Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Phew trøøøøøøøøøøøøøøtt som ei strømpe nå :Gjesp: Jeg og Snoppen har jobba ræva av oss ute i hagen idag, sånn ca 6t i strekk :sjenert:

Vi er endelig ferdig med terrassen og har fått orden på nærmeste bedet som har fått tilbake jorda som låg spredd på den øvrige plenen. Dessuten har vi lagt ny grus rundt hele husets inngangsparti, så nå begynner det å nærme seg et velstelt hjem ute og inne :nigo: Veldig greit å få det gjort før vinteren setter inn, føles skikkelig bra med god samvittighet :) Kan stryke en del fra to do listen, hurra!

Kollegaene mine på jobb syns at jeg og Snoppen jobber altfor mye i helgene, men vi begge misliker å se på alt som skulle vært gjort, det gnager på oss, derfor blir det heller til at vi jobber i helgene får å få det unna, er jo i helgene vi er opplagt og har tid til å gjøre en innsats.

Nå er det snart kokkelering på meg, tomatsuppe fra pose, det blir lettvint idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig flink ja :)

Blir nesten sliten jeg, og nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet for min egen manglende innsats her hjemme. *teller alt som skulle vært gjort* :roll:

Kanskje det er det kollegaene dine føler på også :fnise:

Synes det er kjempeflott at dere får gjort det dere vil og føler er det beste for dere og hjemmet og trivselen :)

Ønsker deg en fin uke :klem:

Endret av -TanteBrun-
Skrevet

:vinke: Mocci

Flinke dere :tommelsmil: Her var det også litt hagearbeid i går, men det var det Ulvemannen som stod for da, mens jeg fikk :husarbeid: spøkelse på besøk :ler:

Så i dag skal jeg bare slappe av :)

Ha en super dag Mocci :klem:

Skrevet
Blir nesten sliten jeg, og nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet for min egen manglende innsats her hjemme. *teller alt som skulle vært gjort* :roll:

Kanskje det er det kollegaene dine føler på også :fnise:

Ja kanskje det ;) For å si det slik har jeg og Snoppen gjort mer på 2 år med mitt barndomshjem enn foreldrene mine har gjort gjennom årtier :gjeiper: og det med mamma som var hjemmeværende /jobbet deltid. Nja mamma var vel flinkere til å styre med blomster i hagen enn meg, det skal hun ha :)

Flinke dere :tommelsmil: Her var det også litt hagearbeid i går, men det var det Ulvemannen som stod for da, mens jeg fikk :husarbeid: spøkelse på besøk :ler:

Husarbeids spøkelse, jeg har ikke vært hjemsøkt av det i det siste :fnise: ikkenoe utenom den vanlige torsdagsbøtteballetten da, men det kommer vel....

Skrevet

hei snuppa!!

så flinke dere er til å jobb i hagen!! er sånn som hører med, spesielt på dennetiden av året!! savner hage av og til, man gjør kanskje det når man bor i blokk!! :) syns dere er kjempeflinke jeg :)

håper du har hatt en fin mandag så langt og at den fortsetter å være bra :klemmer: til deg søta!!

Skrevet

Ikke så mye på tapetet idag, skal som Ulva - slaaaaaaaaaaaaaaaape av :)

Jeg er fortsatt litt støl etter arbeidsøkten igår, skal bli utsøkt å innta horisontalen på sofaen idag :veslejenta:

Det er også deilig ruskevær ute, ekstra å gøy kose seg inne da syns jeg :) På tv er det jakten på kjærleiken, meee likeeeee :)

Skrevet
Takk for påminnelse om jakten! :)

You welcome :) - har stålkontroll på hva som går på skjermen ;)

Skrevet

Sitter her og svetter i vaaaarm stue, fikk en fiks ide om å fyre i ovnen, første gang i høst - vips så ble det 28 grader!! Bullefrøken ble slått knock out av varmen :fnise: Jeg kan da i det minste kaste klærne :erter:

Veldig spent på Kristian Valens nye show ikveld, go Valen! Jeg er ihuga fan, har vokst opp med Valen på lokalradioen samt at vi frekventerte de samme nattklubbene i Stavanger for noen år siden ;)

Forresten, et søskenbarn av Snoppen er deltager i 71 grader nord i år, sesongpremiere ikveld, tar det opp. Søskenbarnet er hun jenta fra lofoten, Wenche Bø. Jeg har aldri møtt henne så det blir spennende å møte henne for første gang via tv :)

Skrevet

Ikkenoe er som å starte dagen hos tannlegen :ironi: men heldigvis så gikk det bedre denne gang enn sist, men det holdt hardt mot slutten - brekningene begynte å nærme seg faretruende. Anyways 2 hull mindre :hoppe:

2 uker til neste besøk heldigvis - må få hentet både meg selv og økonomien inn igjen.....selv om tannlegen foreslo neste besøk denne uka :omg:

Masse nye tv serier for tiden - helt konge for en serieslave som meg ;)

To nye på TV2 - Dollhouse (meget futuristisk men liker twisten) samt en politi serie med hovedrolleinnehaveren fra The OC, han er sååå søøøt :rødme:

Ellers skal jeg se på opptak av The L word idag, den opptaksdekoderen min får kjørt seg om dagen ;)

På tv ikveld:

Forbrukerinspektørene

The mentalist (TV3)

Royal Pains (TV3) - tar opp

Ellers ser jeg ALLTID dagsrevyen, noe jeg har begynt med etter at jeg bikket 30...er blitt mye mer samfunns - og politisk engasjert :) eller kanskje bare plain old boring kjerring :ler2:

Skrevet

Synes ikke du er old borin kjerring, men hadde nok syntes det for 20 år siden. :ler:

Skrevet

Ingen gammal kjerring du nei. Hjelpe meg, hva skal jeg si da :ler: *skjelve skjelve*

Men nyhetene er greit å få med seg ja, uansett alder egentlig.

Ikke noe særlig å begynne dagen hos tannlegen nei. Men deilig når det er gjort.

Får nok snart innkallelse jeg også, men gruer meg jo ikke så ille som før da, selv om det aldri blir "gøy" :ler:

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Gammel?? PØH!

Broren min har vært "gammel gubbe" siden han var født, så det er et bevis på at man trenger ikke være gammel når man er gammel, men man trenger ikke være ung når man er ung heller!

Hmm.. Ble det forståelig?? :klø:

Fint at det ble en bedre tur til tannlegen denne gangen :klemmer:

Ha en superduper dag!!

Skrevet

Hallo, gammel du i hvert fall ikke!! :)

Men jeg skjønner dette med å se på nyheter, ble vel litt sånn jeg også da jeg tippet over 30. Dessuten har vi ikke aviser, og da blir netteaviser og nyhetssendinger og sånn enda viktigere. I alle fall for meg.

Derimot synses jeg ikke detn såkalte gullrekka er noe, ikke noe for meg. Men det finnes jo så mye annet å velge mellom i våre dager. :)

Snart helg :nigo:

Skrevet
Synes ikke du er old borin kjerring, men hadde nok syntes det for 20 år siden. :ler:

Ja samme her, for 15 år siden jeg ville heller be caught dead enn å bli sett med Dagsrevyen på skjermen :laugh:

Ingen gammal kjerring du nei. Hjelpe meg, hva skal jeg si da :ler: *skjelve skjelve*

Men nyhetene er greit å få med seg ja, uansett alder egentlig.

Dont you worry Ulva, du er din beste alder :klemmer: Dessuten er det helt legitimt å se på Dagsrevyen i din alder :fnise: Mitt outburst gikk vel mer på at jeg tar meg selv i å ligne mer og mer på mine foreldre, og det er vel aldri av det gode ;)

Gammel?? PØH!

Broren min har vært "gammel gubbe" siden han var født, så det er et bevis på at man trenger ikke være gammel når man er gammel, men man trenger ikke være ung når man er ung heller!

Hmm.. Ble det forståelig?? :klø:

Ja, makes perfect sense :) Jeg mener og kommer alltid til å mene at age is just a number :jepp:

Hallo, gammel du i hvert fall ikke!! :)

Men jeg skjønner dette med å se på nyheter, ble vel litt sånn jeg også da jeg tippet over 30. Dessuten har vi ikke aviser, og da blir netteaviser og nyhetssendinger og sånn enda viktigere. I alle fall for meg.

Derimot synses jeg ikke detn såkalte gullrekka er noe, ikke noe for meg. Men det finnes jo så mye annet å velge mellom i våre dager. :)

Jeg abonnerer på aviser også jeg så her er det nyheter i lange baner, liker å holde meg orientert og oppdatert :) Snoppen er ikkeno begeistret for aviser, han foretrekker å lese dem på nettet eventuelt. Han leser vg og dagbladet på nettet, noe jeg ALDRI gjør :)Jeg leser dem heller ikke i papirformat :sjenert:

Helt ok å ikke like gullrekka Tante Brun :klemmer: Nå er det bare noe av gullrekka jeg liker da, slik som Nytt på Nytt :hjerte: jeg ler meg skakk hver gang, herlig!!! og Skavlan er supert! Fryder meg over at han er tilbake!!

Hva liker du å se på da Tante Brun? :)

Skrevet

Freddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hoppe:

Gosjameg - våknet opp til frost her idag :fryser: Alltid like kjekt å skrape ruta på bilen, bilene vår står ute hele året da den gamle garasjen er full av ved og forvandlet til Snoppens snekkerbod :)

Vi har store planer om å rive garasjen og bygge ny carport men det blir ikke med det første.

Hva syns dere om det "nye" KG designet? Jeg syns ikke det bærer preg av så mye nytt egentlig da blåfargen minner meg om flere andre forum. Men liker blått da, så har egentlig ikke så mye imot det :) Heldigvis har de fått flyttet reklamen over på høyre side, igår var det helt ekkelt å lese på forumet da det ikke var midtstilt, kan bli helt skeiv av mindre :fnise:

Har dere forresten sett den eposten om Karius og Baktus som florerer nå?? Ganske så morsom :Hehe:

Da var det offisielt, jeg er forum maniacs :sjenert: Etter å ha begynt med prøving og slike bebisgreier har jeg funnet ørti fjørti forum og like godt registrert meg på de fleste :) Det er jo så gøy med forum! :jepp: Nå spiller jeg aldri PC spill lengre, men bruker tiden på forum istedet :)

Hvilke forum frekventerer dere utenom KG da?

Skrevet (endret)
Hva liker du å se på da Tante Brun? :)

Jeg er en ”dokumentartante” jeg, så jeg ser mye på discovery channel, national geographic og selvfølgelig de vanlige norske kanalene. Så det og en og annen dokusåpe/reality. Når jeg da sier reality så mener jeg ikke Paradise Hotel og sånn, men altså et som tipper over på ting fra det virkelige liv.

Og så krimserier da, type CSI, og britisk krim.

:)

Gosjameg - våknet opp til frost her idag :fryser: Alltid like kjekt å skrape ruta på bilen, bilene vår står ute hele året da den gamle garasjen er full av ved og forvandlet til Snoppens snekkerbod :)

Vi har store planer om å rive garasjen og bygge ny carport men det blir ikke med det første.

Her også var det frost :fryser: Men det er klarvær og det er fint, men siden det er oktober er det val bare å forvente frost :sukk:

Å, men den effektiviteten og innsatsviljen dere utviser så blir nok bygging av carport gjort om ikke så lenge, vil ja anta :nigo:

Hva syns dere om det "nye" KG designet? Jeg syns ikke det bærer preg av så mye nytt egentlig da blåfargen minner meg om flere andre forum. Men liker blått da, så har egentlig ikke så mye imot det :) Heldigvis har de fått flyttet reklamen over på høyre side, igår var det helt ekkelt å lese på forumet da det ikke var midtstilt, kan bli helt skeiv av mindre :fnise:

Vet ikke helt hva jeg synes jeg, men det er vel sikkert fordi det er uvant. Var vel omrokkeringen jeg synes var den største og ”verste” forandringen. Men som sagt, det er mest fordi det er uvant. :forvirret:

Blått er ikke yndlingsfargen min, men det er mange som liker det, og det er vel når jeg tenker meg om en farge i tiden. Har for øvrig skrevet noen ord om det inne hos meg. :)

Da var det offisielt, jeg er forum maniacs :sjenert: Etter å ha begynt med prøving og slike bebisgreier har jeg funnet ørti fjørti forum og like godt registrert meg på de fleste :) Det er jo så gøy med forum! :jepp: Nå spiller jeg aldri PC spill lengre, men bruker tiden på forum istedet :)

Hvilke forum frekventerer dere utenom KG da?

Stort sett bare på KG jeg da. Har registrert meg på feelings.no, men er der sjelden. Har ikke registrert meg noen steder enda ang bebisprøvingen, det har jeg av en eller annen uforklarlig årsak unngått. Vil kanskje ikke for dypt inn i det enda, jeg vet ikke.. :sjenert:

Dessuten har jeg lett for å få dilla, og det har jeg verken tid eller lov til. Da blir det jo aldri tid til studier eller jobbsking... :eeeh: Og jeg bruker da nok tid på KG som det er...:nigo:

God helg berta! :klem:

Endret av -TanteBrun-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...