majan Skrevet 23. juli 2003 #1 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg drømmer om en ferietur til neste år, min drøm er; jeg og min samboer, uten barn, i et varmere strøk og med deilige strender og en koselig by som det skjer litt i. Vi blir nemlig fort rastløse hvis det er veldig stille. Så er det noen som har forslag til meg hvor turen kan gå? Og helst ikke for dyrt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. juli 2003 #2 Del Skrevet 24. juli 2003 Barcelona? Nice? Fine byer for strand og opplevelser begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #3 Del Skrevet 24. juli 2003 Malta er en koselig øy med mye å se på. Trenger ikke å bli for dyrt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. juli 2003 #4 Del Skrevet 24. juli 2003 Kos i Hellas. Et flott sted med masse muligheter. Min mann og jeg var der for 3 år siden,og reiser tilbake om 3 uker. Og det blir IKKE siste gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #5 Del Skrevet 24. juli 2003 Støtter Ingeborg i forslaget om Barcelona! Knall by m flott strand og hudretusenvis av ting å gjøre......Perfekt for et par! Var der m min kjære i april, så jeg vet at d svinger skikkelig i den byen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 25. juli 2003 #6 Del Skrevet 25. juli 2003 Var på Zakynthos i Hellas i fjor, foreløpig det beste stedet jeg har vært. Fine strender, rolig resturanter, bra uteliv, flere turer man kan dra på (smuggelers vrek er blandt de fineste stedene i verden), osv..... Hadde det meste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2003 #7 Del Skrevet 26. juli 2003 Hva med Rhodos? Det er lenge side jeg har vært der nå, men der er jo både rolig og masse liv! :D Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 26. juli 2003 #8 Del Skrevet 26. juli 2003 Barcelona og Lisboa er ordentlige (dvs. ikke kun for turister) byer med shoppingmuligheter, cafeer og restauranter av alle varianter, kunst og museer, samt strand i overkommelig nærhet (midt i byen for Barcelonas del). Har hatt herlige turer med min kjære til disse byene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. juli 2003 #9 Del Skrevet 29. juli 2003 Helt enig i begge forslagene, Klips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 2. august 2003 #10 Del Skrevet 2. august 2003 Malta - mange fine strender med herlig vann, og uteliv.. Mer "sjarmerende" enn Barcelona. Og så kan de snakke engelsk på Malta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. august 2003 #11 Del Skrevet 5. august 2003 Etter det jeg har lest om Palma By på Mallorca må jeg si at det høres ut som om den byen etter hvert har blitt et fristende reisemål! Skal en tro artiklene så er det også en "normal" by (med mye lokalbefolkning også), og det er masse strender rett i nærheten. Dit kunne jeg tenkt meg å dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #12 Del Skrevet 7. august 2003 Hva med Boston? Fin by, og flotte omgivelser (må ikke forveksles med bandet Boston, som laget pur møkka"musikk"!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 7. august 2003 #13 Del Skrevet 7. august 2003 Må bare si meg enig med de som foreslår Barcelona. Var der i sommer sammen med min kjære. Byen har virkelig ALT :D Shopping, kunst, nydelig arkitektur, strand, god mat ++ Her er det mye å ta seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reiselysten Skrevet 7. august 2003 #14 Del Skrevet 7. august 2003 Dette ser ut til å være et spennende sted å reise til. http://www.palmquist.no/cuba/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. august 2003 #15 Del Skrevet 7. august 2003 Chimp skrev:Støtter Ingeborg i forslaget om Barcelona! Knall by m flott strand og hudretusenvis av ting å gjøre......Perfekt for et par! Var der m min kjære i april, så jeg vet at d svinger skikkelig i den byen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. august 2003 #16 Del Skrevet 7. august 2003 Zalsburg er en fantastisk by. Mozart vokste opp der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå