Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Vel, vår hund ELSKER regnvær.... Han elsker gjørme, vann, gjørmete vann enda mer, myrhull og legger seg gjerne midt oppi alt :sukk:

Hadde egentlig ikke gjort så mye om han ikke var like glad i alt til enhver tid, men men...

Håper du koser deg masse i helgen, med eller uten jobbing :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er freddaaaaaaaaaaaaaaa!! :vinke:

Hunder er rare ja :) Bullefrøken er ikke så begeistret for vann, vil helst ikke gå tur i regnvær, iallefall ikke i pøsregn, men det er vi to om ;) Det blir omtrent aldri tur i øs pøs vær, da slipper jeg henne heller løst rundt huset, så hun får løpe litt.

Jobbehelg ja :vetikke: - kjenner ikke til Snoppens helgeplaner enda, men hvis det er opphold på lørdag blir det nok tur til dynga (renovasjonsstasjon-anlegg) med diverse spesialavfall. Dessuten har vi ikke fått på plass all den nye grusen (Snoppen kjøpte 4 tonn grus(!)) som vi har rundt inngangspartiet på huset............ehm ser ut til at det blir litt å ta seg til allikevel ;)

Jeg skulle helst hatt belegningsstein utenfor huset men det lar seg ikke gjøre med gårdsdrift, så da blir det grus istedet. Asfalt er heller ikke aktuelt.

Idag skal jeg bedrive vindus - og rekogniseringsshopping i nærområdet, liker å se om det er kommet noe nytt i butikkene selv om jeg ikke skal kjøpe noe (les- tom lommebok).

Ha en flotters fredda alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått tatt meg tid til å oppdatere meg her inne, og jeg må si du er effektiv om dagen! Kan godt gi litt av det til meg også. ;) Ønsker deg en strålende helg! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloisen :vinke:

Der var da mandag allerede :sukk: Helga går alltid så altfor altfor fort!! Som vanlig ble det en del jobbing ja - vi klarer liksom ikke la være :fnise: På lørdag var det jo fantastisk vær så da fikk vi ryddet i uteskuret og kjørt på dynga en hel masse skrot etter mine foreldre ;) Jeg fikk også tatt meg en svingom med kantklipperen, siste innspurt før vinterstid. Da vi jobbet som verst fikk vi uventet besøk av lillebror min med voffen sin og jammen dukket ikke søstern med familie også opp, kjempekoselig!! :)

Men de ble ikke lenge da, har en mistanke om at de ikke ville ta for mye av tiden for oss arbeidsnarkomane ;)

Lørdagskvelden tilbrakte vi på middag hos søstern til Snoppen, koselig det også :)

Søndag tok iallefall jeg det mer med ro, kun litt husarbeid innomhus. Snoppen var ute som vanlig da, styrte på med sine prosjekter ;)

Vi hadde Chicken Tandoori til middag, det er såå namme namm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Mocci

Jammen står dere på, du og snoppen :tommelsmil: Her er det stort sett Ulvemannen som styrer ute og jeg inne. Funker bra for oss. :)

For han går det mye i rydding ute før vinteren og jeg berdriver ting og tang inne.

Og nå er det bare den nye bilen som står i hodet på oss :hoppe: Har fortalt mer om den inne hos meg :)

Ha en fortsatt fin mandag Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det bare den nye bilen som står i hodet på oss :hoppe: Har fortalt mer om den inne hos meg :)

Gratulera så masse med ny bil!!! Skjønner godt at dere er litt gira ja :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for Lillebrudern som har bursdag idag :bursdag: :blåse:

Han blir hele 22 år! ;) Den som hadde vært like ung og lovende *drømme* :gjeiper:

Søstern og jeg skal lage til en liten bursdagsfeiring for han siden våre foreldre er bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: til Lilledrudern!!

Er det sånn :blåse: storesøsken gjør mot småsøsken tro? :fnise:

Og du er da vel fremdeles ung og lovende da? Er ikke sååå gammel du da :)

Ha en fin ettermiddag og kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: til Lilledrudern!!

Er det sånn :blåse: storesøsken gjør mot småsøsken tro? :fnise:

Heheheeh tenkte det samme, den der smilyen var meget passende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tanker:

- Julebordsesong - tror faktisk ikke jeg kommer til å delta på årets julebord med jobben da fjorårets var så utrolig kjedelig :filer: Jeg jobber i et relativt "forgubbet" miljø, ingen er under 30 og gjennomsnittsalderen ligger vel på mellom 50-60. Jeg har kjekke kollegaer bevares, men når det gjelder festing så har vi litt ulike preferanser, ikke så rart kanskje :) Som statlig virksomhet har vi også veldig begrensede midler, noe som etter min mening legger en utrolig demper på arrangementet. Det er ikke mye man får for 150 kr kuverten.....og det er visst heller ikke vanlig at vi ansatte skal bidra med egne penger :sukk: Da kunne vi i det minste fått et anstendig julebord kalas. De siste årene har vi tilbrakt kvelden i diverse billige lokaler med take away pinnekjøtt *urk*

Vi får heller ikke ha med følge.....

Skal dere på julebord i år? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg vennen!!

når det gjelder julebord så skal ikke jeg på det i år, har ikke noe behov for å se visse deler av kommunene dansende på bordene! :dåne: står galant over den ja ;)

men skal være med kjære på sitt, som er hyttetur i februar hvor jobben hans betaler :lur: nice! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet julebord her, og selv om mannen jobber privat, så er det ikke alltid at julebordet er gratis. Ei heller så hysterisk spenstig, hva maten angår.

Men så har han gjerne andre middager med jobben hvor maten er helt avsindig spenstig, med kongekrabbe og hjort og rene cabareten av underlige retter laget av havets delikatesser.

Det er ingen garanti for at maten faktisk er GOD da, noe han fant ut av i går. Sjømat er ikke helt oss. Blåskjell... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mocci

Ingen julebord her heller. Har igrunn ikke helt sansen.

Jeg jobbet i NSB i 16 år og i løpet av den tiden spanderte de 2 julebord på oss. Jeg gikk på et av de og det holdt.

Har ikke sansen for det når folk som aldri tør si noe ellers, skal bruke kvelden til å kjefte på sjefen når de har fått litt innabords og tror de er såååå tøffe.

Ha en fin dag Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mocci!

Godt og lese att alt er bra om dagen, og skal si dere er effektive med jobbingen på huset :jepp:

Julebord blir det lite av her i år. Ikke det at jeg har vært så innmari begeistret for julebord tidligere, men grunnet finanskrise osv. så skal hverken min eller mannens jobb ha noe julebord i år. Det er jo litt synd egentlig, for spesielt mannens julebord har pleid å være koselige ;)

Ha en strålende dag videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å guri min - er det julebordsesong allerede...? :forvirret:

Nei, det blir ikke noe på meg i år. Ikke i år heller. Synes julebord genrelt sett er drepende kjedelig, og også til dels flaut. :sukk: Håpløse talere, fæl underholdning og deltagere (hvis vi kan bruke det ordet her) som er der bare fordi de føler de må. Sammenetning av mennesker som man ellers aldri ville plassert i samme gruppe. Og så kunne det jo hende det ville bli bedre "i år". :sukk:

Mye bedre å holde seg hjemme. :jepp:

Noe helt annet er det julebordet med jentene. DET vil jeg ikke være foruten for alt i verden. :lol:

Noe helt annet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg vennen!!

når det gjelder julebord så skal ikke jeg på det i år, har ikke noe behov for å se visse deler av kommunene dansende på bordene! :dåne: står galant over den ja ;)

Så hjertens enig :jepp:

Det er ingen garanti for at maten faktisk er GOD da, noe han fant ut av i går. Sjømat er ikke helt oss. Blåskjell... :eeeh:

Say no more - sjømat er BLÆÆÆH!!

Har ikke sansen for det når folk som aldri tør si noe ellers, skal bruke kvelden til å kjefte på sjefen når de har fått litt innabords og tror de er såååå tøffe.

Helt enig - patetisk oppførsel

Å guri min - er det julebordsesong allerede...? :forvirret:

Nei, det blir ikke noe på meg i år. Ikke i år heller. Synes julebord genrelt sett er drepende kjedelig, og også til dels flaut. :sukk: Håpløse talere, fæl underholdning og deltagere (hvis vi kan bruke det ordet her) som er der bare fordi de føler de må. Sammenetning av mennesker som man ellers aldri ville plassert i samme gruppe. Og så kunne det jo hende det ville bli bedre "i år". :sukk:

Mye bedre å holde seg hjemme. :jepp:

Har tildels samme erfaringer selv :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig Freddan :hoppe:

Etter jobb idag skal jeg ta med lillebrudern på shopping :). Han skal få jeans av meg i bursdagspresang. For å si det slik så gidder han aldri handle klær selv, så da syns han det er veldig greit å få klær i gave :). Det blir koselig å gjøre noe sammen, det er ikke ofte vi "henger", alt for sjelden egentlig. Men han er flink til å besøke meg og Snoppen, han pleier å vaske bilen sin hos oss eller ta med bikkja til våre foreldre sånn at den får hilse på Bullefrøken :)

Ha en god helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...