Gjest Lea Skrevet 25. juli 2003 #21 Del Skrevet 25. juli 2003 Hmmm.. merkelig. Min får 100 gram hver gang jeg høster en tomat. Du høster vel bare gule tomater? De grønne og de råtne teller ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. juli 2003 #22 Del Skrevet 25. juli 2003 Jo da, titter på plantet inimellom. er nå oppe i 23 kilo , ikke så værst det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2003 #23 Del Skrevet 25. juli 2003 Er det bare de grønne man kan steke???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. juli 2003 #24 Del Skrevet 25. juli 2003 Hi hi! Nå har jeg plantet meg to tomatplanter, en er jente og kalt opp etter nicket mitt her på KG, og gutteplanten heter Oro. Så søte de er. Skal passe godt på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. juli 2003 #25 Del Skrevet 25. juli 2003 Hmmm.. merkelig. Min får 100 gram hver gang jeg høster en tomat. Du høster vel bare gule tomater? De grønne og de råtne teller ikke med. jeg høsta fire i stad og det ble ikke noe tyngre.. lurer på om min har fått seg en litten bugg i programeringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. juli 2003 #26 Del Skrevet 25. juli 2003 Har dere sådd frø selv, eller kjøpt planter??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. juli 2003 #27 Del Skrevet 25. juli 2003 http://www.idunketchup.no VI er nok bare hekta på et spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. juli 2003 #28 Del Skrevet 25. juli 2003 Har tjue kg.. Er ELENDIG i å huske på den.. Så jeg har sikkert "kasta" like mange kg i brune, råtne tomater pga min glemskhet. Blir nok ingen premie på meg nei... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #29 Del Skrevet 27. juli 2003 Planten min klatrer litt på listene nå. Ligger akkurat nå på 128 plass sammenlagt og har 31 kg tomater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå