Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Mocci

Og gratulerer med valget. Jeg kan ikke si jeg jubler sammen med deg, men vi kan vel være venner for det. :)

Synes alikevel det var en del gledelige ting som skjedde i natt. Når det først skulle bli rød/grønt så synes jeg det var bra at AP gikk frem f.eks.

Beveger meg litt på tynn is nå, for jeg prater vanligvis ikke hverken politikk eller relgion med venner. Men virker jo som om du er ei raus jente som tåler at folk er forskjellige.

Er du trøtt i dag? Satt du opp hele natta? Vi kvelda etter partilederdebatten, og det er seint for oss :Gjesp:

Så nå gjelder det å slappe av og sove ut før vi reiser østover til en gjeng med B-mennesker :ler:

Skal bli koselig da. Har ikke sett min søster og famile på et og et halvt år.

Ha en fin dag Mocci :klem:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer med valget. Jeg kan ikke si jeg jubler sammen med deg, men vi kan vel være venner for det. :)

Synes alikevel det var en del gledelige ting som skjedde i natt. Når det først skulle bli rød/grønt så synes jeg det var bra at AP gikk frem f.eks.

Beveger meg litt på tynn is nå, for jeg prater vanligvis ikke hverken politikk eller relgion med venner. Men virker jo som om du er ei raus jente som tåler at folk er forskjellige.

Er du trøtt i dag? Satt du opp hele natta? Vi kvelda etter partilederdebatten, og det er seint for oss :Gjesp:

Klart vi kan være venner selv om vi har ulikt politisk syn, det skulle bare mangle :jepp:

Jeg prøvde hardt å holde ut til partilederdebatten, men måtte bare innse at jeg ikke klarte å holde meg våken.... :sjenert: kubbet i seng litt over midnatt. Jeg er heldigvis ikke altfor trøtt idag, men det hender jo ganske så ofte at jeg ikke legger meg før midnatt til vanlig også :gjeiper:

Hørtes kjempekos ut med tur til familie og venner på Østlandet, håper dere får en herlig tur med fina været :)

Her er ingen jubel å spore. ;)

hehehehehe nei det forstår seg, dere er vel mørkeblå tilhengere der i heimen :) Hvis det er noen trøst så vil jeg tro at sjansen er stor for at de kommer sterkere tilbake om 4 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi kan være venner selv om vi har ulikt politisk syn, det skulle bare mangle :jepp:

Jeg prøvde hardt å holde ut til partilederdebatten, men måtte bare innse at jeg ikke klarte å holde meg våken.... :sjenert: kubbet i seng litt over midnatt. Jeg er heldigvis ikke altfor trøtt idag, men det hender jo ganske så ofte at jeg ikke legger meg før midnatt til vanlig også :gjeiper:

Hørtes kjempekos ut med tur til familie og venner på Østlandet, håper dere får en herlig tur med fina været :)

hehehehehe nei det forstår seg, dere er vel mørkeblå tilhengere der i heimen :) Hvis det er noen trøst så vil jeg tro at sjansen er stor for at de kommer sterkere tilbake om 4 år ;)

Ikke mørkblå, men blå, med en anelse grønt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloisen, god stemning i heimen her da de rødgrønne fortsatt sitter i regjering for 4 nye år :klappe: Yes Im rubbing it in! :fnise:

Ikke så mye på tapetet idag, skal pakke en forsendelse av scrappe/kortlagings utstyr til et søskenbarn av Snoppen. Jeg var vel optimistisk da jeg gikk til innkjøp av en haug med utstyr for mange pæng, bombesikker på at jeg kom til lage masse kort......så feil kan man ta :ler2: Jeg prøvde meg på et eller to kort og ga til slutt opp, jeg er rett og slett ikke kreativ nok for slikt :rodme: Jeg har også en lei tendens til å gi opp hvis jeg ikke får til noe med perfekt resultat første gang......

Med høsten har tv tittingen tatt seg opp betraktelig ;)

På tv ikveld:

Dalgliesh (NRK1)

Greys Anantomy (TV2)

The L word (TV3)

hmmm hvor har the Rachel Zoe show tatt veien.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mørkblå, men blå, med en anelse grønt. ;)

Sorry sorry sorry, ikke meningen å "stemple" dere som mørkeblå :flau: snakk om å tråkke i salaten....

Uansett veldig positivt med blått med innslag av grønt :jepp:

Jeg har ikke så mye til overs for de mørkeblå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så oppgitt over politikere *fres*

Greit nok at Sponheim ikke har vært min favorittpolitiker men syns allikevel det er virkelig synd for Venstre som parti at han må gå av.

Men den politikerforakten som Carl I Hagen utviser er direkte usmakelig!! :kjempesinna: Siv Jensen har da litt folkeskikk tross alt, men de er av samme ulla.....Jeg har virkelig ikke mye til overs for de mørkeblå, makan altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye politikk på gang ;) Skal la være å kommentere noe om det jeg, har så lite peiling på politikk at jeg hadde vært på tynn is med en gang :fnise:

Grattis med ny telefon forresten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere jeg.

Synes egentlig generelt sett at de fleste politikerne er mer opptatt av å drite ut de andre enn å snakke sin egen sak. Uttalelsene til Carl I er jo helt usmakelig, men jeg forventer ærlig talt ikke alt for mye fra den kanten..... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...