Skravla Skrevet 20. november 2009 #561 Del Skrevet 20. november 2009 Så herlig med overraskelse i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. november 2009 #562 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Vi vil vite hva du fikk, si at hun kan si det, Alheli!! (stjal den remsa, da. Den var så fin) Endret 20. november 2009 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. november 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 20. november 2009 Vi vil vite hva du fikk, si at hun kan si det, Alheli!! (stjal den remsa, da. Den var så fin) Fin, ja! Jeg kan sikkert si det? Jeg fikk På vegne av venner av Kristopher Schau. Den hadde jeg lyst til å lese! Og boken er en vakker liten sak, men valmuer på omslaget. Det ser ut som en bok som du finner i bokhyllen til besteforeldrene dine. I it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. november 2009 #564 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg fikk På vegne av venner av Kristopher Schau. Den hadde jeg lyst til å lese! Og boken er en vakker liten sak, men valmuer på omslaget. Det ser ut som en bok som du finner i bokhyllen til besteforeldrene dine. I it. Huh? Kristopher Schau, valmuer og bokhyllen til besteforeldrene mine? Ord vanligvis ikke i samme setning? Veldig nysgjerrig, må definitivt sjekke ut dette Nå ser jeg på LA-ink, lenge siden sist. Akkura en fyr som fikk tatovert på en zombie-kokk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 21. november 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 21. november 2009 Her kan du lese om den og se bokomslaget. Jeg har lest den ut nå, den var veldig fin. Sympatisk, ærlig og til ettertanke. Hurra for Cristopher!!! Og hurra for Alheli!! Jeg har ikke sett noe særlig Ink-serien (for de er i forskjellige byer, eller?), men må derimot alltid få med meg Graham Norton på fredagskveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 21. november 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 21. november 2009 Hvordan ser forresten en Zombie-kokk ut?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 21. november 2009 #567 Del Skrevet 21. november 2009 Så utrolig hyggelig med bokpakke i posten. Snille Alheli! Ble litt forelska i Kristoffer Schau i går jeg. Ah, for en kjekkas. Men teite Skavlan klarte ikke å få til en interessant samtale om emnet, det ble bare vada om praktiske ting som kister og prester, når man heller kunne gått i dybden om livet og døden osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 21. november 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 21. november 2009 Så utrolig hyggelig med bokpakke i posten. Snille Alheli! Ble litt forelska i Kristoffer Schau i går jeg. Ah, for en kjekkas. Men teite Skavlan klarte ikke å få til en interessant samtale om emnet, det ble bare vada om praktiske ting som kister og prester, når man heller kunne gått i dybden om livet og døden osv. Vi hadde en diskusjon om ham på jobben en dag (CS) og da syntes alle at han var ekkel. Da jeg synes at han varbåde kjekk og dessuten hadde laget en del fine program (eks 7 dødssynder), så de på meg som om jeg var gal. En trakk frem at det var så kult når han ble lurt med skjult kamera (av dattera til Kaptein Sabeltann). Så du det? Da ble jeg nesten sur, jeg sa det syntes jeg var nedrig, dette var stygt gjort. Og jeg synes også da at CS oppførte seg veldig sympatisk (på skjult kamera, altså). Da var det ei som sa at han fortjente det, han som alltid dreit ut alle andre. Men det gjør han da ikke? Jeg tror aldri jeg har hørt han gjøre narr av andre, i alle fall ikke enkeltpersonrr. Han bruker jo mer seg selv. Jeg synes han gjorde en fin figur på Skavlan, selv om han er mer veltalende i boka... Og jepsi pepsi, han er kjekk. Høy og mandig, morsom og smart - da er det meste gjort. Skavlan byr meg mer og mer i mot. Jeg synes det er skitdårlig! Skavlan i seg selv er grei no, men programmets form og innhold... Æsj, nei, og alle intervjuer blir så fjåsete og overfladiske. Beklager usammenhengende innlegg, lager mat samtidig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 21. november 2009 #569 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Må bare si meg enig med Ellevill om Kristopher Schau. Morsom, intelligent og sympatisk mann! (Selv om noe av det han gjør er i overkant ekkelt av og til. ) (Må også bare legge til at første gang jeg og mannen kysset var på Hurra Torpedo-konsert, av alle ting! ) Endret 21. november 2009 av Gåsemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. november 2009 #570 Del Skrevet 21. november 2009 Hvordan ser forresten en Zombie-kokk ut?? :klø:Tja, han var vel grønn-blå i hudfargen og kappet av sin egen arm i stedet for fisken som hoppet unna... ellers så han vel ut som en hvilkensomhelst kokk. Liker også Schau, selv om jeg ikke har sett så mange av programmene hans. Har heller ikke sett ham gjøre noe særlig narr av noen som helst? Så du har mange med deg, og mot de derre på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. november 2009 #571 Del Skrevet 21. november 2009 I hvert fall hvis man teller "en, to, mange..." Men vi snakker _sikkert_ på vegne av flere altså. Det gjør jo alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. november 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Må bare si meg enig med Ellevill om Kristopher Schau. Morsom, intelligent og sympatisk mann! (Selv om noe av det han gjør er i overkant ekkelt av og til. ) Som å steke og spise sin egen føflekk freksempel. (Må også bare legge til at første gang jeg og mannen kysset var på Hurra Torpedo-konsert, av alle ting! ) HURRA! Endret 22. november 2009 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. november 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 22. november 2009 I hvert fall hvis man teller "en, to, mange..." Men vi snakker _sikkert_ på vegne av flere altså. Det gjør jo alle. Ja, det er klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 22. november 2009 Forfatter #574 Del Skrevet 22. november 2009 Oush, angrer i dag på at jeg var så usannsynlig grådig når jeg spiste salat i går. For ellers hadde jeg hatt salat igjen enda. Koselig og fetende besøk av Kosemose i går!! Vi så bla. film, men for å være ærlig, tror jeg ikke jeg så på mer enn 10 minutter av filmen totalt... ----- Til tross for besøk, vimsing rundt på gårdsplassen og en tur ut i garasjen for å vise frem mine graffiti-kunstverk, befinner jeg meg fremeles i morgenkåpe, med håret til alle kanter og uten sminke. Det med at jeg ikke har sminke tror jeg er det mest overaskende.... Nå skal jeg sette på lydbok, og ta for meg underetasjen. Male, sette opp lister og rydde, rydde, rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. november 2009 #575 Del Skrevet 22. november 2009 *står fram som Schau-fan* Han var fin på Skavlan fredag. Den boka vil jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 23. november 2009 #576 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Because you're worth it. Og nå har det vel strengt tatt gått mer post den andre veien, da, det kan jo sies, selv om jeg ikke driver bokholderi her... Jeg la meg forresten gresselig tidlig i går, tror jeg sov klokka 23. Og jeg kan fortelle deg: Det er oppskrytt. Det hjelper ikke. Jeg har aldri vært trøttere enn i dag. Tror jeg går tilbake til sengetid 01, jeg. Tidligst. Endret 23. november 2009 av Alhelí Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. desember 2009 #577 Del Skrevet 4. desember 2009 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 4. desember 2009 Tusen takk! God helg tilbake! Løøøøøper fra kontoret nå. Handle mat + bursdagsgave + (tro det eller ei) skal innom IKEA Rydde Vaske Bytte på senger Vaske klær Lage mat (forrett + bechamelbase + salat + "sette" sammen 3 x lasagne) Hente venninne Dekke bordet Stelle meg Gjestene kommer Sannsynligvis kan hele listen snus på hodet! Gjestene kommer før jeg er ferdig med noe som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. desember 2009 #579 Del Skrevet 4. desember 2009 Kos deg med gjester i kveld. Du rekker nok det du må rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 4. desember 2009 #580 Del Skrevet 4. desember 2009 Oj, lasagnen, ja! Den hadde jeg nesten glemt, jeg! *iler til kjøleskapet* Ha en strålende aften. Jeg venter til i morgen med å gratulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå