Gjest Wacmoc Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Hei. Har hele livet fått kommentarer om at jeg har små håndledd. Har aldri syntes de er så spesiellt små, og alt er jo indeviduelt over alt som er normalt, men hvor store er håndleddet deres? Er sikkert et utrolig teit spørsmål, men lurer ganske mye på det
KinderMaxi Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Mine håndledd er 15,7 cm Målte med målebånd, så det kan jo være noe avvikende.
Gjest Wacmoc Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Målte med målebånd, og det er ca 13,5. Så da er det ikke så gærli da Takk!
Cuba Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Mine håndledd er 15,7 cm Målte med målebånd, så det kan jo være noe avvikende. Må signere denne jeg
Gjest jane25 Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 synes det var et bra sprøsmål jeg! har også alltid fått høre at mine er små, spess siden kroppen min ikke er så lita... målte nå jeg og var 14! godt å vite at vi er flere hehe
Ethereal Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Tror det er veldig forskjellig altså. Jeg har veldig tynne håndledd. Mens en venninne av meg har "manne"-håndledd, hehe Det har nok en del med den generelle kroppsbygningen å gjøre?
angeleyes Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Det spørsmålet har vært oppe her før også. Husker jeg tok frem målebåndet og målte til 14,5 cm. Har forholdsvis kraftig benbygning.
Gjest Lancelotte Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Ikke for å kuppe tråden, men hvordan ser man om man hva slags beinbygning man har? Jeg har kjeempe tynne håndledd, men relativt kraftige ankler.. trodde det var på de stedene man så det..
frkleo Skrevet 26. mai 2009 #10 Skrevet 26. mai 2009 Ikke for å kuppe tråden, men hvordan ser man om man hva slags beinbygning man har? Jeg har kjeempe tynne håndledd, men relativt kraftige ankler.. trodde det var på de stedene man så det.. Jeg trodde jeg hadde megahåndledd. De er 15 cm
Morea Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Jeg vet ikke hvor tynne siden jeg ikke har målebånd, men de er absolutt tynnere enn på mange andre. På den annen side så har jeg ganske tykke ankler. Siden jeg ikke er overvektig på noen måte så er det vel bare slik.
Vera Vinge Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg gidder ikke å måle, men mine håndledd ser ganske tynne ut. Men det er mulig det fordi jeg har så store hender. Uansett, håndledd og ankler ser tynne ut, men jeg har ikke påfallende spinkel beinbygning. Heller ganske gjennomsnittlig vil jeg si, hvis man ser på hofte- og skulderbredde. Altså, hvis man skal se håndledd i sammenheng med resten av kroppen. Endret 26. mai 2009 av Vera Vinge
Theia Skrevet 26. mai 2009 #15 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hehe, har bestandig visst at jeg hadde store håndledd, men at jeg var så langt unna dere, fydda. Mine er på 19 cm så det er jo litt forskjell fra 14-15 cm Ikke så lett å finne klokker og armbånd da Endret 26. mai 2009 av Theia
Gjest Catwoman Skrevet 27. mai 2009 #16 Skrevet 27. mai 2009 Min er mellom 14 og 14,5 - jeg ar egentlig ganske kraftige håndledd, alltid hatt det. Men utifra andres mål her høres de ikke så kraftige ut egentlig. Vet ikke om jeg har kraftig benbygning, trodde ikke egentlig det, men jeg har kraftige håndledd og ankler og legger - sånn proporsjonert med resten av meg. Jeg kan feks ikke gå med drainpipes bukser fordi de ikke passer over leggene (har faktisk stått i prøverommet og prøvd å rive av buksa i panikk, fordi den satt fast over leggene )
Xanadus Skrevet 27. mai 2009 #17 Skrevet 27. mai 2009 He he. Mine håndledd er 16 cm. Ett av de tykkeste håndleddene så langt her. Men jeg synes ikke mine er tykke, jeg er passe slank med litt kraftig bygning. Har det ikke noe med om at man skal ta rundt håndleddet sitt med den andre handa? I allefall om vekten er moderat?
Sunshine Skrevet 27. mai 2009 #18 Skrevet 27. mai 2009 Min er mellom 14 og 14,5 - jeg ar egentlig ganske kraftige håndledd, alltid hatt det. Men utifra andres mål her høres de ikke så kraftige ut egentlig. Vet ikke om jeg har kraftig benbygning, trodde ikke egentlig det, men jeg har kraftige håndledd og ankler og legger - sånn proporsjonert med resten av meg. Jeg kan feks ikke gå med drainpipes bukser fordi de ikke passer over leggene (har faktisk stått i prøverommet og prøvd å rive av buksa i panikk, fordi den satt fast over leggene ) Vi har omtrent like store håndledd, og jeg har alltid fått høre at jeg har så smale håndledd i forhold til andre. Så jeg tror ikke dine er så store som du tror
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 27. mai 2009 #19 Skrevet 27. mai 2009 He he. Mine håndledd er 16 cm. Ett av de tykkeste håndleddene så langt her. Har det ikke noe med om at man skal ta rundt håndleddet sitt med den andre handa? Jeg selv har 16 cm, og kan ta greit rundt med tommel og lillefinger, så synes ikke at håndleddet mitt er så tykt at det gjør noe. Når jeg skal kjøpe klokker så må jeg alltid fjerne masse lenker fra dem fordi de er for store.
Hippo Skrevet 27. mai 2009 #20 Skrevet 27. mai 2009 12,5 cm. Finner aldri armbånd som passer (bortsett fra barnestr. da, slike med små marihøner og slikt. ) Ellers er jeg ikke spesielt slank, heller tvert imot, så håndleddene henger "dårlig sammen" med resten av meg. Greitt at NOE er tynt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå