Gå til innhold

avsluttningsfest

liv

Anbefalte innlegg

Trenger forslag til avslutningsfest for assisterende på jobben. Han skal flytte langt (gifte seg også). Vi holder til i fredrikstad og selve arr. kan ikke starte før kl 20 på en lørdag...

Helst ikke mega dyrt heller..

Hva kan man finne på i fredrikstad/sarp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var liksom ikke noe skrevet om hva du har i tankene???

Men, hva med og lage til noe god mat, pynte og ordne det stas en plass,

enten på jobb, eller hjemme hos noen. Så litt god drikke, noen morsomme og sosiale aktiviteter (har selv opplevd at sånn hjemmekaraoke slår an!!) God musikk og trivelige kollegaer.

Det må jo bare bli en super kveld??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen av oss som har et passende hjem for sånt ellers hadde jo det vært topp. Men kolektiv, blokk, og snå kjellerleiligheter passer dårlig for 20 perosner og mye bråk..

Vi lurte på om vi skulle dra ut å spise da, men er redd alle forsvinner på byen vør kvelden er slutt. Kanskje peppes i gamlebyen for da må alle reise samlet derfra liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt ann på hvor mye penger dere har tenkt og bruke også....vet at det finnes båter som tar ca 20 pers som ikke er veldig dyre å leie (1500,- pr time...75 på hver pr time...)...spise reker/spekemat og "tøffe" rundt Hvaler øyene er jo koselig....

Om dere har et spiserom/oppholdsrom på jobben kunne dere kanskje samles der??

Eller om dere drar på f eks Golfbanen i Onsøy og spiser litt, da?? Der er det jo mulig at de kan arrangere det litt spesielt for dere( mener jeg har hørt om det der ute før...) samtidig som om det er andre i lokalene....da blir det billigere....fordelen med den er jo at det er nokså langt til by´n så det er ikke så lett og "stikke av"....

Ellers er det jo veldig koselig på Engelsviken brygge også - og knallgod fiskesuppe (sier jeg som egentlig ikke liker fisk :oops: )....sånn om dere vil ut og spise, men ikke i sentrum....

Fantasien er ikke den beste idag, desverre....men håper det hjalp det litt på vei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det med båt men hvem leier ut sånt da? Vi har en liten kasse på jobben som vi har spart panten i og den er oppe i 1300kr nå. Og så er vi villig til å bidra litt selv også da. Vi blir vel ca 10-12 stykk da..

Engelsviken brygge hadde vært koselig men de stenger vel i tolv tiden? Litt tidlig når vi kan komme i gang i halv ni tiden der ute.

Drivern (onsøy golfbane)vet jeg arrangerer ting for større selskap.. Måtte eventuelt bli bare for maten da. Men de er jo rå dyre..

Jeg vil gjerne ha forslag til aktiviteter også.. Kan vi finne på noe spesielt med vår fremtidge kanadier?

Vi er villige til å flytte oss til sarp også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...