Gå til innhold

Bedre matbutikker ved St. Hanshaugen, Oslo


Catzy

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettopp flyttet fra Carl Berner til St. Hanshaugen. Trives veldig godt, men lurer på en ting:

- Hvor er nærmeste matbutikk av typen Centra eller Meny? Har Rema, Rimi og Kiwi i nærheten, men skulle gjerne hatt en butikk med litt større utvalg også. Vet at det er en Centra på Majorstua, men er det noen nærmere?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Majorstua er den nærmeste som jeg kommer på i farta. Jeg bor ved St.hanshaugen selv og jobber på Majorstua så sånt sett kan jeg ha misset noen andre .....

Den Rimi , eller er det Rema som ligger midt i Theresesgate er dog ikke så verst. De har ferskvaredisk , brukbar frukt og ellers sånn passe.

Ellers så kryr det jo av frukt/delikatessebutikker i området da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kryr det jo av frukt/delikatessebutikker i området da.

Åja! Gutta på Haugen!

Dødsmisunnelig på alle som bor i nærheten av den.

(Gjorde det selv før.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Åja! Gutta på Haugen!

Dødsmisunnelig på alle som bor i nærheten av den.

(Gjorde det selv før.)

mmmmmmmm.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i theresesgate lå det en icabutikk før - men den er vel kanskje rimi nå?

gutta på haugen og java ved siden av må du få med deg!

mega i hegdehaugsveien ligger da nærmere enn majorstua?

ikke helt oppdatert, det er 3 år siden jeg flyttet fra st.hanshaugen, men 'gutta' er et must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutta på haugen har vi sjekket ut. Masse fint der, men kanskje litt dyrt. 150 kr for ca 500 g kyllingfilet? (Damen bak disken sa heldigvis fra!) Trenger bare en butikk som har litt større utvalg på middags og påleggsfronten...

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo fiskebutikken i Bjergårsgt som heter Fisk (tror det var navnet) Den er bra den :-) Noen større "god butikk" finnes nok i nær området. Rimi i Teresesgt er nevnt. Men der er seervicen elendig, og ferkvare disken.... ja den avstår jeg fra å kommentere.

Om det ikke er den stor buktikken du leter etter her, så kan du jo trøste deg med at det er et eldorado av små spesial butikker her da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...