Saeria Skrevet 24. november 2009 #721 Del Skrevet 24. november 2009 Hurra for bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. november 2009 #722 Del Skrevet 24. november 2009 Mocci Så bra at bilen ble godkjent Alltid spennende på forhånd og desto mer lettelse etterpå når du får beskjed om at alt er i orden. Ha en fin dag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 24. november 2009 #723 Del Skrevet 24. november 2009 Ha en ellers superduper dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. november 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 25. november 2009 Thats it - Nå er jeg offisielt en gamer - type headsett på hodet og helt oppslukt av spillets verden. Igår prøvde jeg meg nok en gang på live chat ingame og det var utrolig morosamt selv med min crappy english. Man blir virkelig kjent på en helt annen måte med de andre spillerne, veldig sosialt er det også. Jeg syns heller synd på Snoppen som måtte sitte og høre på wanna be british oxford englishhhhhhhen min, men han sa at det faktisk ikke var så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2009 #725 Del Skrevet 27. november 2009 Det siste innlegget var fullstendig gresk for meg. Live chat ingame? :klø: Bra bilen ble godkjent! Ha en finfin helg! Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. november 2009 #726 Del Skrevet 27. november 2009 Bra det ikke bare er meg som ikke skjønte så mye av det siste innlegget. Regner med at du forklarer oss uvitende Mocci. Ellers vil jeg ønske deg en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. november 2009 #727 Del Skrevet 27. november 2009 Spiler en del selv, men det der var fullstendig fremmed for meg. Nå spiller jo jeg stort sett enkle gratis nettspill da... kan vel ikke sammenlignes... :klø: Ellers ønsker jeg deg en fin helg. Ikke lev deg så mye inn i den virtuelle verden at du glemmer den virkelige verden da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. november 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 27. november 2009 Det siste innlegget var fullstendig gresk for meg. Live chat ingame? :klø: Hehehe ja kan forstå at det ikke var så lett å skjønne, ihvertfall hvis man ikke har noe kjennskap til online spilling. Altså det jeg prøvde å si var at jeg for første gang har kommunisert (chattet) med andre spillere ved å bruke hodetelefoner og mikrofon mens vi alle er innlogget i spillet. Vi spiller sammen og samtidig snakker vi med hverandre via hodetelefoner med mic, istedet for å "snakke" ved å skrive ord og setninger i selve spillet (det er et eget område for snakking (chat). Vi er fra ulike land i Europa så derfor må man snakke engelsk, derav min henvisning til wannabe oxford english uttale Utrolig morsomt å høre stemmene til folkene jeg spiller med og man blir kjent på et mye mer personlig plan også. Det er liksom et ekte menneske bak figuren (karakteren) i spillet. Så hvis dere har sett noen av de programmene som omtaler diverse spillegalskap så er det som regel portrettert en person som er helt oppslukt av Pcen og som bruker hodetelefoner med mic. Jeg er til tider helt oppslukt, men absolutt ikke avhengig, så der har dere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. november 2009 Forfatter #729 Del Skrevet 27. november 2009 Da var det fredda igjen, hu hei Planer for helgen er å pynte til advent, det skal bli så kooosemooooselig. :rødme: Jeg skal forresten ut på handlings etter jobb idag for å se om jeg finner noe mer pynt til adventsstaken (nei mocci please ikke tenke koffert her.. ) Imorgen kveld har vi invitert svigerinna mi på middag, det blir koselig også. Så nei her blir det ikke mye rom for spilling Tante Brun. Jeg hørte at pappa sin arbeidsplass arrangerer "hemmelig venn" nå de siste ukene før jul, snedig da omtrent alle ansatte er gamle gubber i 50årene. Det må være den ene dama som jobber der som har tatt initiativ til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. november 2009 #730 Del Skrevet 27. november 2009 Hemmelig venn! :rødme: Så gøy! Det husker jeg vi hadde på barneskolen!! Har du noen gode innspill til hvordan man kan lage en fin adventsstake (ikke koffert )?? Jeg har så lyst til å lage en, men jeg FINNES IKKE kreativ!! Så jeg må finne en mal og så hermer jeg etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. november 2009 #731 Del Skrevet 27. november 2009 :klø: Hmm. lurer på om du er raskere og verre til å tenke koffert enn meg jeg... For du skal vite at det skal mye til. "Alle" her vet det og er forsiktig med hva de sier og titter skjevt i min retning når det vet at det kanskje kan komme noe... Jaja, de gærne har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 28. november 2009 #732 Del Skrevet 28. november 2009 Har du blitt (enda mer) spille-nerd mens jeg har vært borte ? Tror jeg aldri hadde turt å prate engelsk over internett med folk jeg ikke kjenner.... God språk-trening da ! Jeg er fortsatt i feil døgnrytme, så våknet i 4-tida imorges og sitter og ser litt på tv nå. Skal prøve å sove litt til snart. Deilig at det er helg og at jeg ikke har særlig planer. Kanskje det blir litt adventspynting her og God helg, Mocci! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 28. november 2009 #733 Del Skrevet 28. november 2009 Ha en super helg mocci Kos deg med middag i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. november 2009 Forfatter #734 Del Skrevet 30. november 2009 Har du noen gode innspill til hvordan man kan lage en fin adventsstake (ikke koffert )?? Jeg har så lyst til å lage en, men jeg FINNES IKKE kreativ!! Så jeg må finne en mal og så hermer jeg etter det! Min adventsstake *holder pusten for å ikke fnise* er forholdvis enkel da jeg heller ikke er av de mest kreative sjeler . Jeg bruker 4 kubbelys på et fat hvor jeg har strødd diverse sand og dillerier rundt. På hvert av kubbelysene har jeg tatt et lilla/hvitt bånd hvor det er festet en liten julekule med feks tallet 1 og snurret båndet fast rundt kubbelyset. Hvert av lysene er da merket fra 1 til 4, du har kanskje sett slike nummerskilt i butikkene, det er enda mere utvalg av slikt i år enn ifjor. :klø: Hmm. lurer på om du er raskere og verre til å tenke koffert enn meg jeg... For du skal vite at det skal mye til. "Alle" her vet det og er forsiktig med hva de sier og titter skjevt i min retning når det vet at det kanskje kan komme noe... Jaja, de gærne har det godt Ja jeg er sinnsykt fæl til å tenke koffert og enda mere etter at jeg ble sammen med Snoppen, vi holder koffert sjargongen ekstra godt vedlike, det går vel ikke en dag uten at vi slår inn på det sporet. Tidligere var jeg mine foreldres store bekymring i familie selskaper, de holdt et godt øye med meg, særlig hvis praten kunne tolkes i koffert retning. Jeg har vel moderert meg litt mer i slike sammenhenger etter at jeg ble voksen, fniser fortsatt da men inni meg. Men er jeg sammen med gode venner eller familie som ikke er "stuck up" så slår jeg gjerne til Har du blitt (enda mer) spille-nerd mens jeg har vært borte ? Tror jeg aldri hadde turt å prate engelsk over internett med folk jeg ikke kjenner.... God språk-trening da ! Uhm ja jeg hadde jo liksom lagt spillinga på hylla, men så fikk jeg høre om et nytt spill og der var jeg igang igjen....ups.. :gjeiper: Det hjalp vel heller ikke på at jeg fikk sansen for å snakke engelsk, selv om min engelsk er crappy spesielt sammenlignet med ekte engelskmenn, da blir jeg en smule flau. Men som du sier kjempebra språk trening! Jeg trodde ikke jeg turde det heller men så ble jeg så nysgjerrig på hvordan de andre hørtes ut, at jeg bare kastet meg uti det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. november 2009 Forfatter #735 Del Skrevet 30. november 2009 Koselig helg med pynting til advent og besøk på lørdagskvelden. Igår hang vi opp julestjerne og julekule i vinduet samt 2 julestaker fordelt i de andre stuevinduene, man kan aldri få nok av staker, right? Ellers har Bullefrøken vært litt tufs i det siste, matlysten er ikke helt på topp, men jeg klarer ikke helt å finne ut av om hun er matlei hundefôret da hun forsåvidt fortsatt ivrer etter middagsmaten vår. Men selv når hun får middagsrester så vegrer hun seg litt for å spise. Tidligere har nedsatt appetitt hos henne vært et tegn på sykdom, men bortsett fra nedsatt matlyst så raser hun rundt som vanlig. Jeg har selv også vært litt tufs i det siste, har vært plaget med menssmerter i 3 uker nå uten at det er dags for mensen. Rare smerter, kjennes ut som menssmerter men er også en dump/press følelse fra et område litt under navlen, føler meg også litt oppblåst. Jeg kjenner jeg er ganske så bekymret , så idag har jeg fått legetime i ettermiddag. Sist uke måtte jeg ty til Ibux for å kunne komme meg gjennom dagene på jobb. Det er absolutt ikke normalt for meg å kjenne noe som helst til slike smerter bortsett fra samme dag som mensen kommer. Jeg er heller ikke gravid, men det kjennes ikke likt ut som de smertene jeg hadde når jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. november 2009 #736 Del Skrevet 30. november 2009 Mocci Det er kjempekoselig å pynte til jul ja, og du har helt rett. Staker kan man aldri få nok av Fra spøk til alvor. Vi har 4 adventsstaker i toppetasjen, to i mellometasjen og 2 i kjellerstua. Det er så fint og lyser så fint opp både innenfra og utenfra ute er også tent, samt noen julestjerner, og julegardiner på kjøkkenet. Høres ikke noe særlig ut å være tufs. God bedring til både deg og Bullefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 30. november 2009 #737 Del Skrevet 30. november 2009 Ja jeg er sinnsykt fæl til å tenke koffert og enda mere etter at jeg ble sammen med Snoppen, vi holder koffert sjargongen ekstra godt vedlike, det går vel ikke en dag uten at vi slår inn på det sporet. Tidligere var jeg mine foreldres store bekymring i familie selskaper, de holdt et godt øye med meg, særlig hvis praten kunne tolkes i koffert retning. Jeg har vel moderert meg litt mer i slike sammenhenger etter at jeg ble voksen, fniser fortsatt da men inni meg. Men er jeg sammen med gode venner eller familie som ikke er "stuck up" så slår jeg gjerne til Mine foreldre hadde vel dødd om de hadde visst om kofferttankegangen min, og jeg hadde vel fått portforbud og kun vann og brød osv, i alle fall i oppveksten. For dette kunne jo ødelegge fasaden. Men blant venner og etter hvert kolleger skulle og skal det fint lite til det utarter seg. Har vært på mange fester, og møter også for den saks skyld, som har vært en eneste latterkule. Men da har jeg jo ikke vært alene om det da... Er morsomt når det ene oredet tar det andre... Ellers kan man aldri få nok av staker, helt klart. Og nå virker begge mine etter at jeg har fått kjøpt ny lyspære, så nå gikk det endelig opp et lys... og de står der så fine og ranke... Oi, så morsom jeg er... Liker å pynte til jul jeg, det er en av de tingene jeg virkelig synes er fint, det blir så koselig Håper både du og Bullefrøken har det bedre nå, aldri noe særlig å litt tufs og i ulage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) God mårran!Nå er det vel dags med 1.desember og vi kan åpne første luke i kalenderen. Jeg og Snoppen har kjøpt oss hver sin flax kalender, jeg glemte selvsagt å åpne min idag, er ikke helt tilregnelig om morran. Legebesøket igår ble ikke så konstruktivt for min del, jeg hadde håpet at legen min kunne si noe om årsak til smertene men neida hun bare rekvirerte en henvisning til ultralyd. Smertene har avtatt mye, er i perioder helt borte men jeg bekymrer meg jo ikke mindre av den grunn. Det ender vel opp med at når jeg endelig får time hos gynekolog så er jeg helt frisk igjen. Jeg har jo tenkt masse på om det kan være rester fra SAen i august som lager trøbbel, selv om jeg har hatt 3 sykluser siden den gang. Men som sagt så ble jeg ikke videre undersøkt den gang da legen mente at kroppen hadde ordnet opp selv. Bortsett fra smertene er jeg i tipp topp form, har ikke nedsatt matlyst eller allmenntilstand. Det ender vel opp med at vi må utsette prøvingen, jeg har ikke lyst å prøve før jeg har fått en avklaring på smertene. Endret 1. desember 2009 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 2. desember 2009 #739 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen! Så rart med disse smertene... Skjønner godt at dere venter med prøvingen før du finner ut av det. Jeg sitter likevel og tenker at du beskriver akkurat de symptomene jeg kjente/kjenner, og du vet jo resultatet ? Har du tatt en test? Her er det lite adventskalendere, jeg pleier å lage en liten pakkekalender til mannen, men iår har det ikke blitt tid. Mamma pleier også å sende en flax-kalender, men har muligens glemt det iår Har alltid vunnet noen penger på de, nok til et par nye flax-lodd iallefall ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. desember 2009 #740 Del Skrevet 2. desember 2009 Onlinespilling høres gøy ut, egentlig. Men tror ikke jeg skal kaste meg ut i noe sånt, internett stjeler altfor mye tid fra meg allerede ... Her har også julepynten kommet opp! Vi har ikke så mye, vi da. Lite plass til stæsj her, og duker og gardiner har vi ikke. Men de arvede adventskalenderne er oppe, julelysestaker er i vinduene i stua, og julekrans på ytterdøra. Også kommer jo juletreet etterhvert og sikkert noen julestjerner også, og da er det fullt her! Ah, jeg elsker førjulstida Kjedelig med magesmerter. Kanskje det er en cyste? De går vel stort sett bort av seg selv, men kan gjøre vondt i mellomtida. Håper du finner ut av det. God bedring til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå