Gå til innhold

Pakke på posten!

Nelle

Anbefalte innlegg

Hehe...

Nettopp hentet pakke på posten med følgende innhold:

* et par lange, sorte lakkhansker

* to par nettingstrømper (1 par sorte, 1 par røde)

* et stk. soft bondage sett med hånd- og fotmansjetter

* en stk. analvibb til kjæresten

* et par vaginakuler

* en stk. G-vibb

I tillegg har jeg fått blindfold av Maiken :wink:

WOW! For en fantastisk ferie jeg skal få til neste uke!! :sjarmor:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiser oppover til kjæresten på søndag, og skal være sammen med ham i tre uker (nesten) i strekk.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det så lov å spørre hvor damen kjøpte dette da?? :rodme: Bare lurer, bare lurer!!! Og, *plystre i luften*...hvor mye dette kostet sånn omtrent??

Blind-fold HAR jeg i drøsser vettu!

*påtatt likegyldig mine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
* et stk. soft bondage sett med hånd- og fotmansjetter

Soft bondage, håndjern med "plysj" rundt eller?

Reiser oppover til kjæresten på søndag, og skal være sammen med ham i tre uker (nesten) i strekk.

Oi, skal han være bundet fast til sengen i 3 uker? :blunke:

* Blind-fold HAR jeg i drøsser vettu!

Hvorfor har du så mange da? *nysgjerrig*

* noen har naturlig glidemiddel...  

får vannplaning når em sitter

:ler: må feste bøylen så de ikke sklir av stolen liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor mye stæsj en dame har i senga, vil alle gutter at hun heller kunne tatt med en venninne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna
Samme hvor mye stæsj en dame har i senga' date=' vil alle gutter at hun heller kunne tatt med en venninne..[/quote']

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva en blindfold er? Enkelt forklart: bind for øynene.

Er jeg bare jeg som er utdatert eller unormal som bruker et vanlig tørkle? Eller blir et tørkle et blindfold når det bindes over øynene?

*forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klappe Achmed på skuldra*

Spilleringenrolle hva man kaller det, vettu. Snakket ellers om sånne...hva heter de da? Sånne greier som enkelte bruker for øynene om natta for å stenge ut lyset. Vet ikke hva de heter, men man får dem utlevert på flyreiser av og til. Også bruker filmskuespillerinner dem om natta på filmer, for å understreke at de er rike og jålete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Huh har lille meg skjønt hva det er. Det er faktisk noe av det eneste jeg får på langruter med fly som jeg ikke bruker. Jeg spiser maten, pusser tenna, tørker meg om munnen og vasker ut gørra i øynene med den varme, våte vaskekluten om morgenen. Men denne blindfolden ligger altså urørt. De burde heller ha gitt ut ørepropper. Herr Ørepropp er din venn. :)

Men kanskje vi ikke skulle knuse denne diskusjonen her. Lager en egen kvelds-tråd til oss jeg, Maiken. Du kan jo prøve å finne den. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Coolaid

høres ut som om du kommer til å ha det veeeeldig gøyt. Det er jenta si det. Ønsker deg en fantastisk ferie, klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*teste, teste*

Første produkt ut:

Vaginakuler, "Smartballs" fra Cupido shop, kr. 160:

Oj!! Så store!! :o Må nok ha en dråpe glidemiddel eller to her, ja...

*lese bruksanvisningen*

*stappe oppi*

*vente på fysisk reaksjon og eventuelle bivirkninger*

Hm... spennende. Annerledes. Hm... De små kulene inne i de store kulene vibrerer rundt.

*forsøke å gå i trapper*

Hm... Skal jeg få orgasme nå tro? Eller er dette mest for å trene musklene der inne?

*gå enda mer i trapper*

Hjelpes!! Der kom det en fitte-som-promer-surkle-lyd!

*snu meg raskt fra side til side for å se om det var noen i nærheten som kunne høre*

*puste lettet ut*

Hjelpes! Disse kulene var store. Det vibrerer helt inn i magen. Skal det være sånn tro?

*dra ut igjen*

Au! Au! Au!

*forsøke å slappe av, men komme på at jeg ikke engang bruker tampong*

Hvorfor må alt være så stort? Er det meningen vi skal stappe hele verden oppi der eller!?

*vaske med såpe og vann og legge til side for senere bruk*

Karakter ved første forsøk: 3

---------------

Plysj er ikke helt min stil. Det er mansjetter i sort nylon med borrelås. Ganske kule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt meg det samme spørsmålet jeg Nelle, hvorfor er de kulene nødt til å være så store?? Men, jeg fant ut at man ikke fikk så små størrelser hvis kulene i tillegg skulle vibrere..

Min lille svakhet akkurat nå er at jeg har dem, men har ikke turt å prøve dem enda..! Har blitt god på å trene musklene uten hjelpemidler, så jeg må liksom ta mot til meg før jeg prøver!

Men du må bare stå på, har hørt det ikke er så dumt å ha dem inne mens du kjører bil! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...