Gå til innhold

Tankespinn II

Ellevill

Anbefalte innlegg

Gjør gjerne noe, jeg altså.

Har det ikke så ille at jeg sitter alene om kvelden og dunker hodet i veggen.

Eller litt.

Noen ganger.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg er ikke der nå.

Jeg er på jobb...

Har du fortsatt ditt gamle nummer?

I så fall kan jeg ringe deg i kveld eller du ringer meg.

Jeg er vel hjemme etter 18.00 en gang - for å hive meg over skurefille og snøskuffe. Ikkeutsetteikkeutsetteikkeutsette. Det hadde vært så deilig om mesteparten hadde vært gjort til i morgen.

Fortsatt gammelt nummer ja :)

Sikkert lurt å slette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er to brukere på dette forumet som rett og slett virker syke. De er så utrolig svart/hvitt i tankegangen og opphøyer seg selv til et eller annet orakel.

Den ene er hele tiden messende til det kjedsommelige, fullstendig kjørt fast i et eneste spor og er overbærende/nedlatende "tålmodig". Den andre viser flere personligheter (noe jeg synes er skummelt på den måten han gjør det) og har et hat i seg som jeg er glad ikke jeg behøver å forholde meg til annet enn her på anonymt vis på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de er begge menn? :lur:

Det er jo flere å ta av, men jeg tror jeg aner hvem du mener selv om jeg knapt beveger meg i forumet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de er begge menn? :lur:

Det er jo flere å ta av, men jeg tror jeg aner hvem du mener selv om jeg knapt beveger meg i forumet lenger.

:jepp: Me 2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! :hallo: Takk, alt bra etter forholdene, men jeg er litt tom i hodet for tiden. Og ikke helt i form.

I dag har jeg hatt så hodepine og vært så kvalm at jeg har måtte gjøre mitt beste for å overdøve den messende stemmen i hodet som har sagt "dra hjem, dra hjem, dra hjem" (og tidligere i dag "ikke dra på jobb").

Men neida, jeg skal jo vise at jeg er Samvittighetsfull og Effektiv Medarbeider, så her har det vært kurs nesten hele dagen og deretter skal jeg jobbe til sent på kveld for å ta igjen tapt jobbetid som gikk med til kurset, før jeg skal møte min store helt for tiden :hjerte:. Alternativ løsning var å gå å legge seg litt i baksete på iskald bil med bare en jakke over meg. Brrrr! Men til tross for kulde og laber komfort, sov jeg en time og det har sannsynligvis reddet forstanden min, for nå føler jeg meg litt mindre sjøsyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tulippa
Hei damer! :hallo: Takk, alt bra etter forholdene, men jeg er litt tom i hodet for tiden. Og ikke helt i form.

I dag har jeg hatt så hodepine og vært så kvalm at jeg har måtte gjøre mitt beste for å overdøve den messende stemmen i hodet som har sagt "dra hjem, dra hjem, dra hjem" (og tidligere i dag "ikke dra på jobb").

Men neida, jeg skal jo vise at jeg er Samvittighetsfull og Effektiv Medarbeider, så her har det vært kurs nesten hele dagen og deretter skal jeg jobbe til sent på kveld for å ta igjen tapt jobbetid som gikk med til kurset, før jeg skal møte min store helt for tiden :hjerte:. Alternativ løsning var å gå å legge seg litt i baksete på iskald bil med bare en jakke over meg. Brrrr! Men til tross for kulde og laber komfort, sov jeg en time og det har sannsynligvis reddet forstanden min, for nå føler jeg meg litt mindre sjøsyk.

Høh?

Detersnartsommerferiedetersnartsommerferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh?

Detersnartsommerferiedetersnartsommerferie

Hør! Hør!

Jeg gleder meg til sommer, jeg også.

Og når det gjelder helter og slikt, så finnes jeg overhodet ikke nysgjerrig. *jugekors*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store helt vet ikke at jeg eksisterer, og han kommer i alle fall ikke til å ha noen særlig relevans til min sommerferie.

Nei, ingen date, men foredrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Min store helt vet ikke at jeg eksisterer, og han kommer i alle fall ikke til å ha noen særlig relevans til min sommerferie.

Nei, ingen date, men foredrag.

Filler'n, da. :sur: Jeg hadde håpet det var skikkelig feel-good-, godt for kropp og sjel-, kjernekarindusert løøøøv, jeg. Hadde ikke det vært fin avveksling til gråsørpete, triste februardager? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er helt avvent menn, serru.

Vil ikke ha noen om jeg så får de hivd etter meg.

:snurt:

Så det er ikke akkurat mye romantikk og sitringer i så måte å lese om i denne bokji.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill - du gikk ikke og la deg i bilen? Hva er galt med å sove på kontoret?

Flott han helten din, både å se på og ikke minst innholdsmessig :) Så herlig at sånne som han kan bli helter og kjendiser og, han har i allefall noe mer å fare med enn at han har vært dritings i Big Brotherhuset eller sunget falskt i Idol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er helt avvent menn, serru.

Vil ikke ha noen om jeg så får de hivd etter meg.

:snurt:

Så det er ikke akkurat mye romantikk og sitringer i så måte å lese om i denne bokji.

:sukk:

OK.

Jeg skulle faktisk alvorlig ha revurdert dette utsagnet hvis det hadde eksistert flere som "helten". Enda litt salig etter i går.

Neida, ikke så salig.

Men han er virkelig både flink til å formidle og er smart. Når han i tilegg er ekstremt morsom og stadig krydret med enmannsrollespill og morsommer historier, ble det god stemning. Utseendet er jo dessuten en bonus!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...