Gå til innhold

Singel

Lenestol

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg vil bare erklære min tilbakekomst til Singelforumet etter 1,5 år.

Vi ble enige om å avslutte forholdet tidligere i kveld. Har skrantet et halvt års tid, så det kom ikke som noe sjokk. Allikevel er det ganske sårt. Ingen å ta hensyn til når en skal planlegge dagen. Ingen å kose med. Ingen som bare er DIN.

MEN..litt self-pep-talk.. jeg er ei ganske ok jente. Tror ting ordner seg. Og at jeg - om ikke neste måned - men om en stund finner en som er meant to be for meg.

Bak skyene er himmelen alltid blå.

Ting ordner seg for snille jenter.

Takk, måtte bare få det ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben :5:

Jeg havnet også nettopp her etter 1,5 års forhold. Bittersøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre

Vel, selv er jeg ny her. Ute av et forhold som varte i 5,5 år, og jeg og håper selvfølgelig å finne en som passer ordentlig for meg. :sjenert:

Endret av Fropessor Snurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Ikke gi opp håpet hvis det skulle gå over et par år før dere møter noen nye da. Jeg har vært singel 4,5 år, men nå tror jeg nok det nærmer seg at jeg møter noen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet hvis det skulle gå over et par år før dere møter noen nye da. Jeg har vært singel 4,5 år, men nå tror jeg nok det nærmer seg at jeg møter noen snart :)

Helt enig! Har vært singel i over 2 år nå.. Syns det var helt forferdelig i begynnelsen, men jeg har faktisk hatt 2 fantastiske år hvor jeg har opplevd ting jeg aldri ville ha opplevd i et forhold. Tror alle har godt av å være singel en periode av livet sitt og "bare tenke på seg selv" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i ca 10 mnd. Var sammen med henne i 5 år men det var rimelig "dødt" på slutten, så da hun kom og sa det var slutt i fjor sommer kom det ikke som noen overraskelse på meg, og jeg forstod at det var det eneste riktige.

Uheldigvis på grunn av boligkrisen i høst var vi nødt til å dele leilighet i et halvt år før den ble solgt og jeg fikk flytta ut. Men vi gode venner hele perioden og bodde på hvert vårt soverom, selv om det var litt spesielt. Til slutt skiltes som venner, men snakker ikke så veldig mye sammen mer.

Men jeg trives godt som singel, selv om jeg av og til har en flørt eller noe "på gang". Jeg er av typen som tar tingene litt som de kommer - finner jeg ei som alt klaffer med så er jeg ikke i veien for noe seriøst forhold. Men det å få seg fast kjæreste igjen er inne noe jeg akkurat jager etter å komme meg inn i så raskt det lar seg gjøre. Kanskje heller tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for "sympatierklæringer", setter veldig pris på det!:)

Ja, tror det er viktig å ikke stresse med å komme ut på markedet med en gang. Ting skjer når de skjer.:) Og så er det viktig å se det positive i den situasjonen man er i nå. :)

Det er ofte litt pyton og stressende med en gang man havner i singeltilværelsen (iallefall for meg...), men men når det bare får gå en stund, så finner man seg til rette med der man er.:)

Så tror det går bra jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært singel etter et forhold som varte i litt over 1 år men kjenner jeg savner å ha ei jente å være glad i. Er egentlig drittlei èngangsgreier og den greia der..

Snille jenter kommer til himmelen vettu, slemme jenter kommer dit de selv vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Her har en ufrivillig vert i mange mange år, mens siste to år har vert et bevisst valg. Som singel kan en leve sitt liv på sine egne premisser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...