Gå til innhold

Tankespinn II

Ellevill

Anbefalte innlegg

Bare barna?

Neida, skjønner at det ikke er en mulighet. Barna dine er jo mye sammen med familien din har jeg inntrykk av, så kanskje du bare skal nyte å være voksen uten ansvar for barn i familieselskap?

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er litt vanskelig med bare barna, av diverse grunner.

I morgen kommer to søskenbarn som de ikke ser så mye, derfor jeg hadde lyst de skulle bli med.

Og så synes jeg det er viktig for dem å se at pappa ikke blir inkludert, men på den annen side tror jeg ikke den tanken streifer dem, han er jo stadig hos mine foreldre i anledning bursdager, barnas hobby osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får det best med deg selv om du ber med deg hele gjengen? Uansett så får du nok et kjempetrivelig selskap, du har en flott familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin! :enig:

Æsj, vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

For min del er det egentlig det samme om han kommer, men jeg vet han kan være til irritasjon... Jeg vil jo på en måte ikke alltid komme drassende på irritasjonsmomentet heller.

På en annen side er jo familien min veldig inkluderende, så det er mulig dette er problemer i mitt hode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gjøre det som vil gi DEEEEEEEEEEEEEEEEG en best mulig kveld? Sånn for en gangs skyld?

Blir du sittende og irritere deg eller på ank for om noen andre irriterer seg? Og blir den følelsen i såfall oppveid av det positive ved at du har med deg barna?

Tenk på deg selv du nå, du trenger ikke ALLTID ta ansvar for alles ve og vel. Du kan ta fri 3. juledag vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste liten ble det til at eks og barn er invitert. Han hørtes glad ut og barna vet jeg vil, så jeg tror det ble beste alternativ.

Ellers hisser jeg meg opp i forumet. Men jeg hakke tid til detta, skal male, jo.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk følgende PM i dag:

Hei.

Liker du å tisse på deg, i truse, jeans o.l?

Jeg synes det er en synnsykt deilig følelse Happy.gif

Ta kontakt så kan vi diskutere dette...Jeg liker det veldig godt.

Hilsen hyggelig gutt.

Øh... Nei takk.

En hyggelig formulering, og ikke noe galt om de som liker dette.

Men for meg er det like aktuelt som at jeg skulle synes det er digg å spise suppe mens jeg henger etter føttene fra lysekrona. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk følgende PM i dag:

Hei.

Liker du å tisse på deg, i truse, jeans o.l?

Jeg synes det er en synnsykt deilig følelse Happy.gif

Ta kontakt så kan vi diskutere dette...Jeg liker det veldig godt.

Hilsen hyggelig gutt.

Øh... Nei takk.

En hyggelig formulering, og ikke noe galt om de som liker dette.

Men for meg er det like aktuelt som at jeg skulle synes det er digg å spise suppe mens jeg henger etter føttene fra lysekrona. Eller noe sånt.

:skratte:

Takk!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg mener ikke å gjøre narr altså, og jeg tror ikke denne PMen var spesielt til meg, men jeg skrev et innlegg i en slik tissetråd for noen dager siden, så han har sikkert sendt en PM til alle som var innom der som registrert bruker.

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Ellevill :duskedame::duskedame::duskedame:

Håper 2010 bringer deg alt du ønsker det skal bringe :)

Tusen takk, og det samme til deg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Geriljabroderi er tingen! (men det er visstnok to damer som skal ta patent på termen "geriljabroderi" så vi andre får kalle det noe annet).

Lekker måte å uttrykke seg på er det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...