Gå til innhold

Tankespinn II

Ellevill

Anbefalte innlegg

Et søsken har vært hos legen i dag med plager som ikke ville gi seg. Veldig bekymret lege, det ble umiddelbart tatt flere biopsier, henvisninger videre....

Jeg blir dessuten mer og mer overbevist om at en av foreldrene mine er alvorlig syk. Ytterligere forsterket overbevisning i helgen. Men denne vil ikke innrømme det for oss, kanskje heller ikke for seg selv.

Jeg kjenner jeg blir helt kvalm. :sukk:

Jeg håper alt viser seg å gå bra og at jeg krisemaksimerer.

Og jeg har fått enda en påminnelse av viktigheten av å tilbringe positiv tid sammen. Fortsette å blir kjent, se hverandre, være gode mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet til kl 3 i natt, litt slitsom møtedag på jobb og nå har jeg akkurat åpnet eksamenen som ble sendt elektronisk i dag. Tror sistnevnte skal gå greit, det er ikke akkurat rakettforskning, men jeg strekker meg etter sist eksamensresultat, og sjansen er nok stor for å bli skuffet i så måte.

Mest lyst til å legge meg på sofaen, men orker ikke tankespinn i horisontal stilling. Planter isteden noen blomster og gjør rent. Så kanskje disponere eksamenen litt, ringe foreldrene mine og fortelle at de er suverene og så se på Frustrerte fruer.

Kjenner jeg er helt på gråten.

Men det hjelper vel ikke, så vidt jeg vet.

Tror forresten jeg omrokkerer og ringer foreldrene mine først. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det det er! Skikkelig dumt og fælt. Og det hele ganger to! :klem:

Og vi skrev hos hverandre på likt!

Hva er oddsen, lizzm?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så rart. :)

I går da vi kjørte hjem fra sørlandet fikk jeg en tekstmelding hvor det sto "Se bak dere". Og bak oss kjørte bestevenninnen til pøbelprinsessen og familien hennes. Hva er oddsen for det, liksom? Vi fikk en hyggelig ispause sammen før vi kjørte videre hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er ikke så stor.

Jeg har også opplevd et par slike rare ting. Man blir helt "Næmmen... Næmmen... Næh... Er det deg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Usj, jeg synes at foreldre, søsken og alle andre man bryr seg om skal holde seg friske til evig tid! Liker ikke slikt...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. håper det går bra med søsken og foreldre. Selv har jeg hatt moren min på sykehuset i pinsen. Det var ikke bare moro.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal skrive til deg Ellevill. Ord blir så fattige når venner har det vondt. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en skikkelig god klem. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulippa

I natt lå jeg våken til klokka halv fire og laget liste i hodet; hva om jeg var Askepott og fikk oppfylt tre ønsker? Ønske nr. én framstår som krystallklart; at nærmeste familie (og en selv) alle skal få leve til de er nærmere 100, friske i kropp og hode. Hvem tenkte slik for ti-femten år siden? Jo, selvfølgelig var det et ønske da også, men først nå kjenner man langt inn i margen at man faktisk mener det noe så veldig... Egne barn og foreldre som ikke lenger er ungdommer, samt at man stadig oftere er vitne til hva mange gjennomgår. Håper det ordner seg med familiehelsa. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Ellevill, veldig lei meg for det jeg leser her. Men du har i allefall evnen til å se og verdsette folkene rundt deg og det er verdt en hel masse når ting butter. Håper vi får oss en tur snart! Og ang det å bumpe borti, så opplevde jeg å treffe igjen noen jeg har savnet og tenkt på i femten år, her forleden. Ante ikke navn og hadde kun vage opplysninger å søke på nett med. Har prøvd å spore opp vedkommende i alle disse årene og plutselig lyktes det! Og det var en vellykket reunion og. Sånt gjør meg litt lykkelig, hadde gitt opp håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, søte Ellevill. :klem: Jeg har ikke vært her på lenge. Godt at nifse lyder i huset er oppklart (selv om det var en disgusting grunn), men ikke noe godt å lese om familiemedlemmer som kan være syke. :troest: Det er jo også en ekstra byrde når ting skal forties og ikke deles. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen! :hjerte::klem::hjerte:

Er så hektsik for tiden at i natt holdt jeg på å klikke. Så klokka 01.30 tappet jeg i badekaret og tok skikkelig kropps-scrubb og alskens. Gjør det der alt for sjelden. Sjuske :fnise:. La meg så i nyluftet og rent sengetøy. Oh Lykke. Lykken var ikke like til å ta og føle på da klokka ringte 3,5 timer senere.

Litt trøtt utover dagen, særlig etter mange timer med prøveforelesning + 2, 5 timers disputas (ikke min nei, men det trodde vel ingen :hoho:). På slutten sov jeg faktisk. Jeg håper ikke jeg snorket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulippa

Du håper det, ja. :fnise:

Ferie snart, Ellevill? Det tror jeg du trenger. Uke på uke uten noe må og bør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du håper det, ja. :fnise:

Ja det hadde jeg og unt henne. Dessverre er det vel slik at ferie fra jobben betyr andre "må'er og bør'er" som hun pålegger seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja...

Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette....

Eller OK...

Jeg tror jeg DÆVVER!!!!

Eller DÅNER, kanskje.

:fnise:

Verden er gått av hengslene og jeg føler meg - bokstavlig talt - svimmel.

Hva annet kan man gjøre når man etter å ha sittet murt inne i flere år, plutselig blir beilet til igjen????

Det er bare helt :ler: hele greia.

Og beklager om jeg virker fjollete akkurat nå.

Jeg ER det.

*tror jeg er litt sliten og ute av vater*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde jeg og unt henne. Dessverre er det vel slik at ferie fra jobben betyr andre "må'er og bør'er" som hun pålegger seg :(

Takk for det :hjerte:, men jeg er veldig flink til å måtte og burde ligge i sofaen, for eksempel. :nigo:

Ferien i år blir litt kort, litt oppstykket, men ganske billig og masse sammen med ungene mine og min nærmeste familie. :hjerte:

Jeg digger ungene mine!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...