Gå til innhold

noen som har forslag!

majan

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer om en ferietur til neste år, min drøm er; jeg og min samboer, uten barn, i et varmere strøk og med deilige strender og en koselig by som det skjer litt i. Vi blir nemlig fort rastløse hvis det er veldig stille.

Så er det noen som har forslag til meg hvor turen kan gå? Og helst ikke for dyrt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos i Hellas.

Et flott sted med masse muligheter.

Min mann og jeg var der for 3 år siden,og reiser tilbake om 3 uker.

Og det blir IKKE siste gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter Ingeborg i forslaget om Barcelona! Knall by m flott strand og hudretusenvis av ting å gjøre......Perfekt for et par! Var der m min kjære i april, så jeg vet at d svinger skikkelig i den byen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Zakynthos i Hellas i fjor, foreløpig det beste stedet jeg har vært. Fine strender, rolig resturanter, bra uteliv, flere turer man kan dra på (smuggelers vrek er blandt de fineste stedene i verden), osv.....

Hadde det meste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hva med Rhodos?

Det er lenge side jeg har vært der nå, men der er jo både rolig og masse liv! :D

Mvh Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona og Lisboa er ordentlige (dvs. ikke kun for turister) byer med shoppingmuligheter, cafeer og restauranter av alle varianter, kunst og museer, samt strand i overkommelig nærhet (midt i byen for Barcelonas del).

Har hatt herlige turer med min kjære til disse byene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malta - mange fine strender med herlig vann, og uteliv..

Mer "sjarmerende" enn Barcelona. Og så kan de snakke engelsk på Malta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Etter det jeg har lest om Palma By på Mallorca må jeg si at det høres ut som om den byen etter hvert har blitt et fristende reisemål!

Skal en tro artiklene så er det også en "normal" by (med mye lokalbefolkning også), og det er masse strender rett i nærheten. Dit kunne jeg tenkt meg å dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med Boston? Fin by, og flotte omgivelser

(må ikke forveksles med bandet Boston, som laget pur møkka"musikk"!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med de som foreslår Barcelona. Var der i sommer sammen med min kjære. Byen har virkelig ALT :D Shopping, kunst, nydelig arkitektur, strand, god mat ++ Her er det mye å ta seg til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chimp skrev:

Støtter Ingeborg i forslaget om Barcelona! Knall by m flott strand og hudretusenvis av ting å gjøre......Perfekt for et par! Var der m min kjære i april, så jeg vet at d svinger skikkelig i den byen....

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...