minienthe Skrevet 24. mai 2009 #1 Del Skrevet 24. mai 2009 prøver å finne ut hva det koster å være fullverdig medlem hos match men det er det visst ikke mulig å se før man blir medlem. noen her som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 25. mai 2009 #2 Del Skrevet 25. mai 2009 Det avhenger litt av eurokursen, men det er rundt 250-300 kr/mnd. (Sist måned betalte jeg 230, ser jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linneawarp Skrevet 26. mai 2009 #3 Del Skrevet 26. mai 2009 prøver å finne ut hva det koster å være fullverdig medlem hos match men det er det visst ikke mulig å se før man blir medlem. noen her som vet ? sukker.no er bedre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 26. mai 2009 sukker.no er bedre :D er ikke til meg, bare snoker for ei venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. mai 2009 #5 Del Skrevet 27. mai 2009 er ikke til meg, bare snoker for ei venninne Det sier de alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 27. mai 2009 #6 Del Skrevet 27. mai 2009 sukker.no er bedre :D Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mai 2009 Det sier de alle. he he, tatt i betrakning av at jeg feiret ettårsjubileum med typen nylig så ja men jeg ser poenget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #8 Del Skrevet 27. mai 2009 he he, tatt i betrakning av at jeg feiret ettårsjubileum med typen nylig så ja Da er sukker.no best. Hvis du og typen din sender dem kopi av vielsesattest eller samboerkontrakt, så får dere parrabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå