Gjest Ulva35 Skrevet 3. oktober 2009 #581 Del Skrevet 3. oktober 2009 Mocci Så dere hadde frost i går. Vi hadde nesten frost. Ikke så rart, vi bor jo ikke langt unna. Gradestokken viste 1,2 pluss da, og skaugumene i hagen hadde tålt det. De visner ved første frostnatt og da må de tas inn. Synes det nye desingnet er ganske ok jeg, men har ikke vendt meg til at panelet ligger på venstre side og ikke på oversiden. Men det kommer nok. Jeg er heller ikke så glad i gullrekka. Liker Skavlan bedre enn Grosvold, men ikke så mye. Synes nytt på nytt har tapt seg, men vi pleier å se på det. Beat for beat er helt avhengig av hvem som er med, men for tida ser vi på X-factor da. Ellers ser vi en del på dokumentarer som TanteBrun nevner. Ser på da damene dro, jakten på kjærligheten og Robinson også Har aldri sett på Skal vi danse, men i år gjør vi det og det er ganske kjekt synes vi nå, mens vi før om årene har synes det har vært kjedelig. Er vel vi som ikke har gitt det en sjanse. Når det gjelder andre forum er jeg kun på kg og forumet til Norskeserier. Er du der Mocci? Ha en fortsatt fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. oktober 2009 #582 Del Skrevet 3. oktober 2009 for 30 sider i Mocciboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hurra meg hei - 30 sider allerede Takk for at du åpnet side 30 Ulva Innom for en liten quickie , må snart igang med lørddamiddagskosen - Lasagne står på menyen idag , lenge siden vi har hatt. Deretter skal vi kose oss med Skal vi danse Dagen har gått med til og ellers litt pusling i heimen, kjekt å være innomhus når det er så surt vært ute. Dvs Snoppen har vært ute som vanlig da iført full oljehyre idag - sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2009 #584 Del Skrevet 3. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #585 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ska sei priceless Saeria!! Aldri en lørrdda uten Snoppen lufter seg ute både titt og ofte Ups...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2009 #586 Del Skrevet 3. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #587 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er en ”dokumentartante” jeg, så jeg ser mye på discovery channel, national geographic og selvfølgelig de vanlige norske kanalene. Så det og en og annen dokusåpe/reality. Når jeg da sier reality så mener jeg ikke Paradise Hotel og sånn, men altså et som tipper over på ting fra det virkelige liv. Og så krimserier da, type CSI, og britisk krim. Dokumentarer er jo interessant, får som regel kun med meg de som går på NRK Vi har både discovery og National Geographic men ofte velger jeg animal planet fremfor dem Stort sett bare på KG jeg da. Har registrert meg på feelings.no, men er der sjelden. Har ikke registrert meg noen steder enda ang bebisprøvingen, det har jeg av en eller annen uforklarlig årsak unngått. Vil kanskje ikke for dypt inn i det enda, jeg vet ikke.. Dessuten har jeg lett for å få dilla, og det har jeg verken tid eller lov til. Da blir det jo aldri tid til studier eller jobbsking... Og jeg bruker da nok tid på KG som det er... God helg berta! Ja kjenner altfor godt til det der med å få dilla på ting - jeg blir helt oppslukt jeg Akkurat nå har jeg seriøst dilla på forum Berta - likte det navnet! Jeg er heller ikke så glad i gullrekka. Liker Skavlan bedre enn Grosvold, men ikke så mye. Synes nytt på nytt har tapt seg, men vi pleier å se på det. Beat for beat er helt avhengig av hvem som er med, men for tida ser vi på X-factor da. Ellers ser vi en del på dokumentarer som TanteBrun nevner. Ser på da damene dro, jakten på kjærligheten og Robinson også Har aldri sett på Skal vi danse, men i år gjør vi det og det er ganske kjekt synes vi nå, mens vi før om årene har synes det har vært kjedelig. Er vel vi som ikke har gitt det en sjanse. Når det gjelder andre forum er jeg kun på kg og forumet til Norskeserier. Er du der Mocci? X-factor ser jeg også på, har allerede fått meg en favoritt Jeg ser ikke på verken da damene dro eller robinson, er ikke helt min greie Men Jakten på kjærligheten derimot Skal vi danse er også en av favorittene, har sett alle sesongene selvsagt!! Jeg har registrert meg på norskeserier.no men har ikke vært så aktiv der egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. oktober 2009 #588 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mocci Vi ser også på Jakten på kjærligheten. Der har vi fulgt alle sesongene Glemte vist å nevne den. Men i dag blir det Vålenrenga-Viking så da får vi se Jakten når den kommer i reprise Ha en nydelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hola girlies Hmmmmm jeg har registrert meg på så mange forum at det minst er en heldagsjobb å rekke over dem alle What have I done.... Men dagboka mi og KG har top priority Sitter nesten mutters alene på jobben, de fleste kollegaene har tatt høstferie, det er bare oss uten barn og de med voksne barn som holder fortet Jeg har ikke hatt høstferie siden jeg sluttet på skolen, ligger ikke inne i ferie schedulen min, da måtte vi minst hatt 6-7 uker ferie, det hadde vært noe! Deilig med høst ruskevær i helga, vel og merke innendørs Men det var ikke lenge jeg var i paradis. Snoppen fikk det nemlig for seg at han skulle fikse noen takrenner på søndag, midt i den verste sterk kuling/liten storm opplegget som feide over jæren. Opp med stige og Snoppen til værs (!), han er neimmen ikke "skogaredd" det skal han ha Jeg var bakkemannskap som holdt stigen på plass, holdt på fryse stumpen av meg Ingen kjedelig tilværelse med Snoppen i nærleiken Gud som jeg misunner mamma og pappa som på nåværende tidspunkt er på cruise i Middelhavet De skal være på bøljan blå i to uker med stopp i de fleste middelhavslandene, til og med Tyrkia (Istanbul). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 #590 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg vil også til varmere strøk. Tenkte en stund på å ta en tur i slutten av oktober eller begynnelsen av november, men nå som det er bryllup på gang så er jeg usikker på om det kommer til å skje. Men også usikker på hvor gal jeg kommer til å bli av å bli her hele vinteren:) Jæren altså? Ikke helt stedet å være ute dersom det er kuling. Men dere er virkelig tøffe. Vi er mye flinkere til å sitte inne og se på tv og kose oss:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. oktober 2009 #591 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mocci Glemmer ikke mitt første møte med skikkelig storm og Jæren. Det var dagen etter at Sleipner gikk ned og Ulvemannen tok meg med på tur(med bil), sånn at jeg skulle få oppleve skikkelig vestlandsvær. Og det fikk jeg, men det morsomste med hele turen var en vi kjørte forbi som gikk på rulleski(i det været ). Det som var gøy var at han kom jo ikke av flekken Ha en fin dag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 6. oktober 2009 #592 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Berta - likte det navnet! Ruskevær er egentlig kun fint hvis man er inne. Imidlertid får jeg en sjelden gang, jeg gjentat, en sjelden gang lyst til å være ute i dette "fine" været. Ta på egnede klær, gå ut og få "kjenne" litt på det. En sjelden gang altså. Men jeg er fornøyd så lenge det ikke snør. Skjønner godt at du kanskje syns det er mye jobb med mange forum som du nevner, jeg syns jeg har nok med KG jeg da Skjønner også godt at det var kaldt å vente på at Snoppen skulle gjøre seg ferdig på toppen :gjeiper: Endret 6. oktober 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vil også til varmere strøk. Tenkte en stund på å ta en tur i slutten av oktober eller begynnelsen av november, men nå som det er bryllup på gang så er jeg usikker på om det kommer til å skje. Men også usikker på hvor gal jeg kommer til å bli av å bli her hele vinteren:) Jæren altså? Ikke helt stedet å være ute dersom det er kuling. Men dere er virkelig tøffe. Vi er mye flinkere til å sitte inne og se på tv og kose oss:) Ja en tur til varmere strøk er aldri å forakte Ja du har sikkert masse å styre med i forbindelse med bryllupet, håper du fikk drømmekjolen din Nå bor vi på ikke helt ute på prærien (jæren) men det blåser virkelig godt der vi bor også. Ja jeg er konge på å sitte inne foran tven men kan ikke gjøre annet enn å lystre når Snoppen er på fikse greia si, han er jo såå flink og da må jeg i det minste do my part Glemmer ikke mitt første møte med skikkelig storm og Jæren. Det var dagen etter at Sleipner gikk ned og Ulvemannen tok meg med på tur(med bil), sånn at jeg skulle få oppleve skikkelig vestlandsvær. Og det fikk jeg, men det morsomste med hele turen var en vi kjørte forbi som gikk på rulleski(i det været ). Det som var gøy var at han kom jo ikke av flekken Ja gurimeg det var jo sinnsykt vær den gangen, jeg tenker med gru på hele Sleipner tragedien, hadde aldri trodd noe slikt kunne skje, har jo tatt hurtigbåten til Bergen flere ganger i mitt liv. Kan tenke meg at mannen på rulleski var litt av et syn Ruskevær er egentlig kun fint hvis man er inne. Imidlertid får jeg en sjelden gang, jeg gjentat, en sjelden gang lyst til å være ute i dette "fine" været. Ta på egnede klær, gå ut og få "kjenne" litt på det. En sjelden gang altså. Ja "kjenne" på ruskeværet kan være deilig det, syns det er kjekt å dra til solastranda i så måte Skjønner også godt at det var kaldt å vente på at Snoppen skulle gjøre seg ferdig på toppen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #594 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 7. oktober 2009 #595 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja en tur til varmere strøk er aldri å forakte Ja du har sikkert masse å styre med i forbindelse med bryllupet, håper du fikk drømmekjolen din Det er en del å styre med, men jeg er også veldig flink til å bare la de tingene ligge og ikke stresse mye med det (noe som etterhvert kommer til å irritere meg), men jeg har ikke den ekstra energien for tiden. Jeg bestemte meg for å prøve å vente med kjolen til jeg har vært i utlandet. Skal en tur ut om to uker, vil være lettere å bestemme seg etter det tenker jeg. Men det er vel helst om jeg får til en deal med selgeren. Du er en tøffing som hjelper mannen din når han trenger hjelp. Jeg tar gjerne i mot litt av den energien du har til overs:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. oktober 2009 #596 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du er en tøffing som hjelper mannen din når han trenger hjelp. Jeg tar gjerne i mot litt av den energien du har til overs:) hehehe vet ikke om jeg er så tøff akkurat høhøh Jeg har ikke hørt det før for å si det sånn Jeg og Snoppen hjelpes ad når det passer seg slik, det er vel mest han som hjelper meg Ekstra energi ja - *blåses din vei* Nå skal det sies at det er vel helst i helgene jeg føler meg energisk På ukedagene er jeg relativt slappfisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #598 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke så mye nytt å meddele i regnværet her, veldig busy bee på jobb. Igår var jeg på tur med Bullefrøken da det faktisk var her. Da vi var kommet omtrent halvveis på turen, satte Bullefrøken bremsene på, ville ikke gå ett skritt til. Derimot satte hun seg ned og ga meg et blikk som sa "skal vi virkelig gå her?? I det samme suste en syklist forbi og da fikk hun fart på seg, skulle selvsagt prøve å nå igjen syklisten (snakk om å overvurdere sine løpeevner) Bottom line - det ser ut til at hun syns det er drepende kjedelig å gå tur med meg og det endatil på et sted hvor vi sjelden går tur! Men derimot dukker det opp fremmede mennesker eller dyr, ja da er hun helt med Forstå den som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. oktober 2009 #599 Del Skrevet 8. oktober 2009 Innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 8. oktober 2009 #600 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, hunder er hunder... Og lett og avlede Den hunden jeg er reservematmor for er merkelig den også. Ikke vil hun ut i regnvær, men jeg tror samtidig hun skjønner at hun i alle fall må få gjort fra seg... Og de hundene jeg har hatt tidlgere brydde seg ikke om det i hele tatt. Ut var kjempemorsomt. Hunder er hunder.. Men de er vel verken mer eller mindre rare enn oss menensker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå