Gå til innhold

Hvilke språk snakker du??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessverre altfor få, snakker selvfølgelig norsk og engelsk. Har hatt seks år med tysk på skolen, men burde nok ta et oppfriskingskurs før jeg igjen kan si at jeg kan snakke brukbar tysk. Og så har jeg lyst til å lære moren min sitt opprinnelige språk, forstår heldigvis en del da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvor mange og hvilke språk snakker du?

Og hvilke har du planer om å lære?

Selv kan jeg norsk .

Kan også en del tysk, men tenker på å fordype meg i det, slik jeg lærer det skikkelig!

Holder nå på og lære meg spansk!

(Vurderer og lære swahili eller japansk senere...)

Mvh Clea :)

Kan faktisk skryte litt av meg selv der, men jeg kan faktisk hele 13 forskjellige språk. Mye takket være mine foreldre , begge norske , men jobbet mye i forskjellig land i min barndom. jeg snakker , norsk,svensk,dansk,engelsk,tysk,fransk,italiensk,spansk,polsk,finsk, russisk(litt) arabisk(litt) og litt kinesisk. Så jeg har sjelden og aldri språkproblemer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det begrenser seg vel til norsk og engelsk..

Dessuten kan jeg gjøre meg forstått på tysk selv om ordstillingen ikke blir den beste.. Må friske opp mine tyskkunnskaper..

Neste språk blir vel spansk.. Har alltid hatt lyst til å lære det..

Og så har jeg lyst til å lære meg thai nå som en slektning har fått seg kjæreste fra Thailand. Utnytte mulighetene mens man har dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det begrenser seg vel til norsk og engelsk..

Dessuten kan jeg gjøre meg forstått på tysk selv om ordstillingen ikke blir den beste.. Må friske opp mine tyskkunnskaper..

Neste språk blir vel spansk.. Har alltid hatt lyst til å lære det..

Og så har jeg lyst til å lære meg thai nå som en slektning har fått seg kjæreste fra Thailand. Utnytte mulighetene mens man har dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...