Gjest Dallandra Skrevet 2. november 2009 #461 Del Skrevet 2. november 2009 Æsj. Hvordan er mulighetene for å få noe nærmere hjemmet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. november 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skal kjøpe nye skrivebord til barna. Tenkte først jeg skulle få en Kul Kis til å lage noe grafitti-greier på et gammelt (event nytt) skrivebord, men motet sviktet litt etter å ha rotet rundt på graffiti.no osv. (Bm: Søker snill graffiti-utøver som ikke kaller politiet purk og klipper seg gjennom gjerder for å tagge ned hele togsett - og er stolt av det). Nytt prosjekt: Kjøpe billig skrivebordsplate på IKEA. Event male denne. Og deretter sette på noe herfra: http://www.happylines.no/kidz.html. Og så lakke over med gulvlakk. Kuli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. november 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 2. november 2009 Æsj. Hvordan er mulighetene for å få noe nærmere hjemmet da? Jeg vet ikke. Jeg skal begynne å titte allerede nå. Drømmen hadde jo å fått noe i nærheten og med litt kortere reisevei. Jeg har de siste 10 årene hatt reisevei t/r jobb på minst 80 minutter (kortere tid med effektiv kjøring, men det er jo ikke det hele veien i rushtiden, desverre). Så jeg er forsåvidt vant til å reise et stykke, men nå synes jeg det blir drøyt. Siden jeg ikke har mistet jobben, har jeg jo ikke dårlig tid, så jeg begynner å lete nå. Men æsj, ja! Har ikke lyst. Trivdes så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 2. november 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 2. november 2009 Og så skal jeg kjøpe meg dørskilt herfra: www.dorskilt.com Jeg synes nemlig det er skikkelig lurt og fint og naturrlig å bruke penger på både det ene og det andre for tiden, som egentlig ikke er nødvendig. Særlig tatt i betraktning at jeg faktisk må pante flasker for å kjøpe oppvaskmiddel (!!) i morgen. Desverre har jeg ikke nok flasker til å kunne kjøpe håndsydd rådyrskinnveske til skokremen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alhelí Skrevet 2. november 2009 #465 Del Skrevet 2. november 2009 Desverre har jeg ikke nok flasker til å kunne kjøpe håndsydd rådyrskinnveske til skokremen... Du trives godt, men fy så lang reisevei du har! Det krever litt å banke seg gjennom, men tenk om resultatet blir bra jobb og en time innspart reisetid hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 3. november 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har fått litt mer informasjon nå, og det blir nok ikke flytting før om nærmere et år. Puh! Da drøyer jeg litt med jobbletingen.... Hvis jeg har mulighet til fast hjemmekontor f.eks. to dager i uken, ville jeg også kunne selv være mer fleksibel til tross for lang jobbvei. Det er ingenting som burde være i veien for det, jeg har jo stadig hjemmekontor nå også. Dessuten har jeg lyst til å jobbe her neste høst pga en stor happening... Vanskelig dette her. Greiest å bare ta en dag av gangen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 3. november 2009 #467 Del Skrevet 3. november 2009 Greiest å bare ta en dag av gangen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. november 2009 Forfatter #468 Del Skrevet 6. november 2009 Himmel, som jeg lo av Senkveld-campen i dag. Ingenting slår situasjonshumor!! Og nå: Graham Norton Jeg tror ikke jeg har sett på TV hele uken, mën nå har jeg sittet og glodd som i transe siden Nytt på nytt. Og kan slå fast at Skavlan er bare SÅ dårlig, er det blitt svorsk, han har alltid svenske gjester! Og X-Faktor er gresselig! Ellers; Koselig møte med Kosemose i dag, jeg har brukt alt for mye penger og jeg har spist masse deilig ost fra Den blinde ku. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 7. november 2009 #469 Del Skrevet 7. november 2009 Det der med osten og koselig møte med Kosemose kjenner jeg at jeg misunner deg litt. Altså ikke sånn MISunner, men du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. november 2009 #470 Del Skrevet 7. november 2009 Slår et slag for det nye ordet gledemisunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. november 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Det der med osten og koselig møte med Kosemose kjenner jeg at jeg misunner deg litt. Altså ikke sånn MISunner, men du skjønner hva jeg mener. Ja, du har all grunn til å misunne meg Kosemose! Eller misUNNE. Og jeg har i tillegg til egen oppspist (snart) ost fra Den blinde ku, kjøpt en mengde julegaver fra samme sted. Så er altså noe julestri unnagjort. Slår et slag for det nye ordet gledemisunne. Det gjør jeg stadig vekk! Litt misunnelig på en sånn glad måte. He he! Endret 8. november 2009 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. november 2009 Forfatter #472 Del Skrevet 8. november 2009 Nå har jeg sittet tre timer med skolearbeid! Ved et kjøkkenbord som er altfor høyt, så jeg heiser opp skuldre og armer. Og enda har jeg masse igjen. Som MÅ gjøres i morgen. Så pga sløvhet i dag, har jeg desverre (eller dessverre? nå tror jeg at jeg er overtrøtt) følgende plan i morgen: - Ha barna (eks skal selvølgelig bruke tid på noe alternative greier. Engler og sånn) - Lese en del sider pensum, gjøre ferdig to innleveringsoppgaver - Jobbe, masse faktisk! - Vaske og rydde HELE huset :dåne: - Male lister på et barnerom, henge opp liftgardiner - Vaske og rydde bort et tonn klær - Spise farsdagsmiddag hos mine foreldre - Bære inn ved for en uke - Bære opp en del esker på loftet - Rydde i boden som begynner å bli rotete igjen Hva tror dere jeg klarer av dette? Jeg har lyst til å se film på kvelden. også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. november 2009 #473 Del Skrevet 8. november 2009 Sympati. Klesvasken går jevnt. Sett på en maskin, brett en, legg på plass en. Så går du og studerer fram til neste maskin/trommel er ferdig. Gjenta. Ved kan ungene hjelpe til med å bære inn, esker kan de også bære opp på loftet. På boden rydder du 20 ting, og så tar du 20 ting i morgen og. Så begynner du i en ende, fortsetter til dagen er over, og klapper deg på skuldra og er fornøyd med dagens innsats, for da har du faktisk fått gjort kjempemye. Se på det du HAR gjort istedenfor det du IKKE har gjort. Resten får du ta tak i senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. november 2009 Forfatter #474 Del Skrevet 8. november 2009 Takk for oppmuntring! Men jeg fikk nesten ikke gjort noen ting av lista... Alt er helt på hodet er. Jeg snubler i lister som må males et strøk til, gardiner som må henges opp etter at vinduslister har fått et nytt strøk, uvaskede gulv, papirrot, et bad som er så skittent at det er helt flaut osv i det uendelige. Og jeg får bare skrapt på overflaten. Jeg skal ligge i senga mi klokka 23, da skal i det minste sengen være skiftet på, vakserommet ryddig, badet vasket og hovedetasjen noenlunde ren og pen. Helgen ble bare *poff* borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. november 2009 #475 Del Skrevet 8. november 2009 Kanskje vi skulle tatt en jobbefest hos deg en kveld? Malt lister, spist salat og drukket cola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. november 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 8. november 2009 Det skal du slippe! Men vi kan lage salat, drikke cola og se film, gå tur, sløve osv. og jeg kan plage deg med nye interiørgalskapstanker¨. Okay, begynner nå: Hva med slagbenk under vinduet med oppbevaring i benken. Puter og stæsj, kosebenk. Ja, litt kinkig å gå inn og ut, men det er jo stort sett bare tre her. Slik får jeg frigjort plass ved hamsterburet og kan sette et smalt bord til PC'er der. Hmmm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. november 2009 #477 Del Skrevet 8. november 2009 Gå tur er bra. Sløve og egentlig, men jeg mener det - jeg kan veldig gjerne ha en liten jobbedugnad hos deg. Interiør: Jeg syns du skal holde fast ved ideen om overskap med benkeplate over. Og kanskje at den stikker ut med plass til en sitteplass (eller to?) på siden istedenfor at platen stikker ut i framkant, hvis du skjønte. Så kan du ha permer, blader, ledninger og dilldall som du vil rydde bort i skapene. Er ikke det lurere enn en slagbenk? *forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. november 2009 Forfatter #478 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg veeeet ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. november 2009 #479 Del Skrevet 8. november 2009 jeg vedder en tier på at overskap-benken er bedre enn slagbenk-benken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. november 2009 #480 Del Skrevet 8. november 2009 Har litt lyst på slagbenk selv igrunnen... Men har jo ingen sted å ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå