kjempespennende ut! Hvor har du reist til nå Bippe? Du virker til å være en bereist fugl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1775 Del Skrevet 1. april 2011 Dagens aprilspøk på jobben : Eivind Hellstrøm rydder opp i XXXX. Virksomheten hvor jeg er ansatt har vært uten adm.dir en stund men nå ser det ut til at stillingen er besatt. Har dere aprilspøker på arbeidsplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. april 2011 #1776 Del Skrevet 1. april 2011 Hehehe. Var det noen som falt for den? Jeg sitter hjemme, jeg, og nekter å tro på noe som står i avisen i dag. Eller noen tråder som opprettes på KG i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. april 2011 #1777 Del Skrevet 1. april 2011 Tror de bruker å ha aprilspøk på intern-nettet vårt på jobben, men i år blåser jo jeg i det Jeg er ikke så opptatt av å lure andre og sånt, men det er jo litt gøy å følge med i media da. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1778 Del Skrevet 4. april 2011 Hehehe. Var det noen som falt for den? Jeg sitter hjemme, jeg, og nekter å tro på noe som står i avisen i dag. Eller noen tråder som opprettes på KG i dag. Hehehee nei det var ingen som gikk fem på. Morsom artikkel på intranett siden vår iallefall. Tror de bruker å ha aprilspøk på intern-nettet vårt på jobben, men i år blåser jo jeg i det Jeg er ikke så opptatt av å lure andre og sånt, men det er jo litt gøy å følge med i media da. Ha en fin helg Jeg liker heller ikke å lure andre, så der er vi to. Jeg fikk med meg to andre aprilspøker også, artikkel på Dinside.no om at Altinn skulle legges ned. Det var også en artikkel i lokalavisen om at bompengesatsen skulle økes med 1 kr som skulle gå til kulturbygg/arrangementer i kommunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1779 Del Skrevet 4. april 2011 Monday! Bare to uker igjen til påskeferie! Helgen har gått med til organisering og systematisering, denne gang er det cd-samlingen som skal til pers. Jeg har funnet ut at jeg trenger cd hyllene til Dvd samlingen min ( som øker stadig) og derav bestemt meg for å pakke ned cdene. Jeg lytter aldri på CD lenger heller, har lastet det meste av musikken min over på PC og/eller mp3 spiller. Jeg kjøper heller ikke CDer lengre, kjøper all musikk på Itunes. Geniale de oppbevarings eskene på Ikea, har hamstret en hel haug. Jeg har laget en excel liste hvor jeg fører opp hver enkelt cd med nummer. Da blir det enkelt å finne frem i samlingen selv når den er i esker. Hehehehe litt morsomt når kollegaer spør om vi har gjort noe morsomt i helgen, vi er nemlig omtrent de eneste som kun gjør snusfornuftige ryddesaker enten ute eller inne. :gjeiper: Vi har liksom ikke samvittighet til ikke å bruke helgen på noe snusfornuftig, bør absolutt bli flinkere til å bare gi F.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2011 #1780 Del Skrevet 4. april 2011 Vi prøver å gjøre litt snusfornuftige ting, men med en liten gutt, begrenser det seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå