Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

:vinke: Mocci

Vi også har begynt å kjøpe solsikkefrø til småfuglene igjen, og det er kjempekoselig å sitte i kjøkkenvinduet å se de kommer for å spise.

Ha en fortsatt fin dag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det en stund siden jeg var innom, men som du sier så flyr tiden avgårde ;) Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAA......:( De seneste dagene har jeg slitt med menssmerter hele døgnet, det vil ikke gi seg og selvsagt har ikke mensen kommet heller. Jeg blir så engstelig av slike vondter som jeg ikke vet hva skyldes. :tristbla: Jeg tenkte først på graviditet men denne mnd har vi brukt prevensjon (kondom) og jeg har allerede tatt en test som var negativ. Muligens at jeg har testet for tidlig, får vente å se om mensen dukker opp på søndag hvis den er i rute.

Jeg er hjemme fa jobb idag da det er ekstra smertefullt og ikke våger jeg å ta ibux mot smertene heller hvis det mot formodning viser jeg at jeg er gravid.

Jeg har vært en tur på legekontoret for å teste urinen for mulig UVI, men det fantes ikke spor av infeksjon.

Uffa jeg blir smågal av å ikke vite noe....... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, høres ikke noe særlig ut :troest:

Og jeg forstår usikkerheten din. Ikke greit når man ikke vet og ikke forstår. Du får legge beina høyt og bruke helgen på å slappe av og bli bedre. :jepp:

God-bedring-og-god-helg-klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann sveisann :vinke:

Jeg føler meg utrolig mye bedre heldigvis, har nesten ikke kjent noe til smertene idag men mensen har enda ikke kommet, nok til å få meg til å begynne å lure.....må nok til med testing imårra *shaky*

Igår var jeg hos frisøren, deilig å føle seg fresh og ny på håret igjen. :) Endte også opp med å kjøpe en ny shampo og balsam av merket Davines. Jeg er ikke så vanskelig å be når det gjelder å prøve nye produkter, sikkert en drømmekunde for en produktpusher av en frisør. :fnise:

Deretter ble det en tur på ikea hvor jeg kjøpte en ramme. Jeg har kjempesansen for å ramme inn tøystykker, stort sett alle bildene vi har i stua, er innrammede stoffbiter. :) Veldig greit alternativ når vi ikke har råd til ekte kunstverker. Her er mitt siste bilde, ville ha et bilde som jeg kun har hengende oppe høst/vinter sesongen. Stoffet er fra Åhlens.

IMG_5874.jpg

Idag har vi vært en tur på Byrkjedalstunet hvor jeg kjøpte håndlagde julelys og da vi allikevel var i nærheten så tok vi en svipptur innom Månafossen, en av Rogalands naturperler, nydelig fossefall. Vi hadde bullefrøken med oss og hun forserte den bratte stigningen opp mot fossen som om hun ikke hadde gjort annet i sitt liv. :) Vi tobeinte hadde store problemer med å holde følge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også en tur på Byrkjedalstunet før jul. De har jo sååå mye fint der, og Ulva går bananas der inne :ler:

Første gangen Ulvemannen tok meg med dit ga han meg en kurv og sa jeg bare måtte plukke så skulle han betale. Gjett om jeg plukket :lur:

Ha en fortsatt fin dag Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også en tur på Byrkjedalstunet før jul. De har jo sååå mye fint der, og Ulva går bananas der inne :ler:

Første gangen Ulvemannen tok meg med dit ga han meg en kurv og sa jeg bare måtte plukke så skulle han betale. Gjett om jeg plukket :lur:

Det var første gang for meg på søndag. :) Jupp veldig mye fint der, jeg hadde definitivt gått bananas hvis Snoppen hadde tilbydt seg å betale. :jepp:, men han fant i det minste kurv til meg. :fnise: Men så utrolig mye folk som befant seg der på søndag, fikk helt noia, det var køkjøring fra inngang til utgang.

Jeg fant meg noen røde og hvite lys, sånne høye trekant lys, syns de er så stilige. Det var også mye lekkert i kubbelys. :)

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der kom mensen gitt, igår altså. :) Ikke det at det er spesielt stas å ha mensen, men er lettet over at jeg ikke er gravid enda, spesielt siden jeg planlegger å ta nøffevaksinen i forkant. Det er også et par andre saker som jeg vil ha unnagjort før jeg begynner å ruge. Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at svangerskapet er en slags sykdom, (jeg vet at det ikke er det, men det er jo så mange som får all slags kroppslige plager som setter dem mer eller mindre ut av spill) derfor ønsker jeg å få unnagjort diverse gjøremål i forkant. Ja Im messed up I know it. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er normalt å tenke slik du gjør rundt svangerskap. Her kom det jo litt ut av det blå, så da var det bare til å ta det slik det kom. Jeg var jo i grunnen heldig, som kunne stå på krakk og male vegger i 8. måned. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mange fine lys der, men må innrømme at jeg har litt dilla på de isbre lysene. De er sååå fine, og når man tenner de så lyser hele lyset opp som en lykt. :)

Jeg tenner ganske mye lys på denne tida da, så de brenner jo rimlig fort opp, og billige er de iallefall ikke.

Fant ut at hvis jeg brukte de som t-lys holder når de nesten var brent ned, så varer de myyye lenger.

Ha en fin dag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er normalt å tenke slik du gjør rundt svangerskap. Her kom det jo litt ut av det blå, så da var det bare til å ta det slik det kom. Jeg var jo i grunnen heldig, som kunne stå på krakk og male vegger i 8. måned. ;)

Det har du nok rett i Saeria. Jeg er en bekymrer av de store og tror også jeg har lest for mange skrekkhistorier angående svangerskap og fødsel. Dette sammen med at jeg faktisk sliter med psykosomatiske plager i hverdagen, gjør at jeg blir litt på tuppa. Jeg tror kanskje jeg lettere hadde taklet det hele hvis jeg hadde vært helt frisk i utgangspunktet. Men som sagt jeg vil ikke la mine plager sette en stopper for bebis, jeg vet jeg kommer til å angre på det senere i livet at jeg ikke en gang prøvde å få barn, samt at samboer vil bli knust hvis jeg ikke vil prøve en gang. Han har et høyere ønske om barn enn meg og jeg vil jo gjerne gi han et kjærlighetsbarn. Så da må jeg hoppe i det og håpe at jeg kan takle eventuelle plager/problemer som kan oppstå underveis. Første prøverunde er i desember, synes det høres romantisk ut å lage et lite julemirakel. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mange fine lys der, men må innrømme at jeg har litt dilla på de isbre lysene. De er sååå fine, og når man tenner de så lyser hele lyset opp som en lykt. :)

Jeg tenner ganske mye lys på denne tida da, så de brenner jo rimlig fort opp, og billige er de iallefall ikke.

Fant ut at hvis jeg brukte de som t-lys holder når de nesten var brent ned, så varer de myyye lenger.

Ja de isbre lysene var virkelig fine, ante ikke at de vil lyse som en lykt da, høres kjempekoselig ut. Mulig at jeg må ta meg en tur til. :lur: Lurt triks det med T-lys ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes, der var endelig julekort bestillingen sendt avgårde *lettet*.

Ifjor startet vi vår egen julekort tradisjon med en ny vri.:) I mangel av egne barn, bruker vi Bullefrøken som bildemotiv, hun er jo vårt substitutt barn da :) I år har jeg valgt et kort som kunne ha 3 ulike bilder, årets tema ble Bullefrøkens opplevelser sommeren 2009. :) Et bilde hvor hun nusser med et tantebarn av meg, et bilde hvor hun for første gang tar en badetur i sjøvann og til slutt et bilde hvor hun er omringet av en flokk med kuer hvor Bullefrøken er midtpunktet, morsomt bilde :) Jeg veldig spent på hvordan kortet blir seende ut og håper at det faller i smak hos mottakerne. Jeg får de ferdige kortene tilsendt innen 7 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi Mocci! Bare innom og oppdaterer meg litt. :) Hvor har du bestilt kortene fra? Vurderer å bestille julekort i år selv...

Alt bra?

Heisann Midna :vinke:

Kjekt å se deg :) Jeg har bestillt kortene fra Vistaprint, de har et utrolig utvalg av ulike design.

http://www.vistaprint.no/vp/ns/default.asp...+4%3a42%3a29+AM

Ellers er alt bra etter forholdene, skal nemlig en tur til tannlegen imårra og har begynt å grue meg allerede uffa :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...