Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:trist: Veldig leit å lese om dette her, mocci! Har ikke så mange trøstens ord å komme med dessverre, men tenker på deg! Bra det går bedre og bedre med deg! :klem:

Du kan få de kilone du mangler av meg :ler:

Av meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme hit på oppfeiting :jepp:

Betasuppe og kake i kjøleskapet ! (det spises ikke mye kake her i huset)

Ja takk til fetekur, bring it on :ler2: Nå er jeg ikke rare kakemomsen men snacks og smågodt går ned på høykant ;)

:vinke: Mocci

Så godt å høre at du føler deg bedre. Og du: Du kan få de kilone du mangler av meg :ler:

Se så, da tar jeg litt av både deg og Ansjoni - vips 3 kg tyngre :fnise:

Operasjon fetekur igang - wienerbrød og sjokolade, sper på med ostepop senere ikveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings :vinke:

Jeg er så trøøøøøøøøøøøtt.... :Gjesp: Satt oppe og så på Dalgliesh igår, skikkelig morsomt å se igjen påskekrimmen fra 80 tallet :) Husker jeg syns det var utrolig scary med Dalgliesh :) Ofte fikk jeg ikke lov til å se det heller, mine foreldre var ganske så strenge, fikk jo ikke se Dynastiet eller Nord og Sør heller :sur: God forbid :roll:

Man kan si at jeg har tatt det igjen i ettertid :nigo: , Dynastiet (dynestyret) er jo reneste barnetv i forhold til dagens såpeserier.

Vi fikk også spisestuestolene igår, deilig med fullverdig stue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nye spisestuestoler! :hoppe:

Hva har dere kjøpt?

Ellers, ha en strålende onsdag! (Jeg måtte sjekke hvilken dag det er, og trodde det var tirsdag først, men neida, det er allerede blitt onsdag!! :dåne: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god og stor :klem: til deg ;) Jeg håper på at dere vil fortsette og prøve, selvom det kan være tøft.

PS: Du kan få noen ekstra kilo av meg også :fnise:

Ha en strålende dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøøøøøøøøøøøtt.... :Gjesp: Satt oppe og så på Dalgliesh igår, skikkelig morsomt å se igjen påskekrimmen fra 80 tallet :) Husker jeg syns det var utrolig scary med Dalgliesh :) Ofte fikk jeg ikke lov til å se det heller, mine foreldre var ganske så strenge, fikk jo ikke se Dynastiet eller Nord og Sør heller :sur: God forbid :roll:

Man kan si at jeg har tatt det igjen i ettertid :nigo: , Dynastiet (dynestyret) er jo reneste barnetv i forhold til dagens såpeserier.

Vi fikk også spisestuestolene igår, deilig med fullverdig stue :)

Dalgliesh? Hvor? Hvilken kanal? Elsket også denne krimmen :)

Dynastiet og alle de andre seriene og såpene falt jeg av ganske fort. Jeg følte meg rett og slett bundet! :sjenert: Å være avhengig av å komme meg hjem til faste tidspunkt og ikke minst å huske på det var ikke noe for meg. Sånn er det fremdeles. Har blitt verre egentlig..... Har til dags dato ikke sett en eneste episode av Frustrerte Fruer f.eks.

Men påskekrimmen den gang var jo et must :) Ellers liker jeg engelsk krim bedre enn amemrikansk. Vel, CSI er jo ikke så dumt da, men det glemmer jeg nesten hele tiden... ;)

Grabbis med nye spisestuestoler :) Skjønner deg på det du sier om fullverdig stue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye spisestuestoler! :hoppe:

Hva har dere kjøpt?

Vi har kjøpt spisestuestoler fra merket Boconcept som de har på Skeidar. Spisestuebordet er også fra Boconcept og da det var tilbud på noen stoler her i sommer så slo vil til (opprinnelig kostet hver stol 2000kr) men tilbudspris ble 1500kr :) Kanskje ikke verdens beste tilbud men det ble da noen lapper spart, kjøpte 6 stoler.

Innom med en god og stor :klem: til deg ;) Jeg håper på at dere vil fortsette og prøve, selvom det kan være tøft.

PS: Du kan få noen ekstra kilo av meg også :fnise:

Ja vil skal fortsette å prøve, jeg må bare få igjen TR først.......det kan visst ta alt mellom 6-8 uker....... :tristbla: så leeeenge å vente....

Jaaa flere kilo mottas med glede :)

Dalgliesh? Hvor? Hvilken kanal? Elsket også denne krimmen :)

Dynastiet og alle de andre seriene og såpene falt jeg av ganske fort. Jeg følte meg rett og slett bundet! :sjenert: Å være avhengig av å komme meg hjem til faste tidspunkt og ikke minst å huske på det var ikke noe for meg. Sånn er det fremdeles. Har blitt verre egentlig..... Har til dags dato ikke sett en eneste episode av Frustrerte Fruer f.eks.

Men påskekrimmen den gang var jo et must :)

Dalgliesh går på NRK1 kl 23.15 fra tirs - ons - tors hver uke.

Hehehe ikkeno problem å være serieavhengig når man har dekoder med opptaksmuligheter :hjerte: Det er et must for meg!!

Jeg foretrekker også engelsk krim foran amerikansk, min favorittserie en inspector Lynlye ( the Lynley mysteries).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at mission fetekur har gitt resultater - mangler bare et par kg for matchvekt nå, har lagt på meg 2 kg allerede :hoppe: Tror jeg må være den eneste som er GLAD for å legge på seg :nigo:

Igår ble det en liten shoppingrunde, men først på Trafikkstasjonen for å bestille nytt førerkort, tror dere ikke jeg har klart å somle vekk førerkortet mitt :rodme: Jeg fikk et midlertidig kjørebevis som jeg må ha i en mnd før jeg kan bestille nytt sertifikat.

Tilbake til shopping ja - kjøpte to par sengetrekk, et i flanell som skal bli godt og varmt på vinterstid. Det ble også kjøpt lyng til pottene ute, utrolig hvor mange farger man kan få lyng i, kjøpte faktisk en gul og en blå i tillegg til noen standard rosa. Det er på tide å bytte ut de slitte sommerblomstene med litt lyng, det er så fint på denne årstiden.

Bok ble det også på meg - Øya av Victoria Hislop, har hørt så mye bra om denne. Jeg har tenkt til å alternere mellom "seriøs" litteratur og kioskseriene, til nå har det blitt litt for mye kioskserier....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har lagt på deg 2 kg, når du trenger det :Nikke: Men du har kanskje rett i at det ikke er så mange som er glad for at de legger på seg :ler:

Selv om jeg vet om de som sliter med det også. Hadde en kollega og hun var som en spiker. Gjorde alt for å legge på seg. Hun spiste som en hest, spiste snop og kaker, drakk masse fløte o.s.v, men la ikke på seg et gram.

Så du har også kjøpt Øya nå. Har ikke fått den ennå, men gleder meg til den kommer.

Egentlig synes jeg serieromaner har fått alt for mye negativ omtale jeg da. Synes de har mye mer å gi enn enkelte later til å tro.

Men jeg liker jo å lese mye annet også, og nå skryter alle av denne boka, samt bøkene til Stig Larson, så jeg bestemte meg for at jeg skulle lese de.

Så da blir det tjukke bøker på dagtid når jeg sitter og leser, og en seriebok når jeg har lagt meg. Elsker å lese på senga :jepp:

Ha en fin fredag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med shopping da, tenkte jeg selv skulle unne meg litt shopping i helgen. Flanell sengetøy er vidunderlig på vinterstid, bruker ikke noe annet da jeg :)

Så bra at du nærmer deg trivselsvekten, viktig å trives og ha det bra. :)

Ønsker deg en knall helg, Mocci! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk vær ute idag, masse :sol: :sol: :sol: :sol: så dagen har vi tilbrakt ute, jeg med planting av lyng og ellers opprydning i utepottene mens Snoppen snekrer lèvegg til terassen. Vi har også besøk av svigerinna mi som har full shainings på bilen sin med polering og det hele.

Igår var vi på utstilling med Bullefrøken :hund: gikk ikke veien igår heller :sukk: , men det var da sosialt :skravle: med masse kjentfolk da det var raseklubben som holdt utstilling for sine medlemmer.

Vi leide forresten filmer igår, kjempekos på en lørdagskveld syns nå jeg, vi så "Menn som hater kvinner" og " Max Manus", veldig bra begge to, anbefales :jepp:

Den eneste jeg syns var litt kjedelig var at jeg har lest alle bøkene i Stieg Larson triologien og kjente jo til hele handlingen i filmen...... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten påminnelse: Husk å stemme i dag jenter! :tommelsmil:

En liten heiagjeng her for :duskedame: *go greeeeeeeeenreeeeed* :duskedame:

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halv 10 var Ulvemannen og jeg på plass og gjorde vår borgerplikt. :hoppe: Han har ferie denne uka, og natt til torsdag drar vi østover.

I kveld blir det valgvake her i Ulvehuset. Spennende :hoppe:

Ha en fin dag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...