Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haloisen :vinke:

Endelig ble det en anledning til litt KG tid :) Jeg har vært en busy bee de siste dagene. :sprettoy:

FREDDA:

Julelunsjen med sjefen gikk bra den, men følte samtalen gikk litt trått til tider. :sjenert: Jeg er veldig lettet over at den er vel overstått iallefall. Dessuten var maten kjempegod også selv om vi valgte enkle retter (stramt budsjett i statlig virksomhet).

Etter at jeg hadde sett Sjefen vel av gårde, bestemte jeg meg for å ta tidlig helg. :) Mamma ringte meg og sa at hun var på vei til frisøren og jeg bestemte meg for å ta følge. Jeg endte opp med å stå standby mamma til hele frisørbesøket var overstått, det tok vel et par timer da mamma skulle farge håret også. Hun ble såååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiin!! *stolt av mammaen* :rødme: Det var hennes første besøk hos "min" frisør og heldigvis ble det vellykket. :jepp: Det ble veldig masse :skravle: mellom mamma, meg og frisøren. De andre som jobbet der tok det hele med stor ro da, det såg ut som de syns det var koselig med mor-datter seanse. :)

Fredagskvelden ble tilbrakt foran tven med en fredpriskonsert jeg ikke har sett makan til tidligere, ble både latter og tårer på meg. :rodme: Veldig imponert over Will Smith med frue og de to skjønne barna deres, virker til å være en familie med masse kjærlighet og varme. :)

LØRDDA:

Opp og hoppe tidlig da vi skulle avlegge et besøk i julebyen Egersund. Jeg har ikke vært der tidligere men etter å ha blitt utsatt for massiv propaganda av en kollega som har bosted i Egersund, så ble jeg nysgjerrig på "whats the fuss about". :)

Julebyen var riktig så koselig den, masse boder med alskens brukskunst o.l, heldigvis ikke boder med juggel iallefall, det kan jeg ikke fordra. Vi fant ikke så mye av interesse, endte opp med å kjøpe lange lakrissnorer i forskjellige smaker samt konfektsjokolade fra en produsent i Stavanger som en liten gave til foreldrene mine. Vi er noen godtegriser. :ler2::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mocci

Var i julebyen Egersund for første gang for to år siden vi, og det var kjempekoselig :)

Vi kjøpte ikke noe særlig heller så vidt jeg husker, men var kjempeheldige og fikk plass på Grand der vi spiste en nydelig julemiddag :)

Synes det er litt artig at en by her i sørvest klarer å skape så bra julestemning uten snø :)

Ha en fin kveld Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja så var det mandda igjen, men snart julefeeeeeeeeerieeeeee! Skal bare jobbe ut denne uken, så er det to uker i frihet som venter!! :jepp: Skal bli så utrolig deilig med litt fri, har ikke hatt noe fri siden sommerferien.

Igår fikk vi endelig opp julelys utendørs, en stor Tuja ble pyntet med hvite lys samt vår "nye" terasse ble gjenstand for glorete farge lys. :fnise: Det ble riktig så koselig og morsomt med fargelys, i begynnelsen gikk de bananas med blinking slik at det så ut som rene ute discoen her, :tree::ler2: men så fikk vi endret på innstillingene slik at nå lyser de konstant.

Jeg har også vært på diverse nettshopping igjen, det forresten salg hos Boden nå *løp og kjøp*

Denne er siste ankomne fra Boden, en hettejakke med fôret fleece innside. :hjerte:

Bodenfleecejakkehst09.jpg

Dessuten klarte jeg å sikre meg denne på salget:

Bodenjakkehst09.jpg

Mine siste interiørkjøp:

En kortholder for julekortene

kortholderjuletre.jpg

Og en kortholder for andre bilder/kort

Kortholderhjerte.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine ting!!! :strix: Likte den kåpen veldig godt!!

Jaaa jeg har siklet på denne leeeenge må vite :sikle: , men syns den har vært altfor dyr, men halv pris kan jeg leve med. :jepp:

Er veldig spent på hvordan den passer, var litt i tvil om størrelsen da jeg ikke har handlet kåpe på nett før. Jeg gikk for en str 36 da jeg tror 34 ville blitt i minste laget, ihvertfall om man skal ha litt klær under kåpa. :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart dags for nøffevaksine på meg og Snoppen. Det skal være vaksinering av massene her i ettermiddag. Får håpe vi slipper unna bivirkninger av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart dags for nøffevaksine på meg og Snoppen. Det skal være vaksinering av massene her i ettermiddag. Får håpe vi slipper unna bivirkninger av noe slag.

Lykke til Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi overlevd nøffevaksinen så langt. :) Snoppen har ikke merket noe mens jeg har hatt smerter i armen hvor sprøyten ble satt, foretrekker å holde armen mest mulig i ro, da det gjør ganske så vondt å bevege den. Satser på at det gir seg snart. :) Uansett ikke noe å syte over egentlig. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp vi lever fortsatt i beste velgående. :ler: Jeg har da fortsatt vondt i armen men i natt kunne jeg faktisk ligge på venstresiden også, så det kommer seg. :) Snoppen har fortsatt ikke merket noe som helst.

Idag er det Bullefrøkens tur til å bli stukket. Det er dags for den årlige vaksineringen mot diverse sykdommer som hunder kan få. Det er også et must med vaksinering hvis man vil stille på hundeutstilling.

Bullefrøken pleier å ta det hele med stor ro, de løfter litt på nakkeskinnet og så settes sprøyten. Vanligvis ikke et ynk å høre fra Bullefrøken, men veterinæren kunne fortelle meg sist at Bullefrøkens rase er visstnok ekstremt "harde" i hodet, de hyler ikke før de holder på å omkomme av smerter. Det er litt både og det da, skulle gjerne visst om hun var syk tidligere enn når det har kommet så langt som til hylestadiet.

Jippii det er melisdryss utendørs, skikkelig julestemning! :nisse:

Idag skal vi også ha julelunsj på jobb, håper vi får noe namme namm, og ikke bare spekemat :liker ikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Mocci

Så bra at dere ikke fikk bivirkninger etter vaksineringen dere heller :)

Har det snødd(melisdryss) hos dere i dag :overrasket: Det må være lokalt, for vi fikk bittelitt i går, men i dag har det ikke kommet noe.

Hørte på lokalen at det skulle komme 15-20 cm på lørdag, og om det ikke forsvinner før jul blir det faktisk min første hvite jul i Rogaland :jepp:

Ha en fin dag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det snødd(melisdryss) hos dere i dag :overrasket: Det må være lokalt, for vi fikk bittelitt i går, men i dag har det ikke kommet noe.

Hørte på lokalen at det skulle komme 15-20 cm på lørdag, og om det ikke forsvinner før jul blir det faktisk min første hvite jul i Rogaland :jepp:

Det har ikke snødd noe mer enn den dagen det kom snø, men det kommer alltid mer snø på mitt bosted, vi ligger litt høyere enn selve byen. Hjemstedet mitt kalles jo for fjellbygda. :) Dessuten er det også ofte en forskjell på 5 grader mellom her og Byen, derfor har det ikke smeltet noe hjemme. Jeg ser at det meste har smeltet i Byen nemlig. :)

Jippiiiii tenk om vi får snø til jul, thats a first! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yayayayayayayayayayyaya siste dag på jobben idag og så er det juleferieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bolledeig::tree::nisse::bolledeig:

Våknet opp til 8 blå idag :sjokkbla: og det første jeg fikk høre da jeg kom på jobb var at vannet har frosset i rørene. :sjokkbla:

Vi har kontor i et midlertidig brakkebygg og det skal utrolig lite til før noe ryker her. Jøje nå kan vi verken gå på do her eller noe som helst som involverer bruk av vann...... :blink:

Festlige saker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...